Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

nie wchodzi na obroty


neo_82
 Share

Recommended Posts

koledzy mam zaj...sty problem otóż dziś w pracy odpaliłem silnik normalnie przyjechałem do domu jakieś 10 km bez jednego zachłyśnięcia (silnik pięknie chodził)przyjechałem do domku po krótkiej chwili musiałem wyjechać i tu problem odpaliłem silnik normalnie dodałem gazu (za mało)i silnik stanął gdy chciałem znowu odpalić to nie mogłem ale za to gdy kręciłem żeby zapalił to tak mi się zaczął trząść że szok tak długo kręciłem ze rozładowałem akumulator odpaliłem z sąsiadem na klemach. Autko na wolnych obrotach pracuje normalnie ale nie reaguje na gaz (tzn prawie na wolnych mam 800 obr o po dodaniu gazu mam 1000 obr ) po odkręciłem filtr powietrza psikłem plakiem i wszedł na 3000 obr bez względu czy naciskam na gaz

POMOCY !!! co może być

Link to comment
Share on other sites

...zajrzyj do fitra paliwa.....jak uruchamiasz na placka to tylko bezposrednio do kolektora ssącego po odkręceniu rury od Iceka....a nie przez turbo ani nie przez przepływkę....

....błedów jak rozumiem nie wyrzuciło?

Link to comment
Share on other sites

...zajrzyj do fitra paliwa.....jak uruchamiasz na placka to tylko bezposrednio do kolektora ssącego po odkręceniu rury od Iceka....a nie przez turbo ani nie przez przepływkę....

....błedów jak rozumiem nie wyrzuciło?

błędy sprawdze dziś lecz nie na kompie tylko go zmostkuje a propo filtra paliwa jakby co to wymieniałem nie cały miesiąc temu i co oznacza "jak uruchamiasz na placka" i druga sprawa gdzie jest ta cała rura od "Iceka" czy to jest ta czarna gruba rura która wychodzi pod tą plastikową osłonką silnika i jeszcze zapomniałem dodać że auto nie dymi i na jedynce i wstecznym moge powoli jechać

Link to comment
Share on other sites

....sprawdż fitr pod kątem zabrudzenia....i jaki jest poziom paliwa....czasami pociągnie syfu z baku przytka ssak lub zabrudzi filtr....nie wchodzina obroty ...bo albo nie dostaje paliwa z wyżej wymienionych powodów lub nawaliła przepływka....lub ...siada sterowanie pompy.(tłoczek dawki paliwa}

...psikanie plackiem -to odpalanie lub wspomaganie odpalania silnika...

...rura od Iceka....czyli InterCoolera....to ten gumowy gruby waż ...który zasila powietrzem kolektor ssący zaraz pod zaworem EGR.

Link to comment
Share on other sites

....sprawdż fitr pod kątem zabrudzenia....i jaki jest poziom paliwa....czasami pociągnie syfu z baku przytka ssak lub zabrudzi filtr....nie wchodzina obroty ...bo albo nie dostaje paliwa z wyżej wymienionych powodów lub nawaliła przepływka....lub ...siada sterowanie pompy.(tłoczek dawki paliwa}

...psikanie plackiem -to odpalanie lub wspomaganie odpalania silnika...

...rura od Iceka....czyli InterCoolera....to ten gumowy gruby waż ...który zasila powietrzem kolektor ssący zaraz pod zaworem EGR.

A mogę rozłączyć tą rurkę nie zapowietrzę czegoś ? a propo paliwa mam ze 25 litrów i nie wiem czy to ważne ale zimą mechanik (napisze tak jak mi powiedział) zwiększył dawke paliwa przy starcie , zmienił sterownik a to dlatego że zimą ciężko mi odpalał

Edited by neo_82
Link to comment
Share on other sites

błędy sprawdze dziś lecz nie na kompie tylko go zmostkuje a propo filtra paliwa jakby co to wymieniałem nie cały miesiąc temu i co oznacza "jak uruchamiasz na placka" i druga sprawa gdzie jest ta cała rura od "Iceka" czy to jest ta czarna gruba rura która wychodzi pod tą plastikową osłonką silnika i jeszcze zapomniałem dodać że auto nie dymi i na jedynce i wstecznym moge powoli jechać

w dieslu tylko kompem sprawdzisz bledy,mostkowanie jak w benzynie nic nie da

Link to comment
Share on other sites

....normalnie odkrecasz śrubę na metalowej objemce...i wąż ściagasz.. :rolleyes:

...jak nie dojdziesz do ładu z autem to służę telef....do dobrego fachowca od Opla... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

....normalnie odkrecasz śrubę na metalowej objemce...i wąż ściagasz.. :rolleyes:

...jak nie dojdziesz do ładu z autem to służę telef....do dobrego fachowca od Opla... :rolleyes:

ok sprawdze to zaraz i napisze co jest grane

....normalnie odkrecasz śrubę na metalowej objemce...i wąż ściagasz.. :rolleyes:

...jak nie dojdziesz do ładu z autem to służę telef....do dobrego fachowca od Opla... :rolleyes:

wąż odkręciłem i nic później sprawdzę filtr ale jeszcze się nie zdarzyło żebym miał mniej niż rezerwa więc skąd miałby syf z baku zebrać, ale sprawdzę i a propo fachowca jak możesz to daj ten numer , mam nadzieje że nie jest drogi

Edited by neo_82
Link to comment
Share on other sites

.....z fitrem to tylko podpowiedz....ale napisałes że mechanik wymieniał sterownik pompy to może być nowy trop...spytaj czy tylko regenerował sterownik....

....telefon poszedł na priva....

Link to comment
Share on other sites

.....z fitrem to tylko podpowiedz....ale napisałes że mechanik wymieniał sterownik pompy to może być nowy trop...spytaj czy tylko regenerował sterownik....

....telefon poszedł na priva....

drano dzięki

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP