Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rysiontko

Wymiana drążków kierowniczych.

Polecane posty

Mam do wymiany oba drążki kierownicze. Kupiłem lemforder, od razu wymienię też końcówki. Pytanie jest tego rodzaju - jak do tego podejść, bo miejsca na klucz (rozmiar też nie mały) żeby je wykręcić to tam absolutnie nie ma, przeszkadza stabilizator. Robił to ktoś samodzielnie? Może jest jakiś sposób na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymiana drążków w zwykłym zakładzie to koszt max 50 zł za stronę i do tego zbieżność też ze 100zł - oczywiście średnio- a tego w domu nie zrobisz poprawnie chyba że masz sprzęt

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ( pewnie w UK ceny są podobne w funtach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> U mnie gość jak wymieniał to miał specjalny duży klucz nasadowy do drążków i robota szła mu szybko. Bez tego będzie męczarnia podejrzewam. Co do końcówek to jesli stwierdzono że do wymiany to oki. Zazwyczaj siadają same drążki a końcówki są ok. Ale są różne szkoły nowe + stare lub nowe + nowe graty. Koszt wymiany nie taki duży ale jest pewność że robi to gość co się zna i jest zawsze kogo ganiać jak spie..

Pozdro!

Edytowano przez plagi1982

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat opanowany. Potrzebny klucz płaski rozmiar 36, sposób polega na odkręceniu jednego z końców drążka stabilizatora po obu stronach, wywinięciu stabilizatora do góry i można robić, jest nawet fajne dojście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomasz mierzwa uk

wymiana jest prosta tylko musialem przecianc klucz plaski 36 na pol . scigasz kola i odpinasz kocowki drazkow potem sciagasz oslony na drazkach i odkrecasz drazki. zakrecaz nowe ,zakladasz oslony i zaciskasz klamry na oslonach potem koncowki i kola .no jedziesz na ustawienie zbierznosci w servisie w UK 30 fontow. jakbys mial jakies problemy moj tel 07820400163.tomek m.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem - temat opanowany. Też musiałem ciąć klucz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do wymiany drążków - odkręciłem koło po stronie pasażera, końcówkę drążka, zdjąłem osłonę przy maglownicy i mam dorobiony klucz 36 ale nie widzę nigdzie przy maglu miejsca ma klucz do kontry. Czy mam po prostu odkręcić drążek? W maglu nic nie pęknie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pęknie. Z przykręcaniem jest tak samo. Kontra jest tylko do końcówek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Odkręciło się bez problemu, okazało się, że od dołu wcale nie jest takie kiepskie dojście - przy odpowiednim wysunięciu drążków z magla można bez problemu je odkręcić długim kluczem 36 i do tego z rurką jako przedłużką - można klucz włożyć w szczelinę przy wahaczu. Podczas montażu zauważyłem, że jednak jest miejsce do trzymania magla ale tylko pod osłoną po stronie kierowcy, przy samej listwie z zębami. O ile dobrze pamiętam na klucz 22 - przydało się podczas dokręcania drążków;) Auto po wymianie całkowicie inaczej się prowadzi, dużo lepiej trzyma się w zakrętach i nie ma już denerwującego stuknięcia podczas jazdy ze stałą prędkością i puszczeniu gazu (5 bieg, 100-120km/h)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może odgrzeję kotleta ale w przyszły weekend wymieniam u siebie. Co myślicie o dorobieniu sobie takiego narzędzia?

Na obecną chwilę mam duży klucz francuski ale może łatwiej będzie takim narzędziem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi kumpel wymieniał i wystarczył zwykły klucz płaski 36 naprawdę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wierzymy Ci

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ja odkręcam kluczem do rur, albo morsem, kiedyś używałem takiego fajnego klucza do drążków kierowniczych ale to było dawno

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mozecie rozwinać mysl - cięcie klucza na pół?? najlepiej zdjecie by to obrazowalo.

Z gory dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Takie cus mieli na mysli

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki - teraz wszystko jasne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> - czasem jeden obraz wystarcza za 1000 słów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy zawsze po wymianie koncowek drązkow trzeba robic geometrie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawsze i wymień od razu drążki z końcówkami koszt nie wielki a warto. Często jest luz na drążku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak wymieniam komplet Koncówki drązków łączniki stabilizatora i gumy stabilizatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o tych 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i tych 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

niby to samo a cena inna i najwazniejsze dlugosc inna

blad czy byly rozne dlugosci?

Jak wypada TRW na tle innych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pierwszy link dotyczy drazka do zawieszenia sportowego obnizonego a drugi domyslam sie bo nie ma numerow ze jest to drazek do zawieszenia zwyklego. Sa roznice w dlugosci ale te kilka mm nie stanowi problemu i mozna te drazki montowac zamiennie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×