Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
MIR

Insignia 2.0 Turbo 4x4 wolniejsza od "zwyklego" 2.0 Turbo?

Recommended Posts

Sledze sobie parametry poszczegolnych silnikow i zastanawiam sie, jak to mozliwe, ze wg. producenta:

2.0 Turbo 220PS z 6-biegowym manualem ma do setki 7.6 sek

2.0 Turbo 220PS z 6-biegowym manualem i 4x4 ma do setki 7.7 sek

Czy nie powinno byc tak, ze auto z napedem na 4 lapy ma lepsze przyspieszenie? Tzn oczywiscie mowa o dopinanym napedzie, ale jednak?

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy 4x4 są większe opory i straty mocy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

To do duszy takie 4x4 co wiecej wazy (bo wazy), wiecej pali, ma wieksze opory i gorsze osiagi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale teoretycznie lepiej sie prowadzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mirek rozgladasz sie za Insignia dla siebie ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Przekonuje szefostwo, ze Peugeot to nie to

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie koniecznie gorsze ;P

stań na ćwiartkę w deszczową pogodę lub w zimie na prostej z taką FWD (o jeździe zimową porą nie wspominając)

4x4 jest dobre w wyjątkowych okolicznościach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by matrox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A te jedna setna sekundy da sie przezyc?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> W sumie jest to jakas logika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasna sprawa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

ogólnie to wybrałbym jednak lżejszą wersje... ekonomia górą :27:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy większej mocy napęd 4x4 zdecydowanie wygra, z oczywistego względu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Podczas normalnej eksploatacji na zwykłych drogach ?

Też wolałbym 4x4 ale do poszalenia na szutrowych drogach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> tam zdecydowanie wygra

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezdzilem Insignia OPC 4x4 w deszczu - nie ma wogole porownania do mojej OPC....start ma niczym katapulta, zero jakiegokolwiek uslizgu kol.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

4x4 to zawsze 4x4. Zakladam, ze prowadzenie jest lepsze i rzeczywiscie na sniegu i deszczu bezkonkurencyjne. Ale mialem nadzieje, ze dzieki lepszej trakcji takze przyspieszenie bedzie na korzysc 4x4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No w sumie to masz trochę racji z tym przyspieszeniem. Na dobrze przygotowanym torze z bardzo dobrą przyczepnością 4x4 na pewno przegra, ale pytanie gdzie poza torami jest taka przyczepność ? W większości przypadków trafisz na jakiś żwirek, na jakieś zanieczyszczenia, na jakiś deszczyk czy śnieżek i koniec końców 4x4 ucieknie dużo szybciej bo w końcu odbija się wszystkimi czterema łapkami i ma mniej uślizgów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest michpanek

Ja w zime mialem okazje przejechac pół Polski nissanem qashqaiem z 4WD i obiecałem sobie, że moj kolenjny samochód musi miec naped na 4 kola. Kto nie jezdzil z takim napedem koniecznie musi sprobowac;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

przy deszczowej pogodzie 4x4 ruszy bez najmniejszego problemu z gazem wciśniętym w deskę a Siga z napędem na przód w okolicach 3,5 k zostanie złapana przez TC

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogólnie na ćwiartkę 4x4 przy ruszaniu bije wszystko ale potem już dalej traci bo jest więcej oporów itd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest michpanek

3,5tys w opc? U mnie jak sie postaram to przy 2tys juz moge zerwac przyczepnosc;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie w opc tylko w napędzie na przód

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

jak dobrze przycisnę to i mnie urwie przy ~2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest XPIHb

Please login or register to see this quote.

a czyje silniki opel włożył w insignię 2.0??

bo w vectrze C 2.0 były saba Z20NET

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokładnie...tu z rolowanego VC OPC i sporo mocniejsza Insignia OPC - idą tak samo, bo Insignia musi napędzić cały układ 4x4 a VC tylko przód...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...