Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
EWELA

Pływająca VB przy prędkości 80km/h

Polecane posty

Po wymianie wszystkiego co możliwe w tylnym zawieszeniu autem buja na boki. Zachowuje się tak jak by wjechała na śliską nawierzchnię.

Ustawiona zbieżność, przód-tył, wyważone i zmienione opony, sprawdzona 2 razy geometria. Amortyzatory w porządku, wynik z wczoraj 68%

Efekt jazdy po dobrej, suchej i prostej drodze jest straszny !

Natomiast jazda po zakrętach i nie równej nawierzchni jest OK

Auto nie miało nigdy żadnej poważnej kolizji, a obecnie wogóle nie da się nim jeździć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ręce mi opadają, mechanicy nie widzą NIC do zrobienia, a ja stoje w kropce..

Zjeździłam kilka ścieżek diagnostycznych i nie pokazało kompletnie NIC

Ktoś z Was miał może taki przypadek...????

Pomocy..

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ciekawy przypadek z tym pływaniem ozmawiałem kiedys z mechem i powiedział ze jak spprawdza sie amorki to niezawsze wynik jest taki jak naprawde one trzymaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho2.0

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Powiem tak z tymi wynikami różnie bywa mi pokazało 30% zużycia czyli amory ok a w rzeczywistości obydwa(z przodu) były wylane, bardzo dziwnie zachowuje się twoje auto ale skoro już tyle wydałaś może warto by było wymienić te amory

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie z kolei było to, że wachacz był lekko odkręcony na (chyba) tulei pływającej

Jak dokręcili to jak ręką odjął ale po jakimś czasie zaczęła skrzypieć

To może sprawdź tuleje...

Sprawdź też opony bo ja miałem nędzne...

A obiawy były takie że zarzucało na prawą stronę na tą gdzie był wachacz odkręcony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wydruk z wczoraj odnośnie amorów wygląda tak :

przód 68%, 67%

tył 66%, 57%

wg świstka ze stacji max dopuszczalna różnica % to 15, więc na tyle jestem w sumie na pograniczu.

Czarny, ja opony wymieniłam wczoraj, dzis jeszcze raz zbieżność, więc jak było by coś do dokręcenia to raczej by dokręcili..

Edytowano przez EWELA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a niemasz spoconych amorow?

bo jak beda spocone to znaczy ze nie trzymaja

Edytowano przez DarkoPa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie, są suche

Jak Ktoś wskaże mi usterkę to pofatyguje się sama podziękowac

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_pijaki.gif" alt=":pijaki:">

Edytowano przez EWELA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ale dałas teraz pretekst wszyscy beda mieli teraz burze mózgu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam już taka fazę wściekłości że nie ogarniam...

Wczoraj wyjeżdżałam na urlop i po pirułecie na drodze wróciłam wściekła do domu, bo jak tu jechać 400km z prędkością 70km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No własnie kilku fachmanów nie dojrzało tej usterki tzn nie dokręconego wachacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

objawy prypominaja amorki bo reszta wymieniona jak mowisz a wszystkodobrze podokrecane ? Od kiedy masz takie objawy było cos robione czy nagla

taka przypadłosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zanim zaczełam wymiane zawieszenia (tuleje i duperele) bo odmówiono mi podbicia przeglądu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> wszystko było OK

Wymieniałam większość 3 mc temu, ostatnio tylko tuleje główne i sworznie (ale to z przodu)

w ciągu 2 tygodni 3 razy jeździłam na zbieżność, aż dzisiaj ostatni raz wraz z geometrią na której nic nie pokazało. Odwiedziłam w przeciągu 2 tygodni 5 róznych mechaników i 6 stacji diagnostycznych...

Wczoraj ostatni diagnosta powiedział, że jak wymieniali mi tuleje gł, to na wahaczu widac że nie jest wszystko przykręcone na tym samym miejscu.. więc ja dziś z spowrotem do warsztatu gdzie to robili a Panowie tylko sie uśmiechneli i powiedzieli że nie będzie nigdy przykręcone w tym samym miejscu ponieważ tu się ustawia zbieżność na tym elemencie wahacza..

i bądź tu mądra.. ? Zresztą przed wymianą tuleji gł też nią bujało, więc jak by to co powiedział diagnosta nie ma nic do rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W tym samym miejscu to chyb nie przykreca bo od nowa sie ustawia zbieznosc i cała geometrie koł chyba bedziesz musiała poszukac dobrego fachowca od zbieznosci a nie tam paprochow z stacje u mnie w okolicy jest naprawde dobry fachowiec jak to sie mowi stara szkoł zajmuje sie tylko zzawieszeniami i naprawde polecaja go w całym moim miescie tylko ty troche masz nie podrodze do mnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Amory do wymiany.

Na diagnostyce nie pokaze Ci dokladnego zuzycia amortyzatorow. Nie sugeruj sie tymi procentami tylko bedzie trzeba je wymianic.

Ile auto ma nalatane? Ma jeszcze oryginalne amortyzatory?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

kolega ma racje tez z poczatku obstawiałem amorki ale niewiadomo jak nie sprawdzisz samemu

jak co to masz aukcje od niego biore wszystko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez DarkoPa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ma na latane 2002000km i amory od nowości raczej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja równierz obstawiam amortyzatory. Pobujaj tyłem samochodu na boki mocno i puść, jesli bujnie się dwa razy i stanie to jest raczej ok, a jeśli buda będzie się dalej bujać no to wiadomo co do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

znam ten sposób i u mnie jest mało miarodajny, buja jak trzeba czyli 2,5 raza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest po 82%i już gość mówił żebym zaczynał myśleć o wymianie ...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość michal_simon

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ewelina,

Przy takiej "skuteczności" amorków to już lepiej zainwestuj w nowe.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

U mnie na ścieżce pokazało, że przód jest ok a po zdjęciu koła widać było, że amortyzator wylał.

Po zmianie i geometrii auto prowadzi się idealnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Decyzja podjęta, ostatnie dofinansowanie jaki mam zamiar zrobic to wymiana amorów. realizacja po niedzieli... i mam nadzieję że będzie już OK, bo inaczej zainwestuję w AC i się przejadę ostro na wstecznym.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymiana amorów na pewno pomoże

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

bo nic innego nie przychodzi mi do głowy

Wiadomo,że za bujanie na nierównościach odpowiadają m.in tuleje pływające

Czekam na rozwiązanie sprawy -daj znać jak się jeździ po wymianie amorków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh wedlug mnie a do fachowcow sie nie zaliczam ze jak buja podczas jazdy to tylko amory,na zdrowy rozum co moze byc innego?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Amortyzatory po wymianie (zamontowane "new" Monroe)

Efekt ŻADEN... ;(

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a sprężyny? może je też trzeba wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×