Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
masz

DTI 2.0 szarpie przerywa

Polecane posty

Witam i prosze o pomoc.

Mam nastepujacy problem z moja Vectra 2.0 DTI , podczas jazdy oraz postoju szarpie silnikiem jak by na chwile przestawal pracowac, czasami jak stoje na swiatlach to zgasnie i potem odpala od razu bez zajakniecia. Nie dzieje sie to caly czas, czaasem jazdze dwa dni i nic sie nie dzieje a czasem jest to tak intensywne, ze nie daje sie jezdzic. Podczas tego szarpania za autem pojawia sie czarny dym. Wydaje mi sie, ze te objawy wystepuja czesciej po ostrej jezdzie. W aucie okolo 2000km temu robiona byla pompa wtryskowa. Diagnostyka na kompie nie pokazuje zadnych bledow,

filtr paliwy wymieniany byl przy regeneracji pompy. Mechanik, u ktorego robilem pompe twierdzi ze skoro nie ma bledow to nie pompa, wymienil mi czujnik polozenia walu, ale to nie pomoglo, rozklada rece i mowi mi ze najlepiej jak bym tak jezdzil w koncu cos padnie i bedzie wiadomo co jest przyczyna, ale mi sie to nie widzi bo jak auto mi stanie 200km od domu to bedzie lipa.

Co wedlug was moze byc tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewnie padnięta pompa wtryskowa niestety...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

po dobrej regeneracji pompa przeżyje dłużej niż auto...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> czarny dym to objaw niewłaściwego spalania - może coś nie tak z wtryskiwaczami, albo układ się zapowietrza

Edytowano przez adam_hybrid86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A moze wężyki od podciśnieni, lub przelewowe. układ sie zapowietrza i jest taki efekt... Jesli sie myle to mnie poprawcie. A i pytanko, czy cieżko ci odpala z rana samochód czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jezeli zaczyna szarpac po rozgrzaniu to warto sprawdzic czujnik polozenia walu korbowego jak padnie to sa podobne objawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jak padnie czujnik położenia wału korbowego to są generowane błędy z czujnika (obroty z czujnika pompy nie są równe połowie obrotów wału korbowego). Kolega z pierwszego postu twierdzi, że błędów komputer nie wykazuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz gwarancję na naprawę ? jeśli tak to reklamuj tę naprawę ponieważ z tego co piszesz jest wykonana żle.

Mógłbyś też napisać na czym polegala ta naprawa pompy bo mechaników cudaków w naszym kraju jest od groma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mam roczna gwarancje, podobno to byla regeneracja mechaniki i elektorniki, kosztowalo mnie to 2000zl

ostatnio zauwazylem, ze objawy pojawiaja sie gdy poziom paliwa w baku jest ponizej polowy jak dotankuje do pelna to szarpanie utrzynuje sie jeszcze przez jakies 50km i potem jest ok do momentu gdy poziom paliwa znowu spadnie ponize polowy. Czy pezyczyna moze byc woda w paliwie ewentualnie syf w baku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To radykalnie zmienia postac rzeczy zdecyduj sie na czyszczenie baku ssaka i sprawdż stan przewodów paliwowych z baku do fitra oraz odpowietrzenie baku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×