Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Czy warto naprawiac...


wodniq
 Share

Recommended Posts

Witam, niedawno stałem się dumnym posiadaczem Viki B...

Ale do rzeczy, pęknięty kolektor w dwóch miejscach, najtaniej zakup nowego 940 zł bo to razem z katalizatorem, do tego wymiana pewnie ze 300zł, ciśnienie sprężania 17-12-17-12 więc silnik też do roboty, auto ma niewiele przejechane albo dobrze pokręcone,,, bo tylko 120 tyś na liczniku,,,

w sumie remont silnika, wymiana kolektora, rozrząd przy okazji,,, kilka tysięcy,,, autko ma 11 lat, i teraz pytanie czy naprawiać czy szukać innego? uprzedzam ze do bogaczy nie należę i każda opcja wiąże się z kosztami,,, nie oczekuję konkretnej rady a raczej małej dyskusji, która pomoże mi w podjęci jakiejś decyzji,,, bo tak czy siak autko potrzebne a nie chciał bym czekać aż gdzieś mi w drodze zaniemoże,,,

Pozdrawiam i dziękuję za poświęcony czas przed klawiaturą...

Link to comment
Share on other sites

ja uwazam ze jak sobie zrobisz silnik to bedziesz wiedział co masz..

a jak kupisz uzywany to nie wiadomo czy za chwile nie bedzie z nim to samo co z twoim.

Link to comment
Share on other sites

moze remont wyjdzie drozej,ale przynajmniej wiesz co bedziesz mial,tak jak lechuu pisze,kupisz inny i sie okaze,ze za chwile bedzie do remontu

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za opinie,,, i tak skłaniam się ku naprawie bo wcześniej miałem astrę z podobnym silnikiem i też musiałem robić podobny remont. Wtedy tj. w 2007 po ogromnej znajomości wyniosło mnie to 530zł razem z częściami. Mam tylko obawę co do parametrów i mocy silnika po naprawie,,, we wspomnianej astrze efekt był taki że zmniejszyło się "branie" oleju, natomiast różnicy w mocy nie było. Czy mogę liczyć na jakieś opinie co teoretycznie powinno się poprawić? nie liczę tu na jakieś cuda oczywiście, aczkolwiek liczę na delikatną poprawę reakcji pojazdu. Zakładając, że remont przebiegnie prawidłowo i nic po drodze nie wyjdzie to czy moje oczekiwania są prawidłowe?

Mechanik wspomniał, że powodem takiego ciśnienia może być nieszczelna uszczelka pomiędzy cylindrami,,, czy to możliwe?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP