Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piszczy pasek,dymi akumulator,nie dzialaja wskazniki


Guest womar
 Share

Recommended Posts

Prosze o pomoc! Mam problem chyba z napieciem? Wyglada to tak: Zaczal dosc intensywnie piszczec mi pasek klinowy a wraz z tym zaczely szalec wskazówki zegarów (stawały,oswietlenie zegarow wylaczalo sie) Troche naciagnalem pasek teraz jest sztywny choc wczesniej tez nie byl luzny... I dalej jest jak jest -pasek piszczy,zegary szaleją a na dodatek zaobserwowalem ze z zaworka akumulatora leci para i jest gorący. Co to moze byc? Prosze o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Prosze o pomoc! Mam problem chyba z napieciem? Wyglada to tak: Zaczal dosc intensywnie piszczec mi pasek klinowy a wraz z tym zaczely szalec wskazówki zegarów (stawały,oswietlenie zegarow wylaczalo sie) Troche naciagnalem pasek teraz jest sztywny choc wczesniej tez nie byl luzny... I dalej jest jak jest -pasek piszczy,zegary szaleją a na dodatek zaobserwowalem ze z zaworka akumulatora leci para i jest gorący. Co to moze byc? Prosze o pomoc.

Sprawdz kolego ładowanie bo zdaje mi sie że regulator padł i masz za duże ładowanie. Najlepiej nigdzie nie jezdzic przed sprawdzeniem bo mozna cos popalić, jeżeli ładowanie bedzie za duże.

Link to comment
Share on other sites

....zatarły się łożyska ...

....a jak para poleciala już z aku..to i jego szlag mógł trafić....

.....przed przeglądem altka i jego naprawą już nic nie mierz ....

Link to comment
Share on other sites

Zastanawia mnie w jaki sposób naciągłeś pasek w tym silniku ???? bo tam jest napinacz.

Uwierz mi ze mozna... Wlasnie naciagnalem lekko ten napinacz ( klucz 19 obrot w prawo wtedy delikatnie poszedl w strone zdrzaka i klucz 16 dokrecanie calego napinacza) pare mm da rade... Alternator wlasnie wymontowalem i jade go zawiesc do naprawy...

Link to comment
Share on other sites

sprawdz: regulator, mostek,. lozysko, szczotki i co jest juz slabe wymieniaj.

najlepiej wszystko dla swietego spokoju :P

Wlasnie zawiozlem do naprawy. W serwisie alternatorów powiedzieli ze napewno lozyska i regulator, a co do reszty do jutro sie okaze...

Alternator naprawiony okazalo sie ze do wymiany byl regulator napiecia i lozyska. Teraz laduje tyle ile powinien i nic nie piszczy i na szczescie nie podzedl aku...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP