Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

problemy z chłodzeniem silnika


Guest mlodycsk
 Share

Recommended Posts

Guest mlodycsk

witam!

Mam problem z Vectrą B 96r. wysoka temperatura podczas jazdy. Na trasie temperatura trzyma sie koło 80C a gdy jeżdżę po mieście i stanę na chwilkę w korku to temperatura gwałtownie rośnie, to samo jest gdy sie zatrzymam po dłuższej jeździe również temp. rośnie i wyrzuca płyn chłodzący przez korek.

Link to comment
Share on other sites

....szukaj nieszczelności w układzie chłodzenia....i od razu powiem nie wielkiej dziury raczej pekniecia np.zbiorniczka płynu...lub wycieku z chłodnicy z okolic czujnika temperatury...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

a powiedz mi czy masz olej w zbiorniczku wody ? jesli tak to znaczy ze masz uszkodzoną albo uszczelke głowicy albo samą głowice

pozdrawiam Gural

Link to comment
Share on other sites

1 bieg -> 95-100 stopni C

2 bieg 100-105 stopni C

w Dieslu sa 3 biegi:

100,105,110 stopni C

lub

98,103,108 stopni C

informacje te sa podane na forum.

Edited by Ravcio1985
poprawa liczb / R1985
Link to comment
Share on other sites

w Dieslu sa 3 biegi:

100,105,110 stopni C

lub

98,103,108 stopni C

informacje te sa podane na forum.

a skąd te różnice w dieslach?

Czy to zależy od silnika (2.0 i 2.2)? i ewentualnie które temperatury są w którym silniku?

Edited by Ravcio1985
poprawa liczb z poprzedniego posta /R1985
Link to comment
Share on other sites

zaraz znajde post Tasiola ktory opisywal ktory do ktorego :P

Tylko dla wersji z klimatyzacją

Silniki benzynowe oraz diesel X20DTL

1 bieg – 100°C (lub załączenie klimatyzacji)

2 bieg – 105°C

3 bieg – 110°C

Silniki X/Y20DTH oraz Y22DTR

1 bieg - 98°C (lub załączenie klimatyzacji)

2 bieg – 103°C

3 bieg – 108°C

zrodlo -

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP