Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

regeneracja egr VC 2,2dti


jędrek1963
 Share

Recommended Posts

mój egr padł w VC 2,2 dti, jest zablokowany i nie odbija mimo czyszczenia i traktowania WD , znalazłem na allegro pana inżyniera z Brzegu opolskiego , rozmawiałem z nim telefonicznie , twierdzi , że regeneruje zawory wstawiając oryginalne części, trzeba stary wysłać i trwa to ok tygodnia odsyła zregenerowany za 385 zł z gwarancją na rok. Mam kolegę , który w ten sposób regeneruje pompy do Citroena i nie tylko do cytryny i robi to świetnie, znalazł dojścia do oryginalnych części i opracowałniezawodną technologię. .

Czy ktoś korzystał z usług tego pana ? tu jest jego adres i link na allegro :

SERWIS POMP s.c.

inż. Konrad Szymański

ul. Kasztanowa 25

49 - 300 Brzeg

tel. kom.

0609 203 731

0603 183 043

tel/fax (077) 411 22 48

e-mail serwis_pomp@go2.pl

nr konta: 85 1940 1076 3015 9754 0000 0000

http://www.moto.allegro.pl/item1050118050_zawor_egr_wahler_opel_vectra_saab_2_0_2_2_dti.html#gallery , proszę o kontakt

Link to comment
Share on other sites

Guest rafja

ja korzystałem

ale check jak sie zapalał tak sie pali dalej i nie ma to nic wspolnego z EGR. wiem bo podmienialem pozniej egr ze sprawnego auta.

oddasz im, zaplacisz 165 i dostaniesz wyczyszczony - czy lepszy - tego nie wiem

Link to comment
Share on other sites

Guest kibaska

nie wiem jak jest w Waszych vc, ale z19dth regeneracja polega na wywierceniu dziurki, wyciągnięciu szpilki, i wyczyszczeniu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Dranek

Ja korzystałem z usług Serwisu Pomp w Brzegu. Jestem w 100% zadowolony. Wcześniej miałem cały czas błąd p400 i oczywiście samochód z kluczykiem. Są 4 przyczyny tego błędu: 1. przepływomierz, 2. przewody podciśnienia ewentualnie sama pompa vacum, 3. Elektrozawory, 4 EGR. Przepływomierz miałem sprawny, przewody szczelne, podciśnienie na pompie zmierzyłem vacuometrem i było -0,9. Nie wiedziałem jak dokładnie sprawdzić elektrozawory, więc sobie odpuściłem i zaryzykowałem regenerację EGR. Strzał w 10! Byłem w Brzegu osobiście, poczekałem ok. 4-5h, gość pokazał mi co jest zepsute i zabrał się za regenerację.

Jeżdżę już ponad miesiąc i zero problemów ( wcześniej prawie codziennie samochód z kluczykiem ). Polecam.

Link to comment
Share on other sites

Dranek - miałeś tylko "samochód z kluczem" czy zapalał Ci się "check" silnika a "auto z kluczem" gasło?

U mnie właśnie tak jest - palił się klucz a po niedługim czasie tylko sam check. Op-Com pokazuje błąd P0400 i nic więcej.

Czy u Ciebie występowały też inne błędy? (Tek które wymieniasz jako przyczyny błędu występującego u Ciebie?)

Link to comment
Share on other sites

Dranek - miałeś tylko "samochód z kluczem" czy zapalał Ci się "check" silnika a "auto z kluczem" gasło?

U mnie właśnie tak jest - palił się klucz a po niedługim czasie tylko sam check. Op-Com pokazuje błąd P0400 i nic więcej.

Czy u Ciebie występowały też inne błędy? (Tek które wymieniasz jako przyczyny błędu występującego u Ciebie?)

Powodem wyrzucenia błędu P0400 nie musi być na 100 procent EGR, każdy błąd ma kilka symptomów i trzeba sprawdzać pod kilkoma kątami, na przykład tech pokazuje jaki błąd i jaki symptom, także trzeba zwrócić uwagę na kilka spraw

na temat tego błędu napisano "tomy" także rozpisywał się nie będę, poszukaj troszkę, a na pewno czegoś ciekawego się dowiesz

Link to comment
Share on other sites

Na Op-Com wychodzi tylko jeden błąd - właśnie P0400 z informacją jeśli dobrze pamiętam "niewłaściwe napięcie...". Świeci się tylko "check" a auto jedzie ale nie czuć działania turbiny (wolny, słabe przyspieszenie). Innych objawów brak, błędów również. Po kasowaniu błędu i gaszeniu "check", błąd wracał ponownie - przez kilka odpaleń świecił się kluczyk a później zamieniał się na "check". Auto nie kopci.

Link to comment
Share on other sites

Na Op-Com wychodzi tylko jeden błąd - właśnie P0400 z informacją jeśli dobrze pamiętam "niewłaściwe napięcie...". Świeci się tylko "check" a auto jedzie ale nie czuć działania turbiny (wolny, słabe przyspieszenie). Innych objawów brak, błędów również. Po kasowaniu błędu i gaszeniu "check", błąd wracał ponownie - przez kilka odpaleń świecił się kluczyk a później zamieniał się na "check". Auto nie kopci.

spróbuj podać dokładnie ten opis błędu

Link to comment
Share on other sites

Guest Dranek

Dranek - miałeś tylko "samochód z kluczem" czy zapalał Ci się "check" silnika a "auto z kluczem" gasło?

U mnie właśnie tak jest - palił się klucz a po niedługim czasie tylko sam check. Op-Com pokazuje błąd P0400 i nic więcej.

Czy u Ciebie występowały też inne błędy? (Tek które wymieniasz jako przyczyny błędu występującego u Ciebie?)

U mnie pojawiał się sam samochód z kluczykiem, checka nigdy nie miałem. Co ciekawe ten błąd P400 nie zapisywał się w pamięci komputera. Odczytałem go dopiero podpinając Op Coma, kiedy na wyświetlaczu pojawiał się wspomniany samochód z kluczykiem. Jak jechałem już regenerować EGR do Brzegu, praktycznie cały czas mi się świecił mi się samochód z kluczykiem. Auto w trybie awaryjnym nie jechało więcej niż 100km\h (ok.80 km jechałem A4) Tragedia!!! Kiedy się zatrzymałem po zjeździe z autostrady zgasiłem silnik i myślałem, że po odpaleniu auta błąd się już nie pokaże ( wcześniej tak robiłem i działało). Niestety, tym razem tak nie było i auto w ogóle nie chciało zapalić. Miałem już wizję lawety, ale po ok. 10min ruszania różnymi kabelkami i czujnikami auto ożyło. Okazało się na miejscu że, podczas czyszczenia EGR-a ukruszyłem czujnik od strony elektromagnesu, wygląda jak taka uszczelka z tworzywa, oraz miałem przesunięty kilka stopni ten mechanizm który otwiera grzybek. Serwisant wszystko mi pokazał i wytłumaczył. Zregenerował i w końcu mam spokój.

Link to comment
Share on other sites

Witam, mam doslownie ten sam problem. Brak dzialania turbiny brak mocy i chmura czarnego dymu prawie ciegle.

Komputer pokazal 3 bledy:

1. od egr

2. od filtra czastek stalych

3. najlepszy bo wyskoczyl numerek i nazwa"blad niemozliwy do identyfikacji".

Nie pamietam nr bledow dokladnie.

Rozkrecilem i wyczyscilem egr po zalozeniu kopcil dalej jednak po przejechaniu kilkunastu km kopcenie jakby troche ustalo.

Ale mocy jak nie bylo tak nie ma.

Check swieci ciagle a po przejechaniu ok 5-10km wlacza sie tryb awaryjny i tylko kreci sie do 3-3.5rpm.

Moze ktos da jeszcze jakas rade?

Aha i po dokladnieszym przysuchaniu sie slychac jakby gdzies dmuchalo powietrze, odglos wydobywa sie tak jakby gdzies od dolu silnika w czesci podszybia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Serwis Pomp / Egr Brzeg – Odradzam

Mialem niedawno srednia przyjemnosc wycieczki do Brzegu nie bede mowil ile kilometro bo wstyd mi za moja naiwnosc ale dystans jest liczony w setkach. Niestety pojechalem tam na darmo , we wczesniejszych rozmowach telefonicznych pan pewny siebie swojej wiedzy i fachowowsci nie chcial syszec o zadnych danych auta, roczniku, modelu, numerze VIN... po co mu to on ma wszstko w jednym palcu i robi od reki, na wstepie zanzaczylem ze mechanicznie jest on sprawny i czysty co zostalo juz sprawdzone na miejscu a problem lezy po stronie elektroniki, pan jednak z cala stanowczoscia twierdzil ze Zaden Egr w ukaldzie planetarnym nie ma przed nim tajemmnic, wsiadac i jechac . No wiec przetluklem sie przez pol Polski ( w trybie awaryjnym – zredukowna moc silnika ) dojechalem wyjalem EGR w miejscowym warsztacie bo w/w pan nie swiadczy takich uslug i udalem sie pod wskazany adres.Tu zostalem przyjety..... przed brama przydomowego grazu czesciowo podpiwniczonego po gabarytach drzwi domyslam sie z przeznaczeniem na parkowanie w nim Trabanta. EGR poszedl do ekspertyzy „fachowaca”, na zlosc zaczelo padac a gdy juz przemoklem do suchej nitki pod plotem ‘’firmy” wyszedl pan z magicznych drzwi i oznajmil ze takiego EGR to on nie widzial nigdy ,ze zawsze Toyota miala inny ze on go nie naprawi ale sprwadzil go na tyle co umial ( jak domniemam otworzyl pokrywke i poruszal) i stwierdzil ze on mechanicznie jest sprawny co wiedzialem wczesniej i ze elektronika moze padla co tez widzialem wczesniej i przekazalem mu podczas rozmowy telefonicznej i ze do sprawdzanie elektroniki to on nie ma sprzetu. Sczescie tego pana ze plot byl wysoki..... . Reasumujac... omijac z daleka tego pseudo fachowca o zawyzonym ego, nie jest on w stanie zrobic nic wiecej niz byle slusarz w warsztacie co ploty spawaja, porazka i tragedia, do tego oszust bez szacunku dla klienta jego pieniedzy i czasu. Odradzam najmocniej jak sie da

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP