Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość migel78

brak przyspieszenia

Polecane posty

Gość migel78

Witam wszystkich!Kupiłem sobie piękną vectre kombi 2.0 dti,ale niestety mam z nia problem,gdyż nie moge rozwinąc nią wiekszej prędkości jak 100km/h!Jest strasznie mułowata,nie ma przyspieszenia,często przy wyprzedzaniu zwalnia do 80km/h i nie przyspiesza.Czy to problem przepływomierza powietrza,a czy zawór erg ma coś z tym wspólnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a pali Ci się kontrolka "błędu" check engine pomarańczowa...

ja stawiam na egr. to typowa usterka kosztująca 600 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie wydaje Ci sie czasem że napisales temat z złym podforum ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> tu jest o LPG a ty piszesz ze masz diesla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość migel78

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sorki,może rzeczywiście to nie to podforum,ale może tu znajdę poradę,bo naprawdę zależy mi na szybkiej diagnozie

Czy może to mieć związek z pompą paliwową,gdyż po podłączeniu do kompa okazało się,że usterka pompy?.Zaznaczę,że nie mam zadnych problemów z odpalaniem,tylko ten brak przyspieszenia i czesto auto zwalnia mimo wcisnietaego pedału gazu,a nie raz pod górke na dwójce ledwie ciągnie.

Edytowano przez migel78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podaj kody błędów to po pierwsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez kodów błędów jest to wróżenie z fusów, nic tylko udać się do najbliższej wróżki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">. Może to być egr/podciśnienia (P0400). Resztę szukajka Ci powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość migel78

jutro mam pojechać na komputer,więc podam te kody.Dzieki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mialem ten sam problem, tylko ze Mi sie ulamal waz z podcisnienia do idzie do pompy vacum i turbina nie dostawala cisnienia i nie pracowala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kotlet

Objaw jak bez turbo. Węzyki podciśnienia posprawdzaj, może jakiś spadł. Cały układ podciśnienia do sprawdzenia jeśli nie znajdziesz luźnego wężyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość migel78

byłem u znajomego mechanika,ale niestety komputer im padł,więc nie podlączyłem.On "na oko" stwierdził,że to przepływomierz.W zeszłym tygodniu inny mechanik stwierdził,ze to pompa paliwa(do wymiany),ale w to nie chce mi sie wierzyć.Wczoraj chciałem moja wiki sprawdzic na trasie,wyjechałem na "zakopianke",niby prosta droga,ale częste górki i właśnie pod te górki nie mogłem wyjechać,redukcja do dwójki i 30km/h,wiecej nie poszła,wstyd!

mam jeszcze jedno pytanko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> świeci mi sie kontrolka "poduszka powietrzna" na czerwono.Jak temu zaradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

co do kontrolki poduszki to prawdopodobnie masz jakiś luźny kabelek który znajduje się pod siedzeniami kierowcy i pasażera. Jest tam taka kostka gdzie kabelki lubią się wypinać itd. Najlepszym sposobem jest zlutowanie ich a nie zabawa w naprawę kostki. Jeśli już to wykonasz to skasuj błąd kompem i gotowe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a co do braku mocy ja mam to samo. Podłączałem pod kompa i pokazało P0100 czyli przepływka. Czasem jest tak, że uszkodzona przepływka ciągnie za sobą błąd EGR. I wcale nie musi być on uszkodzony. Ja szukam do siebie przepływki używanej oryginalnej ale niestety ciężko ją znaleźć. I nie kupujcie zamiennika, bo jest nic nie warty. w Co jeszcze do EGR możesz go wykręcić i wciskając go rękami ocenić czy się nie zacina i chodzi bez problemów.

Edytowano przez maniutek111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość migel78

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dzieki,rzeczywiscie problem tkwił w kostce pod siedzeniem.Wymienią mi przepływke w przyszłym tygodniu,ale upieraja sie przy boshowskim orginale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

THX

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> podpowiem jeszcze, że mają rację z oryginałem, ponieważ zamienniki są beznadziejne. Kupiłem nowy i od razu nie działał a dałem za niego ponad 200pln. Teraz sam szukam dobrego używanego oryginału bo nowy sporo kosztuje. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość migel78

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a nie orientujesz się ile średnio biora za wymiane(robocizna)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie wiem jaki masz silnik, ale pisząc tutaj domyślam się że diesel. Ale napisz jaki masz silnik. Więc powiem tak: prostszej rzeczy niema. Przepływomierz znajduje się pomiędzy filtrem powietrza a turbiną. idzie do niego kostka elektryczna. Co trzeba zrobić by wymienić? Odkręcić dwie obejmy wyjąć przepływomierz i włożyć nowy, przykręcić podłączyć kostkę i cieszyć się powrotem mocy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> tutaj masz jak wygląda

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

a tu gdzie się znajduje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez maniutek111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość migel78

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

MAM 2.0 dti,masz racje prosta sprawa,zadnej filozofi z wymianą.Dzieki wielkie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

niema za co

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak można samemu zrobić to po co komuś płacić. Trzymaj się i napisz jak autko jeździ po wymianie przepływki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do oryginalnej przepływki - poszukaj kogoś ze zniżkami w InterCarsie, na wiosnę płaciłem ok 330zł za nowego Boscha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

cena też zależy od numeru przepływomierza. z końcówką 180 jest tańczy bo cena ok tej co mówisz. ale do mojego z nr końcowym 139 koszt przapływki to w granicach 700-1000pln!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość migel78

W poniedziałek auto bedzie już zrobione (mam nadzieję),a we wtorek mam zamiar wyjechać nad morze,a więc w moim przypadku 750km.To bedzie doskonały moment,żeby go sprawdzic.Dzieki wszystkim,odezwe sie po remoncie,a potem po urlopie i opiszę jak sie autko sprawuje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lucas020

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam jestem nowy na forum ptrzebuje jakies porady kupilem vectre 2.0 dti i nie chce sie wogule zbierac co zrobic albo od czego zaczac sprawdzane ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rafja

odnosnie przeplywki, pisałem juz wiele razy.

Ale jak sie nie chce czytać to płaćcie, duuużo płaćcie.

Pisałem ze nie ważny jest numer przeplywki ale tego czujnika co jest w przeplywce /na 2-sruby torx z otworem/ czesto jest tam moduł pomiarowy F 00c 2g2 030. Najtansza przeplywka org. boscha z tym ukladem to do alfy romeo z koncowka bodajze 219. wiem bo juz zrobilem 10 000 km na niej i smiga wybornie. bez checkow przeplywki, auto wkreca sie spokojnie pow. 5000 obr /sprawdzam tylko na luzie/ a w czasie jazdy nie wkrecalem wiecej niz 4200- szkoda silnika.

Koszt - ok 240 zł z roczną gwarancją - orginał BOSCHA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość migel78

Witam wszystkich!Oddałem wczoraj autko do mechanika.Dziś gościu zadzwonił i stwierdził,że przepływomierz jest O.K!,a problem tkwił w czujniku przy pompie paliwa,który właśnie mi wymieniają.Koszt naprawy to 1000zł.Na razie czekam na telefon od nich,bo obiecali,że dziś mi to zrobią,bo jak pisałem wcześniej wybieram się dziś wieczór nad morze,a auto muszę mieć sprawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rafja

zaden czujnik nie kosztuje nawet podobnie do tej kwoty... cos mi sie zdaje ze twoi mechanicy ładnie cię zdoja....

PS. przeciez w tych autach nie ma pompy paliwa jest tylko pompa wtryskowa. Robią cie w balona, że ho ho!

a w pompie wtryskowej nie ma zadnego czujnika wartego 400zł nawet, jest tylko sterownik i czujnik połozenia kątowego. Koszt w porywach do 350 - ale wtedy bys auta nie mogl odpalić gdyby to on siedział.

Ładny przekręt, nie ma co. A gdzie znalazłeś taki warsztat ?

Edytowano przez rafja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość migel78

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dzięki za poradę!Może to ja coś pomieszałem,może źle gościa zrozumiałem przez telefon.W sumie gościu który mi to robi jest znajomym mojego ojca,więc myślę,że by mnie nie nie przekręcił.On pracuje w renomowanym warsztacie w Krakowie,zajmują się tam głównie mercedesami.On stwierdził,że wymienił tez zawór ERG i może rzeczywiście chodziło mu o sterownik pompy.Na razie czekam na telefon od niego.Na miejscu dowiem się co dokładnie wymienili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×