Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piszczący pasek wieloklinowy i zacinające się wspomaganie


Gossia
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich

Piszę, bo mam problem z vectrą. Chodzi o to, że jak popada to strasznie piszczy pasek. Wymieniałam już rolkę wody, rolkę pompy, napinacz, tą całą "łapę" czy jak to się tam nazywa co trzyma napinacz, no i oczywiście pasek (już z 4 razy, bo raz nawet mi pękł) i dalej piszczy.

Poza tym jak pada deszcz, albo wjadę w kałużę to zacina mi się wspomaganie. Dopiero jak przygazuję to jest ok. Zaznaczę, że to się nie dzieje gdy jest sucho na dworze. Zasugerowano mi, że może to być pompa wspomagania, ale czy w takim przypadku nie zacinałoby się ono również jak nie pada??

Czy jest ktoś w stanie mi pomóc? Bo u nas to tylko pseudomechanicy, którzy wymienią część jak im się wskaże. O diagnozie można zapomnieć

Będę wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Sebaaa123

Co do pompy wspomagania to moze ona sie przegrzewa ??

Ewentualnie moze malo plynu...

Co do paska,wydaje mi sie ze ten co ci go ciagle robi zle go naciaga,lub jakos zle wklada na swoje miejsce.

Nie chce nic tu wymyslac,jakis teori chorych ale moze nie ustawia go wg znakow,nie w takim stopniu ze odchylenie bedzie duze,ale malutkie i moze to powoduje pisk.

Dokladnie,najlepiej co do tego wspomagania to bylo by zalac nowy plyn do wspomagania(wg mnie) jezeli to nie pomoze,to znaczy ze pompa widzi bialy tunel i wielkimi krokami zbliza sie do niego czyli Umiera !!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A więc tak. Zawiozłam do gościa. Polecony mechanik. Okazało się też, że w napinaczu jakaś część nie chodziła dobrze, przez co pasek nie był naciągnięty i pompa się zacinała bo pasek się ślizgał. Teraz mi jeszcze popiskujeprzy mniejszych obrotach i jak jest zimny. Wkurzające to jest, ale wątpię, żeby ktoś tutaj zrobił to dobrze. Mechanik mówił, że jeszcze może wina leży po stronie paska. ALe 3 tyg. temu wymieniłam, więc nie wiem.:/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP