Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sprawy rozrządu


irek1232
 Share

Recommended Posts

witam jak się nazywa to ustrojstwo aluminiowe pod deklem rozrządu co przychodzą trzy śruby 16 bo mam zerwany gwint gdzie można to kupić chodzi o to co się przykręca tą łapę aluminiową oczywiście to ustrojstwo co jest pod kołami zaworów

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

jaki zestaw rozrządu kupować do ecotec 20/16v doradżcie

a mało to tematów o rozrządach?

Np. taki

http://allegro.pl/oryg-rozrzad-gm-kpl-opel-1-8-2-0-16v-pompa-wody-i1170129543.html

albo

http://allegro.pl/rozrzad-pompa-opel-astra-omega-b-vectra-2-0-16v-i1200627168.html

a z tą częścią co powyżej już doszedłeś?

Link to comment
Share on other sites

a chodzi na czymś takim http://allegro.pl/rozrzad-pompa-opel-astra-f-vectra-a-b-1-8i-2-0-16-i1207858610.html wiem ze to pewno lipa ale to tylko 60tys

a chodzi na czymś takim http://allegro.pl1207858610.html wiem ze to pewno lipa ale to tylko 60tys

Link to comment
Share on other sites

maxgear to srednia polka.

ja mam u siebie SKF+INA+ pasek Boscha i smiga, pare stowek wydane ale jakosc i pewnosc :)

na rozrzadzie sie nie oszczedza bo jak padnie rozrzad to moze sie skonczyc remontem silnika :)

Edited by Ravcio1985
Link to comment
Share on other sites

no to kupie ten bo morze szkoda bo jeszcze szczelj i klapa

a jeśli chodzi o tą część to nie wiem jak się nazywa kawałek aluminium pod kołami wałków zaworów bo morze bym to wymienił bo jest problem ze śrubami narzazie się trzyma dorobiłem ciut dłurzsze

Link to comment
Share on other sites

to co na niebiesko? - w ASO stówkę. Przy zakupie używki ta nazwa raczej zbyt wiele nie powie sprzedawcy - najlepiej rysunek pokazać.

post-579-1283192149,2778_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

ok dzięki ale mi chodzi o to jak założysz osłonę rozrządu tą czarną to przychodzi ta łapa aluminiowa i do tej łapy wchodzą trzy śruby i te śruby są przykręcane do czego pod deklem do takiego ustrojstwa aluminiowego pod tym deklem ja mam troszkę inny niż na tym rysunku ale coś podobnego silnik 20/16v 20xev

Link to comment
Share on other sites

Tak z opisu to coś mi się wydaje że chodzi o wspornik drążka reakcyjnego (a w zasadzie część która jest pomiędzy nim a silnikiem pomiędzy kołami zębatymi rozrządu / trochęponiżej) a nie część rozrządu. Jeśli tak to szukaj używki bo nowe kosztuje 350zł. Zrób najlepiej fotkę

Edited by zubek73
Link to comment
Share on other sites

ok morze i dobry pomysł z tą fotką

zamierzam robić rozrząd sam jak wyglada sprawa ogulnie jak ktoś robił mnie sie wydaje że nie ma problemów hmmm

Link to comment
Share on other sites

Jak umiesz trzymać klucz w rękach to możesz spokojnie robić sam w tym silniku. Tam jest chyba najprostszy układ rozrządu ze wszystkich silników 16 zaworowych w oplach. Nie dawno miałem okazje to robić, tyle że silnik miałem wyciągnięty.

Link to comment
Share on other sites

a taki zestawik:

http://allegro.pl/opel-astra-vectra-corsa-16v-rozrzad-pompa-wody-i1204813440.html

i może pytanie na jakie firmy stawiać czy ktoś mógłby je wymienić?? nie zamierzam oszczędzać na rozrządzie ale tyle tego jest że można się naciąć wiem bo poprzedni właściciel 5tys km temu wymieniał rozrząd w serwisie opla (oklejony cały silnik mam nalepami z serwisu) i już 2 rolki zużyte musiałem wymienić aż strach zaglądać co się z pompą dzieje.... tak więc muszę i wszystko wymienić i wole sam kupić części...

Edited by MAXIMO
Link to comment
Share on other sites

mnie się wydaje że każdy zakłada na co go stać bo przecież to i tak zmieniasz co 60 000 a jeśli jest coś nowe to chyba wytrzyma tyle kilosów

Link to comment
Share on other sites

mnie się wydaje że każdy zakłada na co go stać bo przecież to i tak zmieniasz co 60 000 a jeśli jest coś nowe to chyba wytrzyma tyle kilosów

jakby to była prawda to nikt nie kupowałby droższych zestawów tylko samą chińszczyznę

w sumie to Twoje auto więc i ryzyko Twoje

Link to comment
Share on other sites

mnie się wydaje że każdy zakłada na co go stać bo przecież to i tak zmieniasz co 60 000 a jeśli jest coś nowe to chyba wytrzyma tyle kilosów

zalozysz badziewie to wymiane mozesz miec wczesniej niz 60 000 km wraz z wymiana silnika :leze:

napisalem wyzej - rozrzad to b.wazna sprawa wiec na niej sie nie oszczedza.

przykladowo. zaplacisz 500 za czesci + z 300 za robote = 800 podziel to na 4 lata [60k km] 200zl na rok /12 m-cy to wychodzi Cie 16 zł na miesiac :))))))))))

a jak kupisz badziew i przeskoczy lub peknie to naprawa silnika lub wymiana to z 1000 [za sam uzywany silnik] + kolejne zrobienie rozrzadu .........

rob jak uwazasz tylko potem nie pisz ze Ci nie mowilismy :)

Link to comment
Share on other sites

łozyska nie wymienisz z rolki jesli jest wcisnięta tak jak w x25xe ale mozesz kupic koło z łozyskiem. Pamiętaj ze koło też sie wyciera i powstaje krawedz jak w tarczy ham, pasek moze sie zsunąć.

Link to comment
Share on other sites

wszystko ok

znalazłem rolkę pasa wielokrotnego na allegro za 47 zł to chyba ja kupie

jak się nazywa mocowanie wspornika od strony rozrządu to na trzy śruby poszły gwinty prozę o pomoc

Edited by irek1232
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP