Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość arekst

ostatnia próba

Polecane posty

Gość arekst

dobra panowie-ja mam dosc, nie jestem fachowcem, chyba posprawdzałem wszystko co było opisywane na forum i wogule. cały czas dalej pojawia sie ten problem z check engine<włacza sie powyżej 120, przy właczaniu 4-5 biegu>kody błedów jak powyrzej. moze jest jakis fachowiec w okolicach białegostoku, bielska podlaskiego, sokołowa lub siedlec-pozdr i czekam na pomoc , aha jesli nie naprawie

rozwarzam mozliwosc sprzedazy auto, zainteresowanych prosze o kontakt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ArturL

Jakie błędy? Powyżej nic nie ma...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arekst

a sorki p0105 i p1100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

p0105-obwód czujnika ciśnienia bezwzględnego lub atmosferycznego

p1100 - przepływka (???)

Sprawdż czy rura gumowa łącząca turbinę z intercoolerem nie jest peknieta,lub czy nie zasysa gdzies lewego powietrza z tad m.in blad przepływki. Moze również byc padniety elektrozawór od turbiny,ale nie widząc samochodu to mozna tylko przypuszczać.

Edytowano przez Grodek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

....może być uszkodzony elektrozawór przy turbo....lub zamienione miejscami wężyki wpiete w niego....turbina podaje wysokie ciśnienie ...west gate nie upuszcza .....czujnik ciśnienia w kolektorze zadziała i łapie tryb serwisowy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może podmień zawór z dobrej vectry i zobacz co sie dzieje.

Jak byś nie wiedział co to, daje foto:

Edytowano przez Grodek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arekst

oki-dzięki-a jeszcze jedno, ten elektrozaworek obok akumulatora ten bliżej zbiorniczka czasami tak dziwnie tryka<hehheh robi tak trrr trrrrr>popsuty czy to normalne. dziwne bo gdy wymieniłem na inny elektrozawór troszke czasu było oki a teraz znowu tryka<był uszkodzony czy to normalne>pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wloddd

Ja mam problem również z tymi błędami. P0105-czujnik ciśnienia pow. P1100-przepływomierz. Pali się check engine przy ok 100km/h i muł straszny do momentu załączenia zapłonu na nowo. Dymi jak szalony. Nie wiem teraz od czego zacząć-mechanik zasugerował przepływomierz. Mam pytanie jak nazywa się to łącznie na rurze między komorą silnika a turbo? Bo coś mi się wydaje, że tam dmucha delikatnie. może to tylko to i pokazuje błąd? Please o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie tylko to, tylko to. Przepuszcza powietrze = zobacz wszystkie gumy. Warto też przepływkę ogarnac. Potem dumać co dalej jeżeli nie pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ehh widzę, że ten problem dotyczy wielu użytkowników naszych wozideł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> ja też szukałem w swoim samochodzie przyczyny która powodowała. Posprawdzaj przewody podciśnienia wszystkie gumy, jeśli to nie elektrozawór to stawiam na przepływkę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arekst

oki-a jest jakis konkretny sposób na sprawdzenie przepływki i elektrozaworów-tylko taki który mozna samemu przeprowadzic-dzieki pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

podmień od innej Vectry elektrozawór i przepływkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arekst

ja to chyba mam niefart do tego autka-hehheehhe. pytanie gdzie znajduje sie rezystor dmychawy-regulator elektroniczny wentylatora, klima straciła moc nawiewu, dmucha tylko na max ustawieniu. szukałem na forum i to moze byc cos z ta elektronika<to co napisałem powyżej>. czy to ma sie znajdowac na dmuuchawie czy jest schowane za panelem klimy-pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

może to ci pomoże

Edytowano przez rafow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arekst

wielkie dzieki dla kolegi -rafow- tego szukałem, ponowie moja prosbe czy jest jakis prosty sposów na sprawdzenie przepływki i elektrowaworków-czy nie sa uszkodzone-pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Skowronn

Kolega wyżej napisał już, podmień z innej sprawnej Viki. Prostszego nie ma:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arekst

hhhheee-no tak , najprostrzy, tylko ze w mojej okolicy wectry 2.0dti jak na lekarstwo-a cięzko obcej osobie wyjasnic ze chce sie tylko cos sprawdzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wloddd

Ja mam problem z P0105 i P1100. Dzisiaj dało mi się podłączyć nową przepływke. Pożyczyłem ze sklepu, faktem jest, że to była jakaś najtańsza,ale błąd dalej siedzi (check engine przy 100km/h). Przy okazji posprawdzałem jeszcze raz wszystkie przewody i znalazłem pęknięcie (3 cm) na przewodzie gumowym idącym z chłodnicy do komory silnika (ten najgrubszy). To może być to?

Hmm. Skleiłem w/w dziurę taśmą izolacyjną. Efekt - idzie jak burza, nic nie dymi ani błąd nie wyskakuje. Byłem przedtem u trzech "mechaników". Jeden mówi, że przepływka, drugi, że turbo (bo niby dymi), a trzeci stwierdził że auto stare i wszystko sie sypie powoli. Żaden nawet ani jednego przewodu nie dotkną. Powiem Wam jak macie błąd P0105 i P1100 ta najpierw dobrze sprawdźcie WSZYSTKIE przewody, a dopiero później coś wymieniajcie. Mi żeby naprawić moją Vectre wystarczyło kawałek taśmy izolacyjnej. Nie chciałbym "ubliżyć" żadnej z waszej VC, ale nasze auta mają swoje lata i pęknięcie przewodu to rzecz normalna. Dzięki wszystkim za pomoc i mam nadzieje, że nie będę musiał już się pytać na forum co z moim autem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arekst

witam.moze ktos wie gdzie sie znajduje ten sterownik z tranzystorami w vectra 2.0 dti z 2002r po lifcie.szukam i nie moge go znalesc.nie jest tam gdzie podeslal mi kolega wyzej.poz.czekam na odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×