Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

NIE ODPALA


piotrek7474
 Share

Recommended Posts

Witam.

jestem w czarnogorze, i viki szlak trafil.w czasie drogi nie bylo zadnych problemow.w czasie pobytu po godzinnej jezdzie na gazie zgasilem samochod po kilku minutach nie odpalil na benzynie, po przelaczeniu na gaz odpalil normalnie oale tylko 5 razy bo brc po 5 razach blokuje sie. blad jaki zczytalem 0505.po zdiecu klem na noc rano trzykrotnie odpalil na benzynie po dwoch godzinach juznie odpalil.

bardzo prosze o rade bo mam ok 2000km do domu.

Link to comment
Share on other sites

masz sekwencje czy gaz na śrubkę? jeżeli na śrubke to spróbuj wyciągnąć bezpiecznik spod maski od gazu. w ten sposob praktycznie odłączysz całkowicie gaz i zobacz czy bedzie odpalać bez problemu

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe ile polskie aso by zaspiewalo.

pompa : 1 424,12

filtr: 38,64

robocizna pewnie ze 300

Ciesz się że padło w Czarnogórze ;)

Link to comment
Share on other sites

No to k.. jestem w domku.21 godzin jazdy bez gaszenia silnika ,tak mi k.. w montenegro wymienili pompe paliwa działała 3 dni niecałe ,w drodze powrotnej po 50 km zgasiłem silnik przed wjazdem na prom i już na bp nie odpaliłem zostało jedno awaryjne na gazie i na nim dojechałem do domku(1650 km)mam dość.

serwis był autoryzowany , dostałem coś jakby fakture jest tylko nazwa części bez numerów+robocizna,można w polskim aso domagać sie naprawy gwarancyjnej czy raczej nie ma szans, już by mi nie było żal tych ośmiu stów gdybym do polski chociaż na niej dojechał.wymienili tulko samą pompe bez kosza, pewnie jakas chinska bo ją tak szybko szlag trafił no chyba żę z wiki cos nie w porządku i te pompy sie palą .w poniedzialek sie tym zajme tylko nie wiem czy do aso jechac czy lepiej samemu cos kupić ale na aledrogo najdroższe sa po niecałe 2 stówy to pewnie takie jak mi założyli .prosze poradzcie jak to ugryźć.

Link to comment
Share on other sites

może to nei pompa ? 

wiesz ja istatnio mialem problem tez z pompą i jak już sie okazało to nie mialem problemu z pompą

tylko wężyk co jest miedzy pompą a tą pokrywką się popsuł :D był nieszczelny

iiiiiiiiiiiiii jak podmienilem wężyk, założyłem zamknąłem klapke to chwile normalnie dzialalo, a pozniej dalej d*pa..... nie działało...... dlaczego ? przy zamykaniu tej klapki/pokrywki jakos docisneło mi węża, który się zgiął i paliwo nie mogło tamtędy się przecisnąć

moze masz cos podobnego ? 

sproboj sie sam za to zabrać - wyjdzie ci najtaniej !!!! 

Link to comment
Share on other sites

dzieki za zainteresowanie może faktycznie cos żle poskladali , posprawdzam.

jeszcze jakby ktoś mogł podpowiedzieć jak wyjąc pompe wiem żę pod siedzeniem wyciąga sie ten plastik ,zdejmuje węże i wtyczke i co dalej jakis spesjalny klucz zeby dekiel odkręcić czy jak?

pzdr,

pp

Edited by piotrek7474
Link to comment
Share on other sites

Faktycznie sprawdź jak poskładali tą pompę. Z tymi pompami tak jest ,że jak jakaś pompa szybko walnie to musi być tania. Miałem takie same objawy jak ty że, raz palił a raz nie. Wymieniłem pompę i po miesiącu zaczęła już wydawać odgłosy takiego "syczenia" - po prostu słychać jak głośno pracuje. Wyjeżdzając rok temu na wakacje też za granicę, poprostu zaopatrzyłem się w zapasową pompę (w razie awarii szybka wymiana) ale jak dotąd jeżdzę jeszcze na tej "syczącej" a zapasowa leży w bagażniku i czekam jak padnie !!!!

dzieki za zainteresowanie może faktycznie cos żle poskladali , posprawdzam.

jeszcze jakby ktoś mogł podpowiedzieć jak wyjąc pompe wiem żę pod siedzeniem wyciąga sie ten plastik ,zdejmuje węże i wtyczke i co dalej jakis spesjalny klucz zeby dekiel odkręcić czy jak?

pzdr,

pp

do odkręcania dekla jest jakiś specjalny klucz ale ja dałem rady bez niego. delikatnie pukałem małym młoteczkiem za pomocą gumowego rękojeścia śrubokręta oczywiście odręcanie zgodnie ze wskazówką zegara. Pod deklem jest uszczelka gumowa (oring) i przewody od pompy które należy także rozczepić.Należy przy tym zapamiętać który jest przewodem powrotnym a który zasilającym ukłd wtryskowy. dekielek należy delikatnie wyciągać ponieważ zapas przewodów jest bardzo krótki. Potem to tylko wyciągnąc pompę z koszyka i zamontować nową - wszystko w odwrotnej kolejności.

Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

sam naprawiam strona 99 

pokazuje jak wyjąć pompę 

troche tam namotali :D ale trudne to w sumie nie jest - dasz rade 

tylko jakbys chcial sprawdzić pompe - to nie sprawdzaj na sucho

tylko zawsze zeby byla zanurzona w paliwie (zakladasz pozniej od gory wezyk na nią i np do jakiejs butelki czy normalnie psika) 

zmierz też cisnienie

Link to comment
Share on other sites

no widzisz :) 

a zaloze sie ze jakbys zawiozl auto do mechanika - to by ci policzyl za nową pompe i robote - w sumie z 200 zł :D 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP