Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Podłączone radio- brak centralnego zamka z pilota

Guest Krciczek
 Share

Recommended Posts

Guest Krciczek

Witam. Mam taki problem. Jak mam podłączone radio, to nie działa mi centralne zamek z pilota, wcale nie trybi. Natomiast jak odłącze radio, zaprogramuje pilot, to wszystko działa. Jestem w tym temacie zielony całkowicie. Miał ktoś może taki problem? Albo wie jak go rozwiązać?

Witaj!!!

Miałem tak samo a rozwiązałem to poprzez inne podłączenie zasilania do radia, dokładnie teraz nie pamiętam jak to tam jest w autku ale chyba zamiast wpinać się pod kabel czerwony vcc to powpinałem się pod żółty battery i wtedy działało. Pokombinuj na pewno dojdziesz no chyba że to coś innego :P

P.S.: Kolory kabli od Pioniera podałem tak w ramach ścisłości

Guest Krciczek

Witaj!!!

Miałem tak samo a rozwiązałem to poprzez inne podłączenie zasilania do radia, dokładnie teraz nie pamiętam jak to tam jest w autku ale chyba zamiast wpinać się pod kabel czerwony vcc to powpinałem się pod żółty battery i wtedy działało. Pokombinuj na pewno dojdziesz no chyba że to coś innego :P

P.S.: Kolory kabli od Pioniera podałem tak w ramach ścisłości

Tez mam wlasnie pioneera. A powiedz mi, jak wlaczales radio wczesniej to znikala Ci data? I przez to inne podlaczenie jest teraz normalnie?

http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/113318-brak-stalego-zasialania-w-radiu-resetowanie-ustawien/page__p__1288838entry1288838 ciezko poszukac...