Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Obroty zero i brak mocy


Guest krzysztof82
 Share

Recommended Posts

Guest krzysztof82

Witam jestem wspaniałym posiadaczem VICY 2.0 dti i od tygodnia mam pewien problem gdyz.

gdy auto jest zimne to pali strzał i chodzi silnik pracuje jak ulał a auto pędzi jak strzała, ale gdy tylko złapie temperaturę to momentalnie obroty na obrotomierzu spadają do zera a co najlepsze silnik cały czas działa nawet ponowne gaszenie i znów odpalanie nic nie daje obrotomierz wygląda tak jak by się zepsuł a na zegarach zapala się check i wiadomo co się robi muł straszny.Mam wrażenie ze wtedy silnik pali na trzy gary bo strasznie nim rzuca. NIE WIEM CO MAM ROBIĆ PROSZĘ O POMOC powymieniałem filtry powietrza paliwa i to nic nie dało posprawdzałem weżyki podcisnień wszystkie wygladaja ze są w dobrym stanie i są na miejscu.Trapi mnie jeden problem jak zdejme wężyk z EGR i zatkam go palcem nic sie nie dzieje ani nie zaciaga powietrza ani go nie daje oczywiscie na ciepłym silniku POMOCY

Link to comment
Share on other sites

witam!

mam to samo, przekopałem forum i resztę sieci i wychodzi na to, że - czujnik położenia wału korbowego - jest do wymiany, trzeba by potwierdzić to na kompie ale złamałem noge i nie mam jak. Jak usuniesz usterkę daj znać, jak mi sie uda napisze

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest klosow

Potwierdzam.

Miałem to samo chociaż komputer pokazywał różne dziwne rzeczy. Po wymianie czujnika wału korbowego - jak ręką odjął.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tomy25

Witam, nie będę zakładał nowego posta więc się podepnę. Wczoraj gdy odpaliłem auto (bez żadnych problemów) wrzuciłem bieg i zacząłem ruszać aż tu nagle silnik zaczął wariować . Obroty spadły do zera i silnik zaczął się trząść. Dzisiaj rano błąd się powtórzył. Po podłączeniu kompa wyskoczył błąd:

P0725 Nie znajduje

( D ) Motordrehzahlgeber Eingang kein Signal

Po usunięciu go przez techa znikł i mogłem bez problemu ruszyć. Czy ten błąd wskazuję na wymianę czujnika wału korbowego?

Link to comment
Share on other sites

Witam, nie będę zakładał nowego posta więc się podepnę. Wczoraj gdy odpaliłem auto (bez żadnych problemów) wrzuciłem bieg i zacząłem ruszać aż tu nagle silnik zaczął wariować . Obroty spadły do zera i silnik zaczął się trząść. Dzisiaj rano błąd się powtórzył. Po podłączeniu kompa wyskoczył błąd:

P0725 Nie znajduje

( D ) Motordrehzahlgeber Eingang kein Signal

Po usunięciu go przez techa znikł i mogłem bez problemu ruszyć. Czy ten błąd wskazuję na wymianę czujnika wału korbowego?

P0725 tyczy się czujnika wału korbowego, w połączenie z innym błędem ( P1335 ) może sugerować awarię sterownika pompy. Sprawdź i przeczyść kostkę oraz okablowanie ( wiązkę ) odchodzące od czujnika wału korbowego możliwe, że pomoże, a jak nie to wymiana czujnika.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP