Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Przerywający silnik


Guest Black Cat
 Share

Recommended Posts

Guest Black Cat

Witam. :bry:

Mam problem ze swoim autkiem, przy zakupie nie gadało na wszystkie garnki i wymianie uległa kopułka zapłonu(do dziś rana wszystko było OK) czy jak to się poprawnie lepiej nazywa nie wiem, w każdym bądż razie z niej wychodzą przewody na świece.

Objawy mam znowy takie same jak poprzednio znowu wszystkie tłoczki w silniku nie chcą równo pracować. Czy tam w środku jest coś jeszcze co powinienem wymienić? Nie bardzo się orientuję, chciałbym to zdjąć przeczyścić wiem że muszę wyjąć aku i dalej już krótkimi skokami dam radę ale czy będzie sens czy muszę od razu coś kupić i lepiej wymienić. Może ktoś będzie znał przyczynę dla czego tak mogło się stać raptem w 2 m-ce. A może ktoś z Was już miał podobny wypadek przy Viki 2,5 V6?

Jeśli ktos by cos wiedział co jest w środku albo co mógłbym zrobić jeszcze byłbym wdzięczny za pomoc, bo rano zaraz po kawie czyli koło południa zamierzam już sie bawić w mechanika i sprawdzić co jes w środku.

Link to comment
Share on other sites

moduł zapłonowy inaczej DIS inaczej cewka zapłonowa jest elementem nierozbieralnym. Nie da się zerknąć co siedzi w środku :)

Czeka Cię wymiana na nowy.

Ciekaw jestem jakiej firmy założona była poprzednia cewka. Jeżeli coś za 100 zł to nie ma dziwu.

Zainwestuj w oryginał Bosch i będzie spokój.

Ja jak wymieniałem to wymieniałem komplet tj. świece, przewody i cewkę.

Wtedy masz 100% pewności, że te "tłoczki" będą równiusieńko pracowały :)

Link to comment
Share on other sites

Spotkało mnie to w ubiegłym tygodniu -

autko się muliło, zwłaszcza na niższych biegach.

Okazało się, że jeden garnek nie pali. Trzeba było wymienić

cewkę zapłonową. Cena: 560.00 od boscha. Zamiennik: 350.00.

Co ciekawe, komputer diagnostyczny nie mógł wykryć przyczyny.

Link to comment
Share on other sites

Guest Black Cat

Hi fajnie wszystko pięknie, ale mając na myśli cewkę mówicie o tym czarnym module z którego wychodzą kable na świece czy jest jeszcze jakaś inna cewka? To tak ze zdziwieniem bo jak napisałem wyżej wymieniałem ją zaraz po zakupie autka, ale oczywiście kupiłem zamiennik no bo był tani, jeśli to to, to pochodziło mi niecałe dwa miesiące!!! :dash: A mogło by chociaż z rok!

Jutro biorę się za wymiane jeszcze raz tego czarnego modułu, koszt u mnie tego badziewia od Boscha to Ł80, miejmy nadzieję że na dłużej mi starczy, świece już mam, ale na kable chwilowo mi budrzet nie pozwala, a tu znowu nastepne Ł55 (te takie dobre).

Dzięki za porady.

Edited by Black Cat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP