Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
blacksjz

Check engine brak turbo

Recommended Posts

Witam , od paru tygodni zaczęło coś się złe dziać z moim autem

jadę jadę i nagle włącza się check turbo przestaje chodzić

na dzień dzisiejszy to turbo już wogole nie ciągnie , co może być powodem mojej awarii ?

bylem na vagu to powiedział elektryk ze do przeczyszczenia jest zawór EGR i filtr powietrza

zrobiłem to i jest tak samo a nawet gorzej ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

....od razu powiem zmień mechanika...przeczyszczenie EGR nic nie daje...ręce ubrudzone i efekt żaden....jeśli diagnoza jest prawidłowa to tylko wymiana na nowy przyniesie skutek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

zczytaj bledy,to podstawa,nie koniecznie musi to byc EGR.moga to byc rowniez elektrozawory (3 sztuki) 2 kolo akumulatora i jeden kolo turbo,moze wezyki ci gdzies popekaly,moze sama vacumpompa juz nie wyrabia

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....mechanik powinien sprawdzić podciśnienie wakuometrem na kazdym elemencie układu i palcem pokazać gdzie jest przyczyna....

jego diagnoza jest niepełna i jak widac błędna....

Share this post


Link to post
Share on other sites

na poniedziałek się z nim umówilem to mu powiem zeby posprawdzal to co napisaliscie

Auto teraz ciagnie az milo

jednak byl do przeczyszczenia zawor egr

a glownie to chodzilo o wąż od turba poprostu nie byl szczelny

auto ciagnlo mi od 2.5 a teraz od 1.9 jezdzi sie az milo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

....o to teraz wszystko się wyjaśniło....przez nieszczelny wąż brakowało silnikowi doładowania

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

aa i zapomnialem dodac jakas membramke od turba jeszcze wymienil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

można było porównać dwa parametry pracy silnika (choć nie każdy ma takie możliwości):

żądane ciśnienie doładowania [x bar]

ciśnienie doładowania [x bar]

przy nieszczelnej instalacji żądane ciśnienie wynosi np. 1,8 bara a zmierzone np. 1,1 bara. Przy sprawnym układzie dolotowym różnica ciśnień między żądanym a rzeczywistym wynosi max. 0,1 bara

no ale nie każdy może zacząć poszukiwania usterek od podłączenia kompa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...