Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
sthEn

Tył bije po wymianie całego zawieszenia

Polecane posty

Witam, niecały miesiąc temu wymieniałem praktycznie całe zawieszenie, jednak wciąż mi coś na większych dziurach niemiłosiernie bije z tyłu. Stawiam na sprężyny, bo są to jakieś zwykłe MTS -40mm do seryjnych w sumie amortyzatorów (rok na fabryce jeździły, teraz wymieniłam na KAYABY gazowe). Pytanie - czy do wyeliminowania tego wystarczy zmienić sprężyny na jakąś mniejszą glebę typu -30mm, czy muszę wymieniać amorki na niższy skok, bo inaczej będę miał to zawsze? Dźwięk to takie walnięcie właśnie jakby się nagle sprężyna skończyła i auto waliło w gołą blachę (nie wiem jak to wytłumaczyć).

Druga sprawa - czy gwinty MTS można brać jeżeli chce zachować glebę -40/-40 (ewentualnie -50/-50), czy za tą cenę sobie udpuścić?

Pozdrawiam,

Daniel

Edytowano przez sthEn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość -Michael-

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam, może warto sprawdzić drążek stabiliztora, gumy + łączniki. Ja mam to samo, jak by coś uderzało w kabinę (sprawdzałem, gaśnica to nie jest:D). Jestem po wymianie tulei wachacza i pływających, teraz wymienię gumy stabilizatora i łącznik, mam nadzieje że pomoże. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymienione, odpada

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja na twoim miejscu odpuściłem sobie gwint MTS czy innych najtańszych marek lepiej będzie Ci się jeździło np. na Bilsteinie B6 czy B8 + sprężyny Irmschera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O dziwo cena też gra tutaj rolę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krysza

z

Edytowano przez krysza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×