Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pobieranie oleju


Guest patryczek vb
 Share

Recommended Posts

Guest patryczek vb

mam problem poniewaz moj silnik x18xe1 pobiera coraz wiecej oleju 1 litr na 500 km. i co to moze byc - uszczelniacze czy pierscienie uszczelniajace na tloku.? dodam ze z rana na zilnym silniku troched zakopci czarnym dymem. i czy ktos jeszcze moze odpowiedziec na te pytanie czy od brania oleju moze wysatepowac strzelanie w kolektor wydechowy na biegu jalowym jak spada z duzych obrotow.

Link to comment
Share on other sites

Mi zjadał 1 litr na 700km zrobiłem głowice i wymieniłem pierśćienie i teraz zje ok. 2 litry na 10tysięcy km, no chyba że masz gdzieś jakiś poważny wyciek z silnika. Masz w niej założony gaz??

Link to comment
Share on other sites

Guest patryczek vb

wycieku nie ma. mam gaz sekwencyjny i bylem u gazownikow czterch i kazdy z nich potwierdzil ze z gazem jest wszystko ok a strzelanie wystepuje tylko na gazie. a co do leju to jak zrobic to probe olejowa? a duzy jest koszt wymiany pierscieni i ile one kosztuje?

Link to comment
Share on other sites

Ile kosztuje wymiana to nie wiem bo robiłem sam, a części wyszły mnie ok 800 zł łącznie z wymianą rozrządu, ale to było kupowane po 30% zniżkach :) A strzelanie może być od tego że głowica jest nieszczelna mi przynajmniej tak gazownik mówił-strzelało mi jak hamowałem silnikiem(w sumie po remoncie silnika też mi czasem strzeli w wydech) a co do próby olejowej to na moje nie ma sensu jej robić, lepiej zrobić od razu głowice i pierćienie za jedną robotą, nie są to dużo większe koszta w porównaniu ze zrobieniem samej głowicy.

Link to comment
Share on other sites

Jak wymieniać pierścienie to już kapitalka :rolleyes: Ja niedawno robiłem bo pękł mi rozrząd. Koszt to około 1500-2000PLN.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest patryczek vb

sory bo mnie troche nie bylo ostatnio bo bylem za granica i w tym czasie robili moja viki. okazalo sie, ze strzelanie wystepowalo poniewaz zawory wydechowe byly wszystkie do wymiani wygladaly jak elipsy. przy tym wymienili wszystkie prowadnice i uszczelniacze. jak narazie wszystko po 2 tys. km. ustapilo, brak strzelania, brania oleju i wkoncu silnik normalna ma prace bo wczesniej jak disel. temat uwazam za zamkniety. dziekuje :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest patryczek vb

Kolego powiesz jaie koszty były z tym związane ??

uszczelki + zrobienie glowicy 600zl + robota 200 to wszystko jakies 1000 zl. a pierscieni nie wymienialem bo w oplach sa prawie montowane bardzo dobre pierscienie tylko uszczelniacze na zaworach.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP