Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

c16nz ciepły gaśnie na LPG


k.p.basik
 Share

Recommended Posts

witam serdecznie

auto VICI A c16nz instalacja chyba II generacji (nie znam się... parownik LOVATO, na gaz przechodzi po osiągnięciu 2000 obrotów niezależnie od temperatury)

problem dość prozaiczny : po odpaleniu rano rozgrzaniu i przełączeniu na LPG śmiga jak ta lala choćby i cały dzień ale bez gaszenia . Gdy zgaszę silnik i po chwili lub nawet pół godziny odpalam na PB śmiga jak ta lala zaś na LPG gaśnie na wolnych obrotach, moc bez żadnej różnicy tylko gaśnie na krzyżówkach

dwa tygodnie temu regulowana instalacja było dobrze tydzień, na zapytanie o problem gazownik odpowiada "blablabla z d...y kije wyrastają widać że chce wcisnąć inny okazyjny parownik a tak w ogóle to się nie opłaca po co mi to auto" u innych podobna gadka albo od razu ceny z kosmosu.

zauważyłem jeszcze drobny fikęsik, mianowicie:

wczoraj po zgaszeniu ciepłego i zapaleniu wyłączyłem wszystkie odbiorniki prądu potrzymałem pedałem gazu, odpuściłem i jako tako niby trzymał wolne obroty ale małe nie zdechł, potem powoli włączyłem dmuchawę na 1 bieg lub światła i w tym momencie auto zgasło....

help

k.p.basik

Link to comment
Share on other sites

troche to dziwne 

1 proponuje na dzien dobry spuscic syf z parownika

czyli - znajdz taki koreczek plastikowy w dolnej czesci parownika i go odkrec i zakrec spowrotem (łatwiej bedzie pozniej go odkrecic), pojezdzij autem, az bedzie dobrze rozgrzane auto - i wtedy jeszcze rtaz odkrec ten koreczek spustowy - powinien wylać sie taki szlam,

2 jak tam plyn chłodniczy ? ;) czy parownik nie zamarza ?

3 zmierz napięcie na aku bez włączonego silnika

pozniej z właczonym silnikiem bez obciążenia

pozniej z właczonym silnikiem i z obciazeniem (swiatła, dmuchawa, ogrzewanie szyby itditd) 

4 zmieniany byl filterek gazu ? 

Link to comment
Share on other sites

no syf w parowniku był, zdecyduję się chyba na demontaż parownika i na śrubki potem całość ładnie wyczyszczę, jak trzeba wymienię membrany chociaż dopiero rok mają.

filterek nowy

te prądy jeszcze zmierzę, też mi to zalatuje to spadkiem napięcia.

Link to comment
Share on other sites

szukaj tez przebicia moze jakiegos

w nocy delikatnie spryskaj wodą pod maską (taką mgiełką, jak z buteleczki do mycia kwiatków - psik psik)

i szukaj iskier

Edited by Domlo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP