Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bucuwa

jAKI GAZ DO 2.8v6 turbo poradzcie

Polecane posty

w przyszlym tyg bedzie kaska i zastanawiam sie nad lpg tylko niewiem jaka wybrac firme imodel aby to jakos jechalo mialem mondeo v6 i mialem tam instalacje dreeam xxl i jakos dawalo to rade ale juz nikt tego juz nie montuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj temat na:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Napewno cos doradza co zalozyc i gdzie zeby bylo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tam naprawdę ogarniają temat... ale szczerze powiedziawszy cieszę się że założyłem instalkę zanim na to forum trafiłem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> :P Wieczna wojna co lepsze BRC czy STAG i czym więcej się czyta, tym bardziej się nie wie co wybrać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edit

Zapomniałem dodać... na tamtym forum gdy masz swoje zdanie (inne niż większość) to jesteś burak, debil i idiota (jest kilku może naprawdę obeznanych w temacie LPG, ale niestety niezbyt obytych z kulturą)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez krzysiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> hm brc 4300 umnie a stag 3200 . a ja dalej niewiem co robic jedni mi mowia diezla se mogles kupic ale ja diesli nie lubie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stag za 3200 do V6 turbo?? cos tu smierdzi tandeta.To auto potrzebuje przynajmniej Staga premium, dwa mocne reduktory i dobre wtryskiwacze np Matrix HD544 i rure faro fi 13mm a w 3200 na takim zestawie nie da sie zmiescic chyba ze ktos zamontuje za browara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho2.0

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja powiem tak, nie zakładał bym gazu do tego silnika bo to wielki koszt wydasz ponad 4 tysiące jeżeli robisz ponad 20/25 tys km rocznie no to to ci się opłaci jeżeli nie to szkoda zachodu , a jak już to BRC

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Soreczki za :spam: , ale ja po prostu tego nie rozumiem -

po co kupować autko z tak fajnym motorkiem i później

robić z tego cuda junkersa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hm ale to pali troszku kolo 17 po miescie i tam glownie sie poruszam a autko mysle miec 3 lata wiec sie zwroci mysle wsumie bylem u znajomego gazownika i gazowla mi mondeo 2.5 v6 i focusa 2.0 i wszystko bylo ok gazowal kumplowi wv phaeton v12 i to jezdzi wiec mysle ze z tym sobie poradzi jak nie to bedzie poprawial do skutku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jam mam KME i napewno juz innej instalki nigdy nie zaloze jest super u gazzownika bylem jak zakaldalem zrobilem 15 tys i nic nawet regulacja nie byla potrzebna bo komputer sam tworzy sobie mape na podstawie mapy beznynowej ,fakt ze instalacja jest w fordzie ale one tez za gazem nie przepadaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do tego silnika wstawiaj BRC, stag w ostatnim czasie bardzo osiadł na lurach i wypuszczają instalacje złej jakości.

Mam kolegę gazownika który bez wątpienia poleca tylko BRC, ostatnio z naszego oddziału kolega $eba wstawiał gaz do swojej VB a kilka osób regularnie serwisuje instalacje u niego. Szkoda że masz tak daleko bo zdecydowanie mógł byś się wybrać do nas

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do snoopy a ile pali twoje autko?! ja mieszkam w miescie i auto mi nie stoi 100 km =77 zl a na lpg okolo 42 zl przy spalaniu lpg 20 wiec jest troszku różnicy .bede chcial poszalec przelanczam na benzynke a na stanie w korku lpg .

Edytowano przez bucuwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho2.0

Jak widzisz większość stawia na BRC także się zastanów z drugiej strony zamiast wydawać kasę na instalacje a skoro masz autem pojeździć 3 lata to lepiej kupić mniejsze auto np. corse na miasto

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> :rolleyes: to mozna tez rowerem jezdzic albo mpk moja dewiza to bezpieczenstwo wygoda i miec cos pod noga wiec male autka odpadaja zawsze to lepiej nawet sprzedac z lpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podawałem te wartości kilkakrotnie -

trasa: 7 - 8 litrów,

miasto: do 10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

bez uraz ale nie czaje po co V6 do miasta ? miałem dwa auta z motorami V6 lubie takie motorki i jak juz masz takie cudo ja bym nie gazował to są konstrukcyjnie nowe motory i żal by mi było chrzcić je LPG, PB98- TYLKO TO BYM LAŁ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to nie można mieć V6 i jeździć dużo taniej? Jakbym miał nawet Lancera EVO, i tak bym tam z chęcią wrzucił gaz. To, że stać kogoś na taki samochód, nie oznacza przecież, że nie może zaoszczędzić prawie dwukrotnie na jeździe nim.

Edytowano przez sthEn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sthEn

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> popieram w 100% ja wole zonie za zaoszczedzone kupic jakies waciki hheeeeee np Diora hhee

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość misiaczek410

Ludzie, chlopak sie pytal jaka instalke zalozyc a nie czy zalozyc... Chce miec gaz to mu doradzcie a nie bedziecie go katowac tekstami o dieslu lub Corsie...

Ja osobiscie polecam BRC... Mialem w poprzednim samochodzie, ojciec tez mial i bylo spoko...

Moj nastepny samochod to bedzie mocna benzyna w gazie... Diesel wcale nie jest taki ekonomiczny na miasto... Trasa spoko, spalanie minimalne, ale na miasto to porazka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam, mysle ze gaz to jest do kuchenek i jak stac na konia to powinno byc stac na podkowy jak chce sie jezdzic tanio to kupuje siei diesla i wgrywa sie mu wirusa zeby sie lepiej zbieral a nie teraz gaz do V6

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech ktos wkoncu wytlumaczy co zlego jest w gazowanu V6??? teksty o koniu, profanacji, itp sa do bani, ma ktos jakies rzeczowe dowody ze sie nie da? ze to taka masakra dla silnika? paliwo ponad 4.5 zl/l wiec jak mozna czemu nie zaoszczedzic? mialem V6 z lpg i nie narzekalem, zadnych negatywnych odczuc a w kieszeni przy dystrybutorze troche zostawalo. Kolega jest zdecydowany na gaz wiec przestancie pieprzyc o profanacji i cos moze doradzicie. Ja bym zakladal kompletny kit LR. MED biały/IG1 trubo/Omegas no i u dobrego gazownika, lub STAGA premium na dobrych klamotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zona ma focusa 99 2.0 i gaz jest od 2001 roku i nic sie niedzieje do tego lpg starej generacji.diesli ja nie lubie klekot klekot klekot i marwienie sie w zimie czy odpali .moze zarabiacie po 10 tys i was stac ja wydalem od kupna 2 tyg juz z tys zl na paliwo.

DOKladnie ja zadalem pytanie jaki gaz a nie czy diesel itp itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bym polecił do takiego silnika VSI PRINS, co prawda droga jest ze względu na wtryskiwacze, ale spokojnie sobie poradzi na jednym reduktorze z takim silnikiem, jedyny mankament to brak fachowców do jej ustawienia (ja to robiłem sam u siebie i dopiero wtedy zniknęły problemy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja prinsa do tego auta zdecydowanie nie polecam. Przerabialem temat w viki 3.2 i dopiero na stagu premium auto jedzie, pali mniej i ma 209km sprawdzone na hamowni. Na prinsie to auto nie chcialo jezdzic dobrze, ale fakt ze ja jestem bardzo wymagajacy. I aby nie bylo, auto bylo ustawione przez bardzo polecane firmy zajmujace sie prinsem.

Ja polecam taki zestaw:

- Stag 300 premium

- Faro 13mm

- 1x elektrozawor valtek BFC (typ 07) wejscie i wyjscie na 8mm, zanim trojnik miedziany 8x8x8, za ktorym 2 reduktory z doprowadzeniem faro 13mm i w reduktor wkrecone kolanko przejscie 8mm na 6mm.

- w butli wielozawor typ extra

- 2 szt. reduktora magic III

- Wtryskiwacze Hana H2000 zielone

Do tego prawidlowo nawiercony kolektor i poprawny montaz i bedzie szalec. Jesli tylko beda to dokladnie te podzespoly co napisalem, napewno bedzie to super chodzic. Na innych podzespolach tez sie da wystroic i tez sa dobre. Ale na pewno jak zrobisz na tych podzespolach to bedzie idealnie, a jak sie dasz namowic gazownikowi na inne to jest opcja, ze cos nie bedzie dzialac..... To jest taka konfiguracja dla osoby, ktora w pelni wykorzystuje moc auta. Bo jak ktos nie wykorzystuje, to mozna zalozyc gorsze podzespoly i nie odczuje sie roznicy.

Druga opcja to zalozyc pelen kit landi renzo na wtryskiwaczach med'a. Ale tu CI nie jestem w stanie napisac, jakie konkretnie musza to byc podzespoly.

Ten zestaw co ja powyzej podalem + butla jaka chcesz, to sie niestety moze w 3kzl nie zamknac, za same czesci, a gdzie montaz....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a musza byc 2 reduktory .? czy sa na rynku takie by byl 1 i dal rade tej mocy ?

pomysle o tym zestawie dzieki

narazie musze ba bp jezdzic bo troszeczku sie zmienily plany finansowe

a w sierpniu mysle napewno cos zakladac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bucuwa, jeden reduktor prinsa (ponad 1kzl) sobie poradzi, albo jeden dobrze dobrany reduktor landi renzo (750zl).

Ale prawde mowiac to pod wzdledem zajmowanego miejsca w vectrze rownie latwo upchniesz dwa magic III jak jednego prinsa.

W razie czego jakbys chcial to mozesz sie do mnie zglosic mam do sprzedania uzywany reduktor prinsa z mojego auta, wystarczy zalozyc nowy zestaw regeneracyjny prinsa i jest jak nowy reduktor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×