Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tył bije po wymianie całego zawieszenia


sthEn
 Share

Recommended Posts

Witam, niecały miesiąc temu wymieniałem praktycznie całe zawieszenie, jednak wciąż mi coś na większych dziurach niemiłosiernie bije z tyłu. Stawiam na sprężyny, bo są to jakieś zwykłe MTS -40mm do seryjnych w sumie amortyzatorów (rok na fabryce jeździły, teraz wymieniłam na KAYABY gazowe). Pytanie - czy do wyeliminowania tego wystarczy zmienić sprężyny na jakąś mniejszą glebę typu -30mm, czy muszę wymieniać amorki na niższy skok, bo inaczej będę miał to zawsze? Dźwięk to takie walnięcie właśnie jakby się nagle sprężyna skończyła i auto waliło w gołą blachę (nie wiem jak to wytłumaczyć).

Druga sprawa - czy gwinty MTS można brać jeżeli chce zachować glebę -40/-40 (ewentualnie -50/-50), czy za tą cenę sobie udpuścić?

Pozdrawiam,

Daniel

Edited by sthEn
Link to comment
Share on other sites

Guest -Michael-

Witam, niecały miesiąc temu wymieniałem praktycznie całe zawieszenie, jednak wciąż mi coś na większych dziurach niemiłosiernie bije z tyłu. Stawiam na sprężyny, bo są to jakieś zwykłe MTS -40mm do seryjnych w sumie amortyzatorów (rok na fabryce jeździły, teraz wymieniłam na KAYABY gazowe). Pytanie - czy do wyeliminowania tego wystarczy zmienić sprężyny na jakąś mniejszą glebę typu -30mm, czy muszę wymieniać amorki na niższy skok, bo inaczej będę miał to zawsze? Dźwięk to takie walnięcie właśnie jakby się nagle sprężyna skończyła i auto waliło w gołą blachę (nie wiem jak to wytłumaczyć).

Druga sprawa - czy gwinty MTS można brać jeżeli chce zachować glebę -40/-40 (ewentualnie -50/-50), czy za tą cenę sobie udpuścić?

Pozdrawiam,

Daniel

Witam, może warto sprawdzić drążek stabiliztora, gumy + łączniki. Ja mam to samo, jak by coś uderzało w kabinę (sprawdzałem, gaśnica to nie jest:D). Jestem po wymianie tulei wachacza i pływających, teraz wymienię gumy stabilizatora i łącznik, mam nadzieje że pomoże. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

ja na twoim miejscu odpuściłem sobie gwint MTS czy innych najtańszych marek lepiej będzie Ci się jeździło np. na Bilsteinie B6 czy B8 + sprężyny Irmschera

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP