Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ustawienie zbieżności


Guest smoko44
 Share

Recommended Posts

Guest smoko44

Witam

Jaka może być przyczyna, że nie da się ustawić zbieżności? Mechanicy ustawiają, wartości są OK, a po przejechaniu kilkuset metrów na jednym kole się przestawia.

Dodam, że męczyli się z tym w dwóch lepszych warsztatach od zawieszeń w Poznaniu- Zyk i Labijak. Co ustawili, rundka dookoła parę ulic i jedno koło przestawione:/ W obu warsztatach rozłożyli ręce.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Jaka może być przyczyna, że nie da się ustawić zbieżności? Mechanicy ustawiają, wartości są OK, a po przejechaniu kilkuset metrów na jednym kole się przestawia.

Dodam, że męczyli się z tym w dwóch lepszych warsztatach od zawieszeń w Poznaniu- Zyk i Labijak. Co ustawili, rundka dookoła parę ulic i jedno koło przestawione:/ W obu warsztatach rozłożyli ręce.

oczywiscie koncówki itp nowe??

Link to comment
Share on other sites

Witam

Jaka może być przyczyna, że nie da się ustawić zbieżności? Mechanicy ustawiają, wartości są OK, a po przejechaniu kilkuset metrów na jednym kole się przestawia.

Dodam, że męczyli się z tym w dwóch lepszych warsztatach od zawieszeń w Poznaniu- Zyk i Labijak. Co ustawili, rundka dookoła parę ulic i jedno koło przestawione:/ W obu warsztatach rozłożyli ręce.

Nie napisałeś jak przestawia się ta zbieżność - to koło co się przestawia ucieka na bok czy zmienia się kąt??

Zbieżność (jedno koło względem drugiego i całego samochodu) ustawia się poprzez wkręcenie/wykręcenie końcówki drążka kierowniczego - być może coś tam nie tak z gwintem więc albo końcówka drążka ma zjechany gwint albo w gwint w samym drążku jest na tyle słaby, że końcówka drążka zmienia położenie pod obciążeniem czyli np. podczas skręcania

Link to comment
Share on other sites

Guest smoko44

Zmienia się kąt. Ustawili odpowiednią wartość, rundka dookoła- ściąga, więc z powrotem na przyrząd, pomiar i inna wartość niż ustawiona. Za każdym razem było inaczej.

Tak się zastanawiam, czy może to być przez maglownice, np przez luz?

Wie ktoś, czy maglownica może być powodem?

Edited by smoko44
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP