Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Zakleszczona skrzynia


Guest bucus
 Share

Recommended Posts

Witam, mam problem z zakleszczoną skrzynią. Auto stało zgaszone na biegu, na jedynce. Zmieniłem bieg na luz bez sprzęgła - nigdy nie było problemów z takim zmienianiem. Po jakimś czasie wsiadam, odpalam auto a okazuje się, że lewarek jest w pozycji na luzie, a wrzucony jest bieg - dwójka konkretnie. Na żaden inny nie moge wrzucić. Pytanie czy to problem z lewarkiem czy może coś ze skrzynią. Miał ktoś kiedyś podobny problem? Może trzeba odkręcić lewarek od wybieraka i spróbować ustawić luz ręcznie albo nie wiem co. Bo to chyba raczej nie problem ze skrzynią

Edited by bucus
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mam to samo, tyle że na 4 mi się zablokowała. Auto stoi u teścia w garażu, ale podjechaliśmy do mechanika żeby coś doradził. Kazał zmienić ten element, bo podobno to daje w pupcie.

983a30f0ba63387dmed.jpg

Edit

Jest jakaś uszczelka pod tym?? W sumie to raczej na pewno jest, ale nie wiecie jaka?? Bo zrobił mi to teść... wszystko chodzi ładnie, ale leje spod tego olejem ze skrzyni :(

Edited by krzysiak
Link to comment
Share on other sites

W załączniku uszczelka i jej numerki. Czy po wymianie tego elementu znikły Ci luzy na wybieraku (góra dół i na boki) o ile wcześniej miałeś luzy? Bo u mnie jest duży luz do przodu - do tyłu, troche denerwujące to jest.

post-22630-1284633273,0805_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Na razie zostało stare... auto musiało być uruchomione do rana, a stało się to wieczorem. Po niedzieli będę chyba zmieniał ten element to zobaczę czy jest różnica. Dzięki za dane o uszczelce ;) Też mam luz na wybieraku.

Edit

Dziś doszliśmy czemu ciekło :P Po prostu przez nieuwagę... zapomnieliśmy kiedyś dociągnąć 1 śrubki (dostęp do niej jest tragiczny) przy tym elemencie i chyba dlatego ciekło. Już jest dociągnięta i jutro poczynię obserwacje pod autem ;)

Jutro muszę kupić olej i dolać ze 2 setki.

Edited by krzysiak
Link to comment
Share on other sites

Czyli nie wymieniałeś tego elementu na zdjęciu wyżej?

Na razie nie... po prostu "rozkleszczyłem" skrzynię i złożyłem na nim (w sumie to nie ja a teść... ja wtedy "docierałem" jego octavie :P ). Koło listopada planuję rozebrać silnik (zmiana pierścieni i uszczelniaczy zaworów) to zmienię go.

Edit

Po kilkunastu godzinach stania nawet kropli pod autem, także na szczęście obyło się bez kosztów ;)

Edited by krzysiak
Link to comment
Share on other sites

Mi skrzynia zakleszczyła sie na czwartym biegu, tzn niby byl luz ale wrzucona byla czworka, pomoglo ruszenie na biegu i przejechanie sie kawalek i sie odblokowala

U mnie 10km jazdy nie pomogło przy tym samym objawie...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP