Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Uszczelka pod glowica


Guest vipior
 Share

Recommended Posts

Guest vipior

Witam Panowie. Kolejny problem z moja viki. Mianowcie strzelila mi uszczelka pod glowica... Silnik ulegl przegrzaniu ok 3 razy i mechanik dzis ogladajacy samochod stwierdzil ze to juz moze byc po silniku... Poza tym cisnienie jakie sie wytwarza podczas jazdy w ukladzie chlodzenia doprowadzilo do rozczelnienia sie ukl chlodzenia (kilka miejsc skad cieknie plyn chlodzacy)! Poradzcie co lepiej robic wymieniac uszczelke i ryzykowac ze to pomoze, czy od razu lepiej zakupic nowy silnik? Mniej wiecej jaki koszt wymiany uszczelki a jaki koszt zakupu innego silnika?

Aha i jeszcze jedno pytanie czy dało by radę wrzucic silnik z diesla ten 2.0 do tej budy co mam? Czy duzo trzeba przerabiac i czy jest to oplacalne?

Nasunela mi sie jeszcze jedna sprawa, czy przy uszkodzonym termostacie, tez moze sie tak dziac ze silnik sie bedzie przegrzewal, przez co ukl chl bedzie rozsadzac? Bo powiem tak wyciaglem tez dzisiaj termostat ale po zagrzaniu silnika do 80-85 stopni dalej cala chlodnica buzuje i plyn dzwiga do gory przez co znow rozsadza chlodnice... Bo sam juz nie wiem szukam innej przyczyny niz juz samej tej uszczelki pod glowica, chociaz mechanik wlasnie po rozpoznaniu objawow od razu stwierdzil ze to uszczelka...

Edited by vipior
Link to comment
Share on other sites

Przy wymianie na diesla musisz wszystko wymienić układ chłodzenia, wiązkę elektryczną, skrzynie silnik osprzęt komputer, wybierak więc raczej nie opłacalne. Co do uszczelki opisywałem wielokrotnie jakie są objawy i co należy sprawdzić. Gdzie się rozszczelnił układ, jeżeli na łączeniach przewodów to nie ma się czym przejmować, po naprawie uszczelki wszystko będzie ok. Swoją drogą dobry mechanik skoro nie zajrzał do środka a już wydał wyrok na silnik.

W pierwszej kolejności zdejmij głowice i zobacz w jakim jest stanie a dopiero później będziesz się martwił.

Już znalazłem gdzie to opisywałem

Pozdrawiam

Edited by JarekS
Link to comment
Share on other sites

Na diesla się nie opłaci, zwłaszcza że i tak masz już LPG ;) A co z silnikiem to się okaże dopiero po zrzuceniu głowicy. Nawet gdyby wymagał remontu, to IMO lepsze wyjście niż kupno innego... przynajmniej będziesz wiedział co masz, a tak to kupujesz kota w worku (ja się zraz na tym przewiozłem i drugi raz nie zaryzykuję).

Edited by krzysiak
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP