Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
mtomek1

wspomaganie

Polecane posty

Witam.

Sprawa dotyczy wspomagania. Generalnie działa bez zarzutów ale wystarczy że popada deszczyk i zrobi się parę kałuż, a wspomaganie się zacina. Objawia się to w następujący sposób: w czasie jazdy w deszczu wspomaganie zacina się w momencie ostrego skręcania (parkowanie, ostre zakręty lewo, prawo), po czym słychać przez chwilkę charakterystyczny pisk paska klinowego, a następnie objawy znikają, pasek nie piszczy a wspomaganie działa jak nowe. Kiedy kontynuuje jazdę wspomaganie nie zacina się więcej ale wystarczy że zaparkują samochód na jakiś czas i znowu to samo (oczywiście tylko wtedy jak jest mokro).

Gdzie tkwi problem? Czy pasek klinowy ma coś wspólnego ze wspomaganiem, i czy jest on samonapinający się? Jeśli tak to dlaczego piszczy? Zaznaczę że sam pasek klinowy jest dobry.

Z góry dzięki za porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo choć póki co zdarzyło się raz jak były mega kałuże także się dołączam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pasek klinowy napedza przeciez pompe wspomagania

moze to ona siada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

moze jest wyciagniety i sie slizga ajak dostanie wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisane ze dobry

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ciekawe jak to sprawdzil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ciekawe a moze naprezacz a jak zlapiesz za pasek to przekrecia sie w ktoroms strone mocno czy troche

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wskazówki. Pasek owszem był sprawdzany ale już jakiś czas temu i być może tam tkwi problem. Wstawiam niedługo auto do lakierni bo miałem niewielką stłuczkę (wjechał we mnie chińczyk) i zlecę sprawdzenie paska i napinacza oraz innych elementów związanych z ewentualną usterką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sati88

Witam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jestem kobieta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

mam 22 lata

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Posiadam opla vectre B 1.7 TD ISUZU.

mam problem z wspomaganiem .

Ucieka mi plyn ze zbiorniczka.

Czy fantem jest zerwany wezyk miedzy zbiorniczkiem a pompa czy co ?

Bo już sily na to nie mam , niewiem o co chodzi....

A bez samochodu jak bez reki :/

Boje sie rowniez jak jezdze bez plynu ( gdy mi ucieka podczas jazdy) ze zatre pompe i bedzie pompa do wymiany, a 600 zl nie mam na nowa pompe :/

Sorry za powtarzanie sie slow:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez płynu bardzo szybko możesz zatrzeć pompę. Jak ucieka płyn, to trzeba zlokalizować to skąd ucieka i wtedy działać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba sprawdzic przewody ukladu wspomagania [przy pompie, maglownicy] mozna sie przyjrzec zbiorniczkowi czy nie ma uszkodzen.

najlepiej wjechac na kanal i wytrzec wszystkie przewody do sucha a nastepnie wlaczyc silnik, poruszac wspomaganiem i szukac wycieku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdź krzyżak przy kolumnie kierowniczej, być może on się zacina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×