Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

c16nz ciepły gaśnie na LPG

k.p.basik
 Share

Recommended Posts

witam serdecznie

auto VICI A c16nz instalacja chyba II generacji (nie znam się... parownik LOVATO, na gaz przechodzi po osiągnięciu 2000 obrotów niezależnie od temperatury)

problem dość prozaiczny : po odpaleniu rano rozgrzaniu i przełączeniu na LPG śmiga jak ta lala choćby i cały dzień ale bez gaszenia . Gdy zgaszę silnik i po chwili lub nawet pół godziny odpalam na PB śmiga jak ta lala zaś na LPG gaśnie na wolnych obrotach, moc bez żadnej różnicy tylko gaśnie na krzyżówkach

dwa tygodnie temu regulowana instalacja było dobrze tydzień, na zapytanie o problem gazownik odpowiada "blablabla z d...y kije wyrastają widać że chce wcisnąć inny okazyjny parownik a tak w ogóle to się nie opłaca po co mi to auto" u innych podobna gadka albo od razu ceny z kosmosu.

zauważyłem jeszcze drobny fikęsik, mianowicie:

wczoraj po zgaszeniu ciepłego i zapaleniu wyłączyłem wszystkie odbiorniki prądu potrzymałem pedałem gazu, odpuściłem i jako tako niby trzymał wolne obroty ale małe nie zdechł, potem powoli włączyłem dmuchawę na 1 bieg lub światła i w tym momencie auto zgasło....

help

k.p.basik

troche to dziwne 

1 proponuje na dzien dobry spuscic syf z parownika