Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Silnik gaśnie po szarpnięciu.


emx
 Share

Recommended Posts

Witam,

mam problem z gaśnięciem silnika. Temperatura silnika dowolna, szybkość do 40km/h , przodem wpadam w średnią lub większą dziurę w jezdni (lub łagodnie przechodzące zagłębienie) i silnik raz na 10 razy gaśnie. Zapala się check, lampka ładowania i ciśnienia. Bez żadnych problemów silnik potem zapala. W pamięci żadnych zapisanych błędów.

Może ktoś z kolegów miał coś podobnego ?

Link to comment
Share on other sites

w momecie zapalenia sie czeka sproboj jakos odczytac jaki blad

mi sie tez zdaje ze to bedzie jakies zwarcie na jakims czujniku

moze na czujniku polozenia walka korbowego - tam sie lubią kable zwierac - a dziura im w tym pomaga

Link to comment
Share on other sites

w momecie zapalenia sie czeka sproboj jakos odczytac jaki blad

mi sie tez zdaje ze to bedzie jakies zwarcie na jakims czujniku

moze na czujniku polozenia walka korbowego - tam sie lubią kable zwierac - a dziura im w tym pomaga

z odczytem ewentualnego błędu będzie na ulicy problem :)

ten check zapalony to chyba dlatego, że silnik zgasł i sterownik nie dostaje informacji że wał silnika jest na obrotach.

Badałem już wiązkę od czujnika wału ale nic nie znalazłem. Zastanawia mnie tylko co może zgasić silnik i nie zostawić śladu w pamięci sterownika.

A może coś w zapłonie ?

Link to comment
Share on other sites

z odczytem ewentualnego błędu będzie na ulicy problem smile.gif

ten check zapalony to chyba dlatego, że silnik zgasł i sterownik nie dostaje informacji że wał silnika jest na obrotach.

Badałem już wiązkę od czujnika wału ale nic nie znalazłem. Zastanawia mnie tylko co może zgasić silnik i nie zostawić śladu w pamięci sterownika.

A może coś w zapłonie ?

Coś co nie musi (zgodnie z tym co dostałem na wydruku z kompa w serwisie zostawić błedu) jest czujnik wału korbowego lub czujnik wałka rozrządu

pól roku z dziadostwem walczyłem. dwa razy serwis - zero błedu a auto to gasło to traciło moc to wchodziło na 3tys obrotów. dwa razy też komp w innych warsztatach na trasie. Nic! zero błedów. Dopiero trafiłem na piatego kompa (widocznie kwestia oprogramowania) i wywaliło błąd czujnika wału. Wymieniłem oba i spokój.

Jeżeli chodzi o zapłon - jeżeli masz listwę a nie kable to nie ma możliwości by nie wywaliło błedu. Jak kupiłem autko to poszarpywało przy przyspieszaniu. Pojechałem na kompa i od razu DIS do wymiany i spokój.

Edited by wja
Link to comment
Share on other sites

witam,

na świece mam kable.

Jutro jadę do serwisu.. może oni coś odczytają a jak nie to profilaktycznie zrobie wymianę czujników .

Narazie dzięki za wskazówki.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP