Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Po wymianie swiec i przewodów zawieszaja sie obroty


wierzba
 Share

Recommended Posts

Dziś wymieniłem świece ( stare i nowe GM i przewody (stare nie wiem ;/ nowe NGK )ponieważ samochód mi szarpał na 1,2,3 biegu ;/ szarpanie ustało ale pojawił się nowy problem . mianowicie przy 2 tys. obr. zawieszają się na 1-3 sekundy i to na ciepłym silniku. co możne być przyczyna ?? dodam ze przepustnica była czyszczona porządnie jakiś miesiąc temu . dodam ze przy zmainei biegow obroty sie zwiekszaja okolo 500 obr/s

Edited by Ravcio1985
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mialem to samo i to bylo spowodwane lewym powietrzem,ja bym zaczal od szukania lewego powietrza,ewentualnie krokowy juz do wymiany i czyszczenie nie pomoze...

Edited by Fala
Link to comment
Share on other sites

Guest badbubu

U mnie faluje na biegu jałowym na rozgrzanym silniku przy zmianie( i redukcji) biegów przytrzymuje 2000-3000 obrotów dość często czyściłem krokowca, przepustnice i wymieniałem przewody pochodził parę dni po wymianie przewodów i zaczęła się jazda na wysokich obrotach dodam ze obroty spadają na biegu jałowym do 400-500 jak załączę wiatrak na maksa i kurna o co chodzi!!!!Pomocy!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

odlaczenie nic nie da, podlacz od kogos sprawny lub kup nowy.

przed chwila odłączyłem węza za filtrem powietrza, zatkałem zęby nie pobierało powietrza i o dziwo samochód mi nie zgasł ;( co prawda lekko obroty zmalały i zaczęło coś piszczeć czyt. gwizdać tak jakby w rozrządzie ;/ to znaczy ze dostaje lewego powietrza. tylko teraz muszę zlokalizować gdzie dokładniej to powietrze mi zasysa.. al;e to już w pon.

Edited by wierzba
Link to comment
Share on other sites

Guest Skowronn

Na początek stojąc przodem do auta jak masz przepustnice spójrz po prawej stronie ile masz gniazd.

Ja kiedyś niepotrzebnie wymieniłem krokowca a też szalał na obrotach, po odłączeniu było to samo.

Jeżeli jakieś gniazda są puste to poszukaj przewodu który spadł, one lubią parcieć.

Jeżeli przy przepustnicy wszystkie siedzą na swoim miejscu to sprawdz czy z drugiej strony gdzieś nie spadły.

To tak na początek, przerabiałem to a niepotrzebnie sie wykosztowałem ;)

Link to comment
Share on other sites

raczej miał na myśli nie gniazda tylko krućce na przewody podciśnieniowe ale nie przypuszczam, żeby to było to - wtedy wariowałby bardziej. No chyba że jakieś drobne nieszczelności w tych przewodach....

Link to comment
Share on other sites

ale pod maska nic mi nie syczy wiec to chyba nie to. dodaje filmik z moimi wolno spadającymi obrotami .. oto link http://www.youtube.com/watch?v=WZpJK0c9e6E polecam rozwinąć filmik takie strzałki na prawym dolnym rogu w odtwarzaczu . na kacu filmiku widać/ słychać szarpanie podczas ruszania

Edited by wierzba
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP