Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
marmal004

Wymiana paska klinowego klimatyzacji w dieslu

13 posts in this topic

Posted (edited)

Witam, potrzebuje schematu montażu paska klinowego w silniku y20dth z klimą.

Nie wiem jak tam należy go przeplatać.

najlepiej z opisem "co jest co"

pasek sie nie zerwał tylko spadł, na dolnej osłonie silnika leży jakieś koło nie wiem czy to od klimki czy może koło pasowe ;/

dzięki

Edited by marmal004
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki o to właśnie mi chodziło.

mam jeszcze prośbę okazał sie że koło pasowe jest do wymiany, zerwało sie na tej gumie.

jak je najlepiej odkręcić? jakaś rada? bo strasznie mocno jest przykręcone, dałem na 1 hamulec wciśnięty i nic nie idzie, może lewy gwint??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

najlepiej kluczem pneumatycznym...niestety zazwyczaj nie mamy takowych w domu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nawet pneumat nie daje rady!!!

8 atmosfer i ciągle ani drgnie!!

ile mu trzeba aby odkręcić to kółko??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja żeby odkręcić ta śrubę musiałem użyć DUŻEGO klucza pneumatycznego a i tak trwało to ze 3 minuty zanim puściło. Bałem się że ukręcę tą śrubę ale się udało. Po odkręceniu nie dało się jej wziąć do reki po parzyła. Najlepiej to podjechać do jakiegoś warsztatu gdzie naprawiają ciężarówki oni będą mieli odpowiednio duży kluczyk

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam mam ten sam problem zerwało mi sie koło pasowe na tej gumie . mam juz nowe i tu zaczyna sie podgórke jezeli mam chęci i pneumat to czy moge sam je wymienic w domowym zaciszu czy lepiej oddac do warsztatu ??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

poczytaj o wymianie tego koła. Jest sporo opisów zarówno w dziale VB jak i VC. Niektórym odkręcenie idzie łatwo a niektórym sprawia spore problemy. Raczej na parkingu przed blokiem bym się tego nie podejmował

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam wszystkich mam problem z paskiem klinowym po uruchomieniu silnika zaczyna piskac po chwili jest juz ok tylko niewiem jak go naciągnąc w kadecie ktorego mialem to wystarczylo napiac alternator i gralo wszystko a tu niewiem jak sie zabrac do tego.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymienic

VB ma samonapinacz

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

no dobra gdy juz go kupie i bede chcial go wymienic sam to na co mam zwrocic szczegolną uwage zeby bylo wszystko ok i jakie narzedzia przygotowac mam .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Po pierwsze kup porządny, nie jakiś chiński, ja oszczędzałem i już trzeci raz będę musiał wymienić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Do "odgięcia" napinacza w celu nałożenia paska przyda Ci się klucz 19 w kształcie L, zdemiesz koło i osłone nadkola to będziesz wszystko widział.

wymiana_paska.JPG

Edited by pietreksz
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie podczas odkręcania przy pomocy " rozrusznika " łamało klucze więc podjechalem do mechanika a tam pneumatyczny klucz nie dawał rady więc wziął spory klucz w kształcie litery T z nasadką , na oba końce rury . 2 za rury a jeden w samochodzie trzymał auto na biegu i hamulcu i puściło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.