Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gniazdo zapalniczki ...


zuzello
 Share

Recommended Posts

Witam ...

Jestem szczęśliwym posiadaczem Vectry B 2000r. (po lifcie).

Chciałbym wiedzieć jak zrobić jakieś obejście stacyjki, chodzi o to aby napięcie w gnieździe zapalniczki było stale - przy włączonym i wyłączonym zapłonie. :unsure:

Aha, i jeszcze jedno ...

Czy da się zrobić dodatkowe gniazdo zapalniczki np. w schowku, zasilanie wtedy mamy bliziutko - od oświetlenia schowka ale nie stałe <_< . W takim razie skąd można pociągnąć jeszcze zasilanie ?

Bezpośrednio z akumulatora ? Czy może jest jeszcze inne rozwiązanie , żeby tak dużo nie grzebać ...

... a jakby już prowadzić kabelki z akumulatora to którędy ?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)

Link to comment
Share on other sites

zasilanie zapalniczki jest z F37 [+12V po stacyjce].

jezeli masz skrzynie manualna to przewod +12V od zapalniczki z F37 podepnij pod F39.

do zapalniczki w schowku -> +12V tak samo j.w czyli z F39, a masa jest przy lampce.

przewod 1,5 mm2 :)

Link to comment
Share on other sites

zdejmujesz oslone skrzynki bezpiecznikow

odkrecasz 3 sruby u gory skrzynki

na dole lapiesz za zaczep i naciskasz ku gorze - skrzynka tak jakby sie otwiera

pociagasz skrzynke na dol - skrzynka w rece

z tylu jest czarna oslona na zaczepach - zaczepy widoczne

zdjemujesz czarna oslone

szukasz w dolnym rzedzie bezpiecznika F37 [5 od prawej, dolny rzad] i F39 [3 od prawej, dolny rzad]

wpinasz sie zgodnie z rysunkiem. pamietajac ze wolne konce przewodow sie izoluje :)))))))

Link to comment
Share on other sites

mozesz wykonywac bez czekania na kolege :P

podany schemat jest prawidlowy.

pod F37 jest tylko wpieta zapalniczka [+ po stacyjce]

pod F39 masz stale zasilanie.

sam mam dorobiona zapalniczke w tunelu srodkowym i zasilanie jej jest pociagniete wlasnie z F39.

dotyczy to tylko VB z Manualna skrzynia, gdyz w automacie F39 jest zajety dla sterownika AT :)

Link to comment
Share on other sites

Siemka ...

Dzisiaj wykonałem tą '' operację '', wszystko poszło bezproblemowo.

Dzięki Ravcio1985 :rolleyes:

____________

Pozdrawiam

Edited by zuzello
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP