Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość DiDA

Opel Vectra A - montaż klimatyzacji.

Polecane posty

Gość DiDA

Witam wszystkich.

Zastanawia mnie, ile może kosztować zamontowanie klimatyzacji w Vectrze A. Czy mogę prosić,by ktoś podzielił się swoimi doświadczeniami, jeśli taką czynność przeprowadził (lub dał do zamontowania)? Szczerze mówiąc kompletnie nie wiem, jak się do tego zabrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kosz wszystkich czesci to koszty 500-1000zl. Do tego dochodzi robota. cala deske rozdzielcza trzeba sciagac zeby tynele powymieniac, 2 chlodnice dolozyc i inne pie****ki. Roboty sporo napewno, ja juz sie 2x przymiezalem ale ostatecznei zrezygnowalem bo potrzebyje autem jezdzic a nie zeby stalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie sam montowałem klime. działała bez problemu. nowy właściciel też mówi że klima ciagle działa. co prawda jest troche roboty, ale warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DiDA

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeździłem w te wakacje seatem od znajomych, z klimatyzacją. Cóż to było za cudowne uczucie siedzieć w chłodnym samochodzie, podczas gdy na zewnątrz upały:). Właśnie wtedy zapragnąłem klimy u siebie:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Oczywiscie uzywane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tez sie czaje do montazu klimy ale tu sa wahania bo moze sprzedam auto ale jak dowiadywalem sie to pod maska nie ma tragedi z montarzem tego wszystkiego zastanawiam sie tylko czy pas przedni czaem nie trzeba wymieniac pod miejsca na wiatraki to raz 2 jaka jest wiazka pod klime?fanty do klimy mozna szukac i od cali i od va bo wiadomo ze to samo jest.

a wiec proponowal bym napisac co jest potrzebne do tego jak czegos omine prosze dodac

1.chlodnica klimy

2sprezarka

3osuszaczx

4kompresor klimy

5nagrzewnica plus tunele nowe

wlaczniki

przewody klimy

cos jeszcze????

aaa lapa silnika plus kolo na wal inne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

pasa nie trzeba wymieniać. ja klime podpiąłem pod wentylator od chłodnicy. tylko jak ktoś dołozy klime to proponuję załozyc alternator min 70A. bo jak jeździłem na krótkich odcinkach to to taki zwykły nie dawał rady naładować. mam sporo części do klimy do VA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DiDA

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To ciekawe, a jakie części konkretnie posiadasz? Byłbym zainteresowany, na razie chciałbym skompletować części i znaleźć kogoś, kto będzie w stanie mi to założyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piszesz ze zalozyles klime ciezko jest???w jakiej kwocie sie zmiesciles?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klima 400

2 x nabicie klimy 200zł

węże klimy + jakieś tam przerówbki 200

czyli razem 800zł

części, które mi zostały to:

nagrzewnica kpl

panel ogrzewania do wersji z AC

sporo przewodów ( do siników C20NE, C20XE na kopułce i na DIs-e)

sprężarka na szeroki pasek,

łapa do sprężarki na szeroki pasek

instalacja

chłodnicy nie mam.

małe OT. koła pasowego wału korbowego nie trzeba wymieniać, bez różnicy czy masz na wąskich paskach czy na klinowe - KOŁO ZOSTAJE

Edytowano przez romano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aha czyli tak naprawde nie jest drogi gips tak naprawde:) tunele zostaje do nawiewow czy sie roznia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tunele są takie same, ale trzeba wymienic całą obudowe nagrzewnicy - czyli kokpit trzeba wymontować. to czy to bedzie drogi interes czy nie zalezy głównie od tego, w jakim stanie kupisz części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i ile ci zeszlo z zalozeniem klimy a jak jest z wiazka?jak ona idzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

montaż 7 dni po około 4do 5 godz. dziennie. wiązke do klimy trzeba ciągnąć oddzielnie. ja miałem problem ze znalezieniem jednej rurki, a jak już ją namierzyłem to koleś wysłał mi ją po 7 miesiącach ( po wielkich błaganiach - ale akurat była zima, bo za montaż klimy zabrałem się jakoś jesienią ). mam fotki z montażu tego cudeńka, jak je znajde to moge podesłac na maila bo troche tego było. brac sie chłopaki i montować. powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli nie ma tragedi kurde waham sie ze sprzedaza wlasnie przez klime ze nie mam:/:/ ehh teraz to mam dylemat ja pierdziele

ruelone@op.pl wysylaj bardzo bd wdzieczny moze sie przydadza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DiDA

dawid_bartsz@interia.pl

Ja również poproszę. A jeżeli chodzi o części, to na priv będziemy się kontaktowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość norbi20zg

sorki pomyliłem temat

Edytowano przez norbi20zg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. ja wlasnie skonczylem montowac klime w mojej viki. (przy okazji serdeczne podziekowania dla romano za pomoc.)faktycznie roboty jest troche ale warto.teraz nie straszne upaly.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jaki faktyczny koszt i czas pracy, moze jakies fotki masz?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koszt samej kompletnej klimy to 350zl

przesylka 90zl

za pierwszym razem przyszla mi zla sprezarka(na inny pasek)ale zmienilem samo kolo ktore kosztowalo 50zl no i 20 przesylka.

roboty nie licze bo robilem sam.

no i jeszcze lapa pod sprezarke- ja musialem zrobic cala wraz z prowadzeniem paska bo nie moglem dostac oryginalnej do 1.6 (c16nz)

do lapy kupilem 2 rolki prowadzace po 50zl za sztuke

no i nabicie klimy od zera wraz ze sprawdzeniem szczelnosci 250 zl

oto moje koszty. wiecej nic.

a co do czasu pracy to podobnie jek romano.

ok tydzien po kilka godzin.

fotek niestety nie robilem.

Edytowano przez gizmo1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurde jak bym mial kpl to bym cie najol i bysmy zrobili i u mnie:D:D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja zanim znalazlem komplet to troche sie oszukalem. najlepiej znalezc cala viki z klima i zeby ci ktos wydarl z niej klime.i tak sie najbardziej oplaca. jak liczylem ile by to kosztowalo kupujac wszystko osobno to koszt wyszedl dwa razy taki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko kwestia czy owa klima jest sprawna bo watpie by ktos sprzedal jak dziala ;P Ja w swojej mam nie dzialajaca od x lat mam przerwane 2 przewody, caly czynnik uciekl, pewnie od tego ze przewody przerwane chlodnica klimy do wymiany i jeszcze troche rzeczy ;/ ale pomysle nad naprawa na wiosne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szukasz auta z klima ktore jest przeznaczone na czesci i kupujesz sama klime. ja ostatnio znalazlem viki 2.0i na czesci z klima. miala rozbity przod ale pisalo ze klima sprawna. gosc na allegro chcial za nia 600.(za cale auto)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie ja w taki sposób dorwałem 4 elektryczne szyby + całe okablowanie, kompletny centralny zamek w klapą paliwa i bagażnika za 300 chyba się opłacało. A co do klimy to też szukam takiej okazji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×