Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Po wyjęciu i włożeniu sterownika auto nie odpala.


Guest robertoz
 Share

Recommended Posts

Guest robertoz

Witam.

Pisałem jakiś czas temu że w gorące dni jak autko sie mocno nagrzeje to wyskakuje kontrolka silnika i fura staje.Po zlaniu pompy wodą można było jechać dalej.W chłodne (poniżej 28 st)dni autko jeździ normalnie.Tak sobie wydedukowałem że sterownik już pada i go wymontowałem.Jednak jak go zawiozłem do firmy zajmującej sie sterownikami powiedzieli mi że jest ok i nic nie zrobili.Założyłem sterownik na pompę,wyczyściłem przy okazji kolektor,wymieniłem filtr paliwa,poskładałem auto do kupy i....nic,fura nie odpala.Odpowietrzałem strzykawą przez przelewy,próbowałem przez poluzowny metalowy przewód,na plaka-wypsikałem całego i na zaciąg też...i nic. Nawet nie zagada na sekundę.Trup.Po podpięciu do kompa wyszedł błąd 1660 - zawór odcinający paliwo.Po skasowaniu czasem wyskakuje ale nie zawsze.Po odpięciu pierwszego metalowego przewodu i zakręceniu rozrusznikiem paliwo leci ale słabiutko.Ma ktoś z kolegów jakieś pomysły bo ja już myślę że pompa padła? Innych błędów nie ma.

Link to comment
Share on other sites

Raczej pompa siadła, ale w TIS-ie błąd 1660 ma kilka możliwości usterki, sprawdz dokładnie wiązkę przewodów przy pompie wtryskowej, może przy demontażu coś naderwałeś.

Link to comment
Share on other sites

Guest robertoz

Rozebrałem wszystko,jeszcze raz poskładałem , u kolegi mechanika podpieliśmy pod przelewy wysysarke do oleju i niestety dalej nic.W poniedziałek zamówiłem fachure od pomp,ma na aucie zmienić ten zawór,niby za 600 zł.Dam znać co i jak.

Niestety, po zmianie zaworu auto nie pali...pompa do regeneracji.Mam pytanko do obeznanych,chcę zamówić pompę po regeneracji o tych samych numerach( na wymiane)-czy po montażu nie będzie problemu z immo itp?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP