Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mokra przepustnica


Guest przemkoski84
 Share

Recommended Posts

Guest przemkoski84

kilka dni temu zauważyłem, że "poci się" przepustnica... wąchałem tę ciecz, którą jest usmarowana, ale niczym nie pachnie. powiedzcie proszę czy ktoś już spotkał się z taką usterką i jak się z tym uporać??

Link to comment
Share on other sites

wilgoci tak nie zauwazy raczej 

proponuje zdjac ją, wyczyscic i przy okazji przyjzec się drożności kanałom ciśnieniowym oraz uszczelne pod przepustnicą 

Link to comment
Share on other sites

To jest wilgoc. a idzie sobie ona z odmy silnika :) i nie ma czym sie jak narazie martwic :P

Link to comment
Share on other sites

tylko to moze zabic te otwory podcisnienia - tak jak u speca bylo

u speca to wygladało na cos w rodzaju kamienia w czajniku :D

Link to comment
Share on other sites

Domyślam się że masz silnik X18Xe.. takie "pocenie" przepustnicy może też być od odmy pokrywy zaworów. od pokrywy do przepustnicy idzie gumowy wąż. Zdejmij go i zobacz czy jest suchy. jeżeli tak to na przepustnicy pojawiła się wilgoć i nic więcej, jeżeli natomiast wąż jest mokry to do przepustnicy dostaje Ci się olej spod pokrywy zaworów. Na dłuższa metę może Ci to zapaskudzić silniczek krokowy i silnik zacznie gorzej chodzić. sposobem na to jest założenie odmy na ten wąż

http://vectraklub.pl/index.php/advices/pokaz/4

Link to comment
Share on other sites

Guest przemkoski84

czytam i czytam, ale powiem jak to widzę - zdjąłem wczoraj wąż od powietrza, by sprawdzić jak wygląda w środku i okazuje się, że w środku jest suchy, bo dość daleko wkładałem w niego szmatę na śrubokręcie, na filtrze powietrza też nie ma śladów oleju.

wytarłem na zewnątrz przepustnicę z tej cieczy i poczekam kilka dni, czy może znowu się nie pokaże, bo mam też obawy, że ktoś zamiast poluzować opaskę na wężu, to posmarował go towotem i wcisnął... bardzo możliwe, bo poprzedni właściciel nie należał chyba do bystrzejszych

P.S.

powiedzcie mi, tak przy okazji, jak podciągnąć linkę od gazu??

Edited by przemkoski84
Link to comment
Share on other sites

przy przepustnicy masz taką śrubkę o którą linka zatrzymuje się kiedy puszczasz gaz.możesz spróbować tam cos podkręcić.pamietaj tylko o tym ze wraz ze zmianą tej srubki zmieni sie położenie przepustnicy.jest to sposób aby NA JAKIŚ CZAS! ominąć silniczek krokowy, tak aby silnik nie falował i nie gasł

może jest też mozliwość aby podciągnąć linkę na pedale albo w tym miejscu przy przepustnicy w którym linka wychodzi z pancerza ale w obu przypadkach strzelam

Link to comment
Share on other sites

P.S.

powiedzcie mi, tak przy okazji, jak podciągnąć linkę od gazu??

a co z nia nie taK?? pedał naciskasz i dopiero po cm gaz reaguje?? jesli tak to nad pedałem powinna byc srubka podkrecajaca

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP