Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest marcin c20ne

LPG szwankuje

Recommended Posts

Guest marcin c20ne

WITAM

Moja viki to c20ne lpg juz 10 lat instalacja stefaneli reduktor wymieniony 3 lata temu filterek gazu 2 dni temu. Problem polega na tym że od kad mam auto o problemach z gazem nie miale do okolo miesiąc temu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> zaczelo sie tak jadac autem przy stalej predkosci np 100km/h leciutko trzymajac gaz cos nieraz tak przerwie jak by gaz nie docieral i po 3 sekundach wszystko wraca do normy. Tak bylo tez dzis wracajac z pracy wlasnie tak przerwalo mi potem auto przestalo juz ciagnac do przodu ale silnik nie zgasl tak jak by tylko na 2 swiecach palil

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> i zgasl potem nie moglem go zapalic nie mialem tez benzyny odczekalem 15 minut i jakos udalo mi sie go odpalic pojechalem po benzyne i dalej w droge znow sie to samo zrobilo tak jak by na 2 swiece palil przelaczylem na benzyne i bylo ok. Potem samochod postal 2 godziny i jak go uruchomilem to jezdzil juz ok na lpg ale do czsu jutro tez pewnie soc bedzie chimerowal. A wiec panowie w czym szukac przyczyny?????? Prosze o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli na PB jeździ dobraze a źle tylko na LPG to wiadomo że coś z gazem.

1 firma stefanelli robiła zwykłe instalacje jak i sekwencje wiec nie wiadomo jak to instalacja po samej nazwie producenta lecz stawiam na IIgen.

wyjmij i przeczyśc silniczek krokowy od gazu.

2 ja stawiał bym po opisie jesli tak faktycznie jest że "auto jedzie na 2 cylindrach" na emulator wtryskiwaczy, może szwankuje,

3 posprawdzanie złącz elektrozaworów czy dobrze siedzą na stykach elektrozaworów.

4 podpiąc sie lapkiem i obserwowac co się dzieje w chwili poszarpywania przy tej prędkosci ok 100km/h

Edited by dexter23pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest marcin c20ne

dzieki za odpowiedz dezter23pl jutro zrobie to o napisalej

a silniczek krokowy gdzie znajde? mpewnie na przewodzie od ok

znajde i dam jutro znac

ok przeczyscilem silniczek krokowy i wszystko co sie dalo i nic dalej jak jade przerywa dodam ze jak jade wolno np na 2 biegu ilekko dodaje gazu i wystapi owy problem do samochód lekko przygasa bo zaraz daje gazu i odzyskuje moc nie wiem pewnie bende musial jechac do czarodziej na komputer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest marcin c20ne

Panowie wielka prosba mam pytanie jesli obroty mam ok na pb a na gazie mi falują to moze byc wina silniczka krokowego od gazu?????? Na benzynie jest ok a na gazie te obroty faluja od 900 do 600 tragedia calym autem telepie prazeczyscilem silniczek ale bez zmian aha i jak silnik jest wlaczony i odepne te wtyczke od silniczka krokowego to zadnych zmian ne widac chodzi tak samo faluje sobie a nieraz lubi zgasnąć moze tu lezy przyczyna????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostaje za dużo lub za mało gazu, przeważnie dostaje za dużo i go chwilami zalewa. Należy ustawić poprawnie śróbka na parowniku.

Lecz jeśłi jest problem w ustawieniu tą śróbką tak aby wolne obroty współgrały się z jazda przy większych obrotach to mogą być temu winne sztywne mębrany w parowniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest marcin c20ne

dzieki za odpowiedz zaraz ide pokrecic ta srubka

i nic pkręcilem ta srubka i zadnych zmian tzn obroty sa na 900 i spadaja do 800 i tak faluja a przy wrzucaniu na luz spadaja do 500 i podnasza sie do 1500 i spadaja nie jest to takie uciazliwe ale najgorzej jak stoje na swiatlach a samochodem telepie czyli do regeneracji reduktor tak??? a co z tym silniczkiem krokowym od lpg jak go odłącze to nie ma zadnych zmian. aha dodam ze ten problem przerywania o ktorym pisalem na poczatku postu znikl wystąpi ale to raz na tydzien teraz tylko te falowania zostały i nie moge sobie z nimi dac rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...