Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Spawanie tlumnika

Recommended Posts

Pospawalem tlumnik dzisiaj a dokładnie tlumnik środkowy przepalił sie na łączeniu tam gdzie śruby sie przykreca do połączenia z tłumnikiem koncowym chodzi cicho ale może przewrażliwiony jestem jagby troche mocniej kopci bialym dymem wczesniej tego nie bylo no chyba ze zima jak silnik byl zimny czy latem tez zanim sie silnik nie rozgrzeje to może kpicic pytam bo jestem na bakier z mechanika samochodowa bede wdzieczny za jakies porady wskazówki.

Pospawalem tlumnik dzisiaj a dokładnie tlumnik środkowy przepalił sie na łączeniu tam gdzie śruby sie przykreca do połączenia z tłumnikiem koncowym chodzi cicho ale może przewrażliwiony jestem jagby troche mocniej kopci bialym dymem wczesniej tego nie bylo no chyba ze zima jak silnik byl zimny czy latem tez zanim sie silnik nie rozgrzeje to może kpicic pytam bo jestem na bakier z mechanika samochodowa bede wdzieczny za jakies porady wskazówki.

to nie ma nic wspólnego z pospawaneim tłumika

to nie ma nic wspólnego z pospawaneim tłumika

skoro nie spawanie to jaka przyczyna może olej bierze ale tak nagle do wczesniej nie bylo tego

skoro nie spawanie to jaka przyczyna może olej bierze ale tak nagle do wczesniej nie bylo tego

a ubywa ci oleju ? jakby bral,to by na niebiesko kopcil

na poczatrku troszke bedzie kopcil jak zimny bo masz ssanie ... wiec i wieksze spalanie przez chwilke 

ale jak juz cieplejszy to kopcic nei powinien