Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krzysiak

BRC Seq 24

Polecane posty

Generalnie założyłem ten temat w celu wymiany doświadczeń z tą instalacją LPG (akurat ją posiadam w swojej Viki, wtryskiwacze BRC pomarańczowe, reduktor Genius 1500MB, no i oczywiście sterownik BRC Sequent 24 MY07). Może komuś pomoże to dokonać wyboru, lub też odwiedzie go od włożenia do Viki tej instalki. Co zauważyłem po założeniu instalacji (na razie tylko 1500km)?? Auto troszkę dłużej kręci zanim odpali (praktycznie wszyscy posiadacze tej instalki których znam mają tę przypadłość) , a tak poza tym na razie nie mam się do czego przyczepić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jak coś będzie wychodzić w praniu, to będę dopisywał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez krzysiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem posiadaczem tej instalacji. I niestety też jest problem z odpalaniem...

Ps. Na ile macie ustawioną rezerwę ?

Edytowano przez $EBA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na rezerwie robię ~80km

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho2.0

Viki kupiłem z instalacja BRC Sequent rok temu jak na razie wszystko ok,byłem w serwisie tej instalacji na przeglądzie i koleś po podłączeniu do lapka zrobił dosłownie małą korektę ale czego to nie wiem , zmienił mi też przejście z benzyny na gaz wcześniej było przy 2000 obrotów teraz sam przechodzi po uzyskaniu odpowiedniej temperatury , standardowa wymiana filtrów. Instalacja w aucie jest 5 lat viki przejechała ponad 120 tysięcy na gazie jak na razie nie ma z nią problemów i wcześniej tez nie było

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ...

Też posiadam tą instalację BRC Seq-24, kupiłem auto już z zamontowaną. Według karty, przeglądów i spisów z książeczki gaz zamontowano w październiku 2008 roku ( faktura-2800 zł ), przy przebiegu 140 tyś. Dzisiaj ma 230 tyś. Przeglądy robione co 15 tyś. Kupiłem w maju - odpukać - wszystko w porządeczku z gazem. Wtryski gazu czerwone . Butla z kole zapasowym 54 L. Gazu do pełna wchodzi 45 litrów. Na rezerwie mogę jeszcze około 160-180 km ( tak ustawiona ) Z czystym sumieniem mogę polecić tę instalację... /Spalanie 9-9,5 litra gazu- plus 10 litrów paliwa co miesiąc/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu pierwszych 2tys km jestem zadowolony... oby tak dalej szło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja dziś oddałem do zagazowania, jutro odbior

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> brc seq24 lite

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No i jak śmiga?? W "licie" są ponoć gorsze wtryski niż w pełnym Seq24.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i na razie super

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Szybciutko sie przlacza na gaz, przyspieszenie bez zmian, auto troche siadlo, ale to chyba przez to, ze sprezyny nadaja sie juz do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ile Wam palą auta na tej instalce (bez różnicy jaki motor)?? Ile też wsysa PB??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Moja na razie średnio ~11l/100km LPG i ~1l/100km PB95 (ostatnimi czasy auto jest dość często odpalane w stosunku do przebywanych km - jazda po miejscu)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez krzysiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie po mieście w granicach 11 litrów gazu na trasie 9-10 zależy jaki styl jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja pierwsze tankowanie gazu zrobilem 34 litry ( w zbiorniku byly gora 3 litry ) i przejechałem 440 km do przełączenia się na benzyne podczas jazdy. Zobaczymy czy teraz uda sie powtorzyc ten wynik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jazda na krótkich odcinkach, wiekszosc ok 4 km, góra 20.

Po 600 km jestem jak najbardziej zadowolony

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez halved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A moja Viki z każdym zbiornikiem coraz więcej zaczyna palić... albo ja mam coraz cięższą nogę, albo tankuję coraz gorszy gaz (poza jednym tankowaniem zawsze na jednej stacji) ... teraz po miejscu to mi prawie 13 wcina...

Edytowano przez krzysiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie też zawitała

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> jest kilka rzeczy do poprawki (albo świece muszę zmienić)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to my tu gadu gadu a nikt nie pisze nic o regulacji i kabelku jakim można się połączyć. jeśli ktoś wiedzę na ten temat to może napisze kilka słów i rozwiniemy wątek. Ja słyszałem że kabelek to starszych opelków ze złączem OBDII pasuje do gazu ale ile prawdy nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam BRC ale 2 gen. i szykuje sie na wymianę membran i filtrów przed zimom. ktoś podpowie jak można ulepszyć troszkę tą instalacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem jakieś doświadczenie w regulacji ma mcjezioro (akurat pisałem z nim o tym na innym forum)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam BRC Seq24 zakładałem ją w 2003 roku i jak do tej pory miałem dwie awarie:

1. Objawy były takie, że instalacja nieprzełączała się na gaz - pomogła wymiana takiego czujnika. który jest na listwie wtryskiwaczy. Całość kosztowała około 150 zł.

2. nie odbijał zawór w butli przy tankowaniu, z tego co sie dowiedziałem można z tym jeździć ale przy tankowaniu trzeba pilnować się i mówić żeby zalali za odp. kwotę. Choć zdarzyło mi sie zalać ze 3 razy do oporu i w sumie nic sie nie stało, ale to dlatego, że jeszcze nie wiedziałem, iż padł ten zawór. W końcu go wymieniłem , koszt około 200zł.

Interesuje mnie do jakiej wartośći można obniżyć temp. przełączania oraz czy znacie jakieś metody odpalenia ciepłego silnika odrazu na gazie. Np. w razie awarii pompy paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przekręcasz kluczyk na zapłon, wciskasz przycisk żeby dioda zmieniła kolor na zielony i wtedy odpalasz auto cięgle trzymając przycisk do momentu złapania temperatury przy której się normalnie przełącza. Ale masz tylko 5 takich "strzałów", później trzeba jechać do zakładu żeby zresetowali tę opcję... z tym że z tego co czytałem nie wolno tego robić zbyt często, gdyż można uszkodzić wtryski lub reduktor. Sama możliwość odpalenia na LPG jest uzależniona od tego jakiego programu używa zakład.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale jaki przycisk?

Ja mam tylko dwie opcje na przełączniku tylko benzyna i auto, czyli przełączanie na benz. po osiągnięciu właściwej temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli masz Seq24 to masz jeden przycisk... no chyba że Ty masz BRC 2gen a nie sekwencję?? Patrząc na rok montażu, to pewnie tak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez krzysiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam coś takiego:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Przełącznik dokładnie jak na zdjęciu.

Edytowano przez jaro_600

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to niby sekwencja

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ale ja pisałem o sposobie gdy mamy okrągły przełącznik z jednym przyciskiem i jak to ja nazywam uśmiechem, który się szczerbi gdy ubywa gazu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edit

Ogólnie dość dużo o naszych instalkach można się dowiedzieć tu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez krzysiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam świeżo założoną BRC. Zakładałem w legnicy. Samochód chodził mi nie równo i uciekał mi gaz w okolicy "wlewu" gazu. Pojechałem do Panów z firmy czarkam we wrocławiu. Poprawili mi wlot LPG, ale stwierdzili, że powinienem mieć założony mapsensor ewentualnie można u mnie podłączyć od paliwowego ? do ECU gazowego poprostu kablami. Mam silnik z turbo i bez tego podobno cieżko jest ustawić silnik na dłużej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jerzyrudnik

Witam Wszystkich.

Mam instalke BRC sequent 24 fast od 2 tyg. Nie wiem jak u Was, ale u mnie zauwazylem spadek mocy i zachlystanie sie silnika przy checi przyspieszania.

Mial Ktos taki objaw ?

Na koniec jeszcze jedno pytanie. Czy dobrze sie domyslam, ze jak wepnie mi sie w kompa lpg jakis inny serwis to strace gwarancje ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×