Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
wierzba

Po wymianie swiec i przewodów zawieszaja sie obroty

Polecane posty

Dziś wymieniłem świece ( stare i nowe GM i przewody (stare nie wiem ;/ nowe NGK )ponieważ samochód mi szarpał na 1,2,3 biegu ;/ szarpanie ustało ale pojawił się nowy problem . mianowicie przy 2 tys. obr. zawieszają się na 1-3 sekundy i to na ciepłym silniku. co możne być przyczyna ?? dodam ze przepustnica była czyszczona porządnie jakiś miesiąc temu . dodam ze przy zmainei biegow obroty sie zwiekszaja okolo 500 obr/s

Edytowano przez Ravcio1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pomoze ktos??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przeczyść krokowca. Może to zbieg okoliczności, że akurat po wymianie świec tak się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

byl czyszczony 2 miesiace temu z przepustnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fala

Mialem to samo i to bylo spowodwane lewym powietrzem,ja bym zaczal od szukania lewego powietrza,ewentualnie krokowy juz do wymiany i czyszczenie nie pomoze...

Edytowano przez Fala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość badbubu

U mnie faluje na biegu jałowym na rozgrzanym silniku przy zmianie( i redukcji) biegów przytrzymuje 2000-3000 obrotów dość często czyściłem krokowca, przepustnice i wymieniałem przewody pochodził parę dni po wymianie przewodów i zaczęła się jazda na wysokich obrotach dodam ze obroty spadają na biegu jałowym do 400-500 jak załączę wiatrak na maksa i kurna o co chodzi!!!!Pomocy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podmień krokowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

krokowy odloczylem i nic nie dalo dzieje sie tak jak wczesniej ... ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

odlaczenie nic nie da, podlacz od kogos sprawny lub kup nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

przed chwila odłączyłem węza za filtrem powietrza, zatkałem zęby nie pobierało powietrza i o dziwo samochód mi nie zgasł ;( co prawda lekko obroty zmalały i zaczęło coś piszczeć czyt. gwizdać tak jakby w rozrządzie ;/ to znaczy ze dostaje lewego powietrza. tylko teraz muszę zlokalizować gdzie dokładniej to powietrze mi zasysa.. al;e to już w pon.

Edytowano przez wierzba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Skowronn

Na początek stojąc przodem do auta jak masz przepustnice spójrz po prawej stronie ile masz gniazd.

Ja kiedyś niepotrzebnie wymieniłem krokowca a też szalał na obrotach, po odłączeniu było to samo.

Jeżeli jakieś gniazda są puste to poszukaj przewodu który spadł, one lubią parcieć.

Jeżeli przy przepustnicy wszystkie siedzą na swoim miejscu to sprawdz czy z drugiej strony gdzieś nie spadły.

To tak na początek, przerabiałem to a niepotrzebnie sie wykosztowałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o jakie gniazda Ci chodzi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

raczej miał na myśli nie gniazda tylko krućce na przewody podciśnieniowe ale nie przypuszczam, żeby to było to - wtedy wariowałby bardziej. No chyba że jakieś drobne nieszczelności w tych przewodach....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale pod maska nic mi nie syczy wiec to chyba nie to. dodaje filmik z moimi wolno spadającymi obrotami .. oto link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

polecam rozwinąć filmik takie strzałki na prawym dolnym rogu w odtwarzaczu . na kacu filmiku widać/ słychać szarpanie podczas ruszania

Edytowano przez wierzba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Też tak mam, walczę z tym już rok. Na techu wszystkie parametry sa OK. Musze kupić chyba krokowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×