Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jakie amorki


Guest quik19
 Share

Recommended Posts

Guest quik19

CZY MOZE MI KTOS POWIEDZIEC JAKIE MAM DOBRAC SOBIE NOWE ZAWIESZENIE SZUKALEM NA ALLEGRO I NA EBAY I DUZO JEST STOPNI OBNIZENIA 40/40 60/40 60/60 ORAZ 70/50 JAKI BEDZIE NAJLEPSZY BO NIE MAM POJECIA ZEBY MI SIE OPONY ZMIESCILY MOJE KOLKA TO R15 OPONKA 195 55 PROSZE O WYPOWIEDZ DZIEKI WIELKIE

nie piszemy wielkimi literami!

Edited by Hołek
Link to comment
Share on other sites

Zależy który poziom gleby chcesz zap[odać, czy jeżdzisz np po wsiach i polnych drogach gdzie wiadomo nawierchnia jest nienajlepsza, poza tym obniżenie to tylko kwesti agustu i portfela. Jęsli dasz glebe 60/40 przy 15 to uważaj na mise zeby nie urwać przypadkiem, niżeszj nawet nieproponuje, jeśli neimasz za duzych wymagań i wiekszych felg to załóż 40/40. A co do tego czy wejdą opony to na 100 % wejdą i zapamitaj ze pzry wiekszej glebie mozliwe ze bedziesz msuial ranty pozaciągać w nadkolach.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ja u siebie przy takim rozmiarze opon miałem 60/60 i dawało radę spokojnie,fakt faktem komfortu jazdy zero,ale za to trzymała się jakby była przyklejona do drogi :D

Ale jeszcze jedną rzecz powinieneś wziąć pod uwagę,mianowicie ET felg...

Edited by CZAKSON
Link to comment
Share on other sites

Guest quik19

no ok ja tez mysle o 60 60 ale bardzo bym prosil o fotki jak to bedzie wygladalo bardzo mnie to ciekawi a jakie firmy proponujecie czy mts technik jest ok

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Witam. Ja miałem felgi 17calowe, amorki i spreżyny WEITEC podobno dobra firma obniżało mi to auto o 40mm, lecz zmieniłem to na zwykłe zawieszenie, bo za dużo było trzeba się liczyc z nawierzchnią, krawężnikami. Owszem wizualnie wyglądało to super, no ale coś za coś. Albo wygląda super, ale nie wszędzie wjedziesz, albo wygląda w miarę dobrze i jeżdzisz normalnie nie hacząc podwoziem. Oczywiście to moje osobiste zdanie na ten temat. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest wyczyn

koledzy a powiecie mi moze jakie sprezyny zalozyc do Vectry A 1.7TD ogolnie mam takie same oponki jak kolega quik19 czyli 195/55/ 15 zalozylem z tylu nadkola i na seryjnym zawieszeniu jka jest komplet osob obcviera mi PS. strasznie miekkie zawieszenie mam z tylu:( jak dolek to obciera odrazu:( i zastanawiam sie jak zrobic zeby bylo dobrze... co Wy na to?? pomozecie??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest quik19

moze mi ktos podpowiedziec jakas lepsza firme tych amorkow lub czy amorki mts technik sa kiepskie a jeszcze jedno czy ktos wie jakie jeszcze moze byc zawieszenie gwintowane do vectry a oprocz kw i h&r oraz weitec bo tamte to kosmiczne ceny masakra prosze o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

tak amorki MTS Technik są kiepskie.

oczywiście że są inne firmy z zawieszeniem gwintowanym do vectry, ale ceny są podobne ceny zaczynają się od 3500 zł

wystarczy wejść na eBay

Link to comment
Share on other sites

Guest quik19

jak myslicie czy na lepszym zawieszeniu mozna pojezdzic ze 4 lata czy dluzej bo jesli zainwestuje ze 600 zloty w mts i bede zmienial co roku na nowe to na to samo wyjdzie...

czy mts wogole wytrzyma rok..

jezdzil ktos juz na tym.

Link to comment
Share on other sites

na pewno jak zainwestujesz w zawieszenie z górnej półki to na pewno pojeździsz dłużej niż 4 lata

a co do mts-ów to też pojeździsz długo na nich wszystko zależy gdzie samochodem będziesz się poruszał

tu masz poruszony temat o zawieszeniu a dokładnie o gwincie firmy MTS http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=3&t=107490

Edited by maciek13823
Link to comment
Share on other sites

sam przeczytałem tamten wątek na forum i szczerze jeśli ktoś nie ma dużej kasy mógł by kupić te MTS, ale musiał by je zamontować w jakimś warsztacie co postawi stempel montażu do karty gwarancyjnej. Wtedy nie będą mieli podstaw aby w razie co nie uznać gwarancji. Tylko kwestia ile za taki montaż zaśpiewają, ewentualnie przez jakieś znajomości po prostu załatwić pieczątkę, ze w jakimś zakładzie się zakładało, a samemu je założyć. Poza tym przy tych nowych ma się mimo wszystko ta gwarancje a w jakiś markowych niech załóżmy coś się stanie z niewiadomych przyczyn niech się wyleje jakiś amorek po miesiącu od kupna, co zrobisz? nic jesteś ogromna kasę w plecy, bo nie dość ze amorek możesz sobie wsadzić w buty, bo gwarancji zapewne nie ma, bo jeszcze koszt zakupu nowego, z czego nie wiadomo czy dostanie się je na sztuki... jest dużo za i przeciw trzeba sobie temat głęboko przemyśleć, nie można zakładać również ze wszystko pójdzie nie po naszej myśli, ale nie można też idealizować.

Edited by PtaQ90
Link to comment
Share on other sites

Guest wyczyn

koledzy a co byscie polecili??? szukam amorkow i sprezyn myslalem kayaby kupic twardsze chce zawieszenie i mysle o gazówkach?? na cos konkretnego mam zwrocic uwage?? mysle wydac 600-700zl co wy na to ??? czy zwrocic uwage na cos innego i jakiejs innej sprawdzonej firmy kupic zawieche?? ogolnie to nie chce zbyt nisko miec osadzonej viki bo czesto przemieszczam sie po drogach gdzie sa spore nierownosci... co byscie doradzili??

Link to comment
Share on other sites

Guest quik19

wiecie moze dlaczego mts nie robi gwintu do vectry a

ale masakra maja taka w miare przyzwoita cene za gwint a nie robia do tego modelu ale lipa czyli jesli chce zalozyc gwint u siebie to tylko h&R. koni weitec albo .. same z wysokiej polki bez sensu dac tyle kasy za amorki przekraczajac cala wartosc samochodu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

mam takie pytanie bo zaczalem szukac amortyzatorow mts do swojej viki i mam taki maly problem bo zauwazylem ze jest pyznajmniej ze trzy rodzaje ich pod wzgledem typu sa takie jak typ a-cc, a-x,j-96 moze mi ktos pomoc bo nie chcialbym kupic czegos co nie pasuje prosze o pomoc

Link to comment
Share on other sites

oznaczenia typu a-cc, a-x,j-96 sa to oznaczenia amortyzatorów do jakiego typu zawieszenia nalezą amortyzatory wiec

A-CC zawieszenie standardowe

A-X zawieszenie 4x4

J-96 zawieszenie do Vectry B

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest quik19

zalozylem wreszcie zawiasy ze springami mts technik obnizenie 60/40

wrazenia na nasze drogi dziurawe masakra myslalem ze bedzie bardziej miekki ale jest sztywny na dobrej drodze super komfort jazdy lepiej sie jezdzi jeszcze tylko musze rozporke zamontowac bo sie moze rozejsc auto

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP