Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"


mariuszek522
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich

Otorz od pewnego czasu mam problem z moja Viki az w koncu znalazlem chwilke zeby opisac go na forum

i moze ktos sie madrze wypowie i rozwiazemy problem

Problem pojawia sie tylko przy rozgrzewaniu silnika czyli jak odpale na zimnym jest ok jade jade i nic sie nie dzieje

gdy temperatura zaczyna osiagac okolo 60 stopni silnik gasnie chyba ze akurat auto jest rozpedzone wtedy sie przydusi nieraz strzeli i idzie dalej.

Najgorzej jest jak stoje na swiatlach bo wtedy mi zgasnie i ciezko mu jest odpalic trzeba dlugo krecic

Potem juz moge jezdzic caly dzien i nic sie nie dzieje

Od czego zaczac ?

Jakies pomysly ?

Prosze o porade

Link to comment
Share on other sites

0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l

0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"

to sie wyswietla ale check sie swieci od poczatku jak zalozyli mi instalacje bo to jest zwykla instalacja moze dlatego ale nie bylo tego problemu kiedys a teraz jest ...

Link to comment
Share on other sites

Sonda pewnie wywala błąd przez instalke gazu, natomiast czujnik obrotów wału korbowego prawdopodobnie jest do wymiany i dlatego gaśnie.

Link to comment
Share on other sites

To raczej nie czujnik, na uszkodzonym czujniku nie strzela, ewentualnie zatrzęsie silnikiem.

Objaw występuje na gazie i na pb? spróbuj na samej benzynie.

Jak się domyślam masz instalację 2 gen. Myślę że masz źle wyregulowany gaz przez co cofa się i wybucha.

W pierwszej kolejności podjedź na regulacje.

Czujnika teź nie lekceważ bo kiedyś staniesz na środku drogi i już nie pojedziesz.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Z tego co widze na przewodzie od tego czujnika jest popekana albo wogole miejscami nie ma izolacji wiec pewnie zwarcie sie robi :/

Ale czytalem ta porade o wymianie czujnika i nie moge go znalesc... przewod wchodzi pod pompe wspomagania i czujnika nie widac ... chyba nic nie da ze odkrece ta miarke od oleju jesli sie nie myle

Link to comment
Share on other sites

w poradzie sa fotki

czego na nich nie rozumiesz albo nie widzisz

opisane wszystko idealnie

co odkrecic i co wyjac zeby dostac sie do czujnika

Link to comment
Share on other sites

To raczej nie czujnik, na uszkodzonym czujniku nie strzela, ewentualnie zatrzęsie silnikiem.

Objaw występuje na gazie i na pb? spróbuj na samej benzynie.

Jak się domyślam masz instalację 2 gen. Myślę że masz źle wyregulowany gaz przez co cofa się i wybucha.

W pierwszej kolejności podjedź na regulacje.

Czujnika teź nie lekceważ bo kiedyś staniesz na środku drogi i już nie pojedziesz.

Właśnie przy złym ustawieniu mieszanki i czasu nakładania paliw może mu zgasnąć 2ga generacja jak nic.

Więc zacząć MUSI od porządnej regulacji a dopiero po wykasowaniu błędów pojeździć i zczytać ponownie co wyskoczy.

Moim zdaniem coś masz z emulatorem sondy skoro pali się check, jak dla mnie źle ustawiony, pogadaj z gazownikiem.

Link to comment
Share on other sites

No wiec dostalem sie do czujnika wykrecilem kupilem zamiennik i po wlozeniu nie chcial odpalic... stwierdzilem ze moze byc uszkodzony wiec wymienilem na inna sztuke i to samo :/

nie chce odpalic a co dziwne po wyjeciu wtyczki od czujnika jakos tam odpali chodzi nierowno ale zawsze cos ... teraz wlozylem stary a tamten oddalem i nie wiem co robic

Komputer nadal pokazuje blad czujnika walu korbowego :/

co robic ??

Link to comment
Share on other sites

No wlasnie izolacja jest cala byla popekana miedzy wtyczka a czujnikiem w dodatku widac bylo ewidentnie ze sie kabelki stykaja ze soba ale to bylo w starym czujniku a mimo tego na nim odpalal silnik a na nowym juz nie odpala a jak juz sie dlugo pomeczy to moze zalapie..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP