Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Black Cat

Wałki do 2,5 V6

Polecane posty

Gość Black Cat

Polećcie mi skąd kupić i jakie wałki rozrządu aby poprawić parametry silnika w mojej Viki. I co powinienem ewentualnie przy wymianie wałków jeszcze wymienić, a czego nie musiałbym wymieniać.

DZIĘKI PZDR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wałki ssące od 3.0 dają rade

regulator ciśnienia paliwa zmień na 3.8 bara

środkowy na przelot remusa,kata na sportowego

wyjdzie ci z tego jakieś 195 kucy po remapie może wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Małe kompendium wiedzy jak najwięcej wycisnąć z 2,5.

Wałki dajesz z silnika x30xe i przy tej wymianie dobrze zrobić rozrząd.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Black Cat

Dzięki za pomoc i Wasze trudy oraz porady, ale chyba jednak zostane przy starym modelu bez przerubek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę sie pod temat, czy wystarczy wymienić tylko wałki z 3.0 czy jeszcze jakieś dźwigienki i wogóle. Mechanik mój właśnie nie wie czy tylko walki wstawić do 2.5 z 3.0 czy coś oprócz wałków trzeba wymieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sa dwie opcje.

1. Pierwsza to "na GSI" - czyli do seryjnego silnika walki i podstawa kolektora z 3.0. Powinno byc kolo 190 kucy jak silnik jest zdrowy.

2. Druga to "na i500" - walki i500, podstawa od 3.0, sterownik i500. Powinno wyjsc pod 200 kucy jak silnik jest zdrowy.

Od razu napisze - nie ma co sie kierowac parametrami producenta przy GSI i i500. Przy tym pierwszym czesto nie ma obiecywanej mocy (potwierdzaja Anglicy), a przy tym drugim czesto jest wiecej (to z kolei potwierdzaja Niemcy).

Ja mialem najpier nr 1. Bylo 180 z hakiem. Teraz mam nr 2 i jest znacznie lepiej, ale jeszcze nie bylo hamowni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×