Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Xspeed

problem z gazem

Recommended Posts

No i mnie dorwaly problemy z gazem ;/

No ale dobra.

Wczoraj spadl waz z wtrskiwacza gazu i cos syczalo.

Dzis usunalem syczenie.(byla mala nieszczelnosc,poskrecalem opaski przy wtryskach i cacy.

Ale został problem palenia.Po jezdzie na gazie (zgaszenie silnika na gazie) auto ma problem zapalic ponownie.

Spalanie gazu w normie,na gazie jezdzi ok

Tylko zapalanie sie porypalo.

Jesli przed koncem jazdy przelacze na benzyne i autko przejedzie ostatnie km na pb problemu nie ma,pali normalnie,doslownie dotkniecie rozrusznikiem.

Wiec przyczyna tkwi w instalacji gazowej.

Gaziarz podrzucal mi pomysly zatkanego kolektora wydechowego lub katalizatroa ale watpie zeby w tym byla przyczyna skoro na benzynie jest wsio ok.

Samochod to viki b x18xe z sekwencja kme (magic jet,kme silver cetralka diego)

Swice i kable maja moze z 8-10 tys km (ngk) Auto ogolem ma przejechane 216tys km.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Xspeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtryskiwacz popuszcza gaz do kolektora, sprawdz szczelnosc wtryskiwaczy, zapewne masz kiepski filr i ktorys MJ podziekowal za wspolprace. A zamontowane sa pionowo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pionowo to zaden chyba nie jest.(pod lekkimi skosami)

A jak sprawdzic wtryskiwacz jakims domowym sposobem ??

rano cykne zdjecie i sprawde jaki jets filtr

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej sprawdzisz zdejmujac z nich wezyki i woda z mydlem posmarowac koncowki wtryskiwacza jak bys sprawdzal czy przez wentyl w kole nie schodzi powietrze jak pojawi sie na ktoryms banka masz winowajce, najlepiej sprwdzis po krotkiej jezdzie na lpg zeby w ukladzie bylo cisnienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wezyki przy wtryskach czy od strony rozdzielacza??

dZIEUJE ZA PODPOWIEDZ

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zdejmin wezyki z wtryskwiaczy te co sa na wyjsciu jesli masz pojedyncze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

No tak to u mnie wyglada

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A mozna z tym jezdzic kilka dni ??Bo termin wizyty dopiero na srode ;/

Edited by Xspeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest zle wtryski prawie pionowo moga zostac na krotkim wezyku tak ma byc, mozna jezdzic nic sie nie bedzie dzialo poza problemem z odpaleniem, ewentualnie gaz moze isc przez podcinienie od reduktora, tez warto to sprawdzic. Załóz filtr Fl 02 z puszka wtedy wtryski dluzej pociagna

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Duzo km nie naribie przez te kilka dni wiec nie bede nic tworzyl juz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Niech sie mecza Ci co mi to zakladali

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

POmocniki dla Ciebie polecialy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i diagnoza taka ze pompa wody ma dosyc i mozna pomyslec o jej wymianie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

W kompie od gazu zapisal sie jakis blad z wydajnoscia ukladu chlodzenia.(przy wyzszych predkosciach parownik nie dogrzany jest)

Wtryski i cala reszta w ne=ienagannym stanie.

Wiecorem potestuje co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy dobrze napisali. Sprawdzić szczelność wtryskiwaczy. Co temperatury, to sprawdź czy masz prawidłowo wpięty reduktor w układ chłodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzalem wtryski w ten sposob ze zakladalem wezyk i do wody,wyszlo ze kazdy szczelny.

Jak prawidlowo powinien byc wpiety reduktor ??

A mogly np rozjechac sie jakies ustawienia ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reduktor prawidłowo wpięty jest równolegle do nagrzewnicy, przez trójniki. Do nagrzewnicy idą 2 przewody, 'zasilanie' i powrót, w oba wpinasz się trójnikami, a w 2 krócce które zostały w trójnikach podłączasz przewody do reduktora, zachowując odpowiedni kierunek przepływu wody, na reduktorze zazwyczaj jest napisane IN (zasilanie) i OUT (powrót).

Share this post


Link to post
Share on other sites

panowie ile powinno sie utrzymywac cisnienie na plastikowy m rozdzielaczu od wtryskow ??

Zdjalem przzewod doprowadzajacy gaz do niego i po ok 6 godzinach (po ok 25km przejechanych)zero jakich kolwiek oznak obecnosci gazu w srodku(zapach czy syczenie)

Czyli dokladnie trzeba sie przyjrzec wtryskom ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zdjąłeś przewód od listwy wtryskowej/rozdzielacza to nie dziwne, że po 6h nie było czuć gazu. Może jaśniej napisz, bo tak nie wiem do końca o co biega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak pisze wyzej,auto ma problem zapalic po jezdzie na gazie,jak sie zgazi i zapali w ciagu 1-2 minut jest ok jak postoi chwie i dluzej problem zapalic.

na powyzszym zdjeciu widac ten plastikowy rozdzielacz do gazu (wychodza z niego 4 przewody na wtryski i jeden doprowadzajacy gaz)

Zdjalem ten doprowadzajacy.

No bo nie przychodzi mi pomysl jak sprawdzic inaczej te wtryski a u mnie dobry gaziarrz na wage zlota

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:">

chodzilo mi o sprawdzenie szczelnosci wtryskow

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi Ci o obecnośc gazu rozdzielacz gazu - kolektor? Czy rozdzielacz gazu - wtryski?

Edited by pudeleQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja to rozumowalem tak ze jesli zdejme ten przewod i nie bedzie gazu to wiadomo ze wtryski musialy go puscic do kolektora.

Bo juz odlaczalem aku i nic to nie daje,po wyplacie odlacze aku na cala noc,i zrobie ze 200km na pb zobaczymy czy cos da

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo masz nieszczelność na tym wężu doprowadzającym gaz. Ew. puszcza Ci gaz podciśnieniem i też masz gaz w kolektorze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak sprawdzic to podcisnienie ??

Dodam ze jak jezdze na samej benzynie problemu nie ma

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z kazdego reduktora wychodzi cienki przewod i idzie gdzies do kolektora, odpnij ten cienki przewod od reduktora i wloz go do wody, jak nie pusci buli to jest ok, ja obstawiam na 80% wtryskiwacz nie sprawdzisz go innaczej jak nie wymontujessz, sprobuj zdemontowac i posmaruj krociec wylotowy woda z mydlem a z drugiej strony delikanie dmuchnij na ktoryms napewno pojawi sie banka.Objawy ktore masz na bank swiadcza o gazie w kolektorze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna zrobić troche smieszny sposób ale terz dobry. Odpiąc od wtryskiwaczy wężyki i pozakładac na dysze wtysków puste malutkie baloniki i zostawić na noc wink.gif Efekt rano widoczny gołym okiem.

Edited by dexter23pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

oka dzieki panowie jak pogoda pozwoli to sie wezme jak najszybciej za to

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a jeszcze pytanie,mam slynne magic jet.

NA LPG-FORUM Czytalem ze mozna je wyczyscic.Moje maja nalatane prawie 30 tys i nic nie bylo robione.

Czy wrazie czego czyszczenie im styknie ??Czy po czyszczeiu trzeba podlaczac instalke do kompa i cos ustawiac??Bo rozumiem ze jak wtrysk rozbiore i poskrecam i nie pozamieniam czesci to im nic nie bedzie i obedzie sie bez kalibracji

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nalezało by podłączyć i sprawdzić na kompie. Czasem nawet po wymianie brudnego filtra powinno się sprawdzić jak się pokrywa mapa gazu.

Zmontuj sobie kabelek z jakiegoś telefonu komurkowego, sciągnij program i sam zobacz, niema co napychać kieszeni gaziażą

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

dexter zeby byl w okolicy jeszcze jakis gazownik dobry to z checia bym zaplacil ale jak nie ma to porazka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A masz moze gdzies info jak zrobic fejs do diego g3 ??

bo w sumie to nie stalo sie odrazu po wymianie filtra.

No i dziwi mnie ze spadl przewod z wtryskiwacza od gazu wiec musze poszukac dokladnie przy wtryskach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...