Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość baxi

Problem z filtrem paliwa

Polecane posty

Gość baxi

Witam wszystkich forumowiczów.

Posiadam VB `95r 1.7TD "isuzu" i mam nastepujący problem.

Kilka dni temu oddałem autko do mechanika na zmiane oleju, filtrów i paska rozrządu. Jak odbierałem samochód, mechanik powiedzial ze filtr paliwa zostawil stary bo jak go zmienil na nowy to silnik nie chciał sie wkrecac na obroty... Niby obroty dochodzily do 2tys i na tym koniec, nie dalo sie ujechac. Jak zamontował stary filtr paliwa wszystko bylo po staremu czyli ok. Jego diagnoza to pampa wtryskowa - jest słaba i nie ma siły zassac paliwa. Twierdzi ze powinna isc do regeneracji.

Czy mechanik ma racje czy chce mnie naciagnac na siano? Moze byc inna przyczyna takiego zachowania?

Z gory dzieki za wszystkie podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

.....ciekawa diagnoza....raczej bym mechanikowi nie wierzył....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem.

przyzyna tkwiła w zbyt mocno dokreconym filtrze , stary filtr miał grubsze scianki obudowy

natomias nowy był bardzo delikatny podczas dokrecania go na siłe poprostu się deformował i układ sie zapowietrzał.

Kupiłem drugi nowy filterek zalałem go poliwem przykreciłem go delikatnie i problem zginał.

spróbój i Ty tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość baxi

zrobilem jak napisales i caly czas to samo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> pozatym to moim zdaniem nie jest problem zapowietrzenia sie ukladu bo tak to by nie odpalal jak trzeba.

ktos ma jakies inne sugestie porady? dodam ze mechanik wycenil regeneracje pompy na 300 - 400zl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Trochę dziwne, bo jak za regeneracje pompy paliwa dla diesla to troszkę mało.

Choć może z drugie strony to okazja. ;-).

W czasie jazdy żadnych problemów ?.

Czy nowy filtr paliwa ma większe opory od starego ?, zawsze myślałem , że jest odwrotnie.

--

ksysju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

i to ten mechanik będzie ci regenerował pompe za te ~300 zł?? czy te filtry się różnią na pierwszy rzut oka?? jakieś oznaczenia, firma, wymiary....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość baxi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie on tylko jakis jego znajomy któremu zleca takie naprawy. Filtry nie różniły sie niczym, niestety nie pamietam oznaczen, wiem tylko, że filtrona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×