Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
chevy01

Jak sprawdzić poziom oleju w automacie AF40

Recommended Posts

Witam,

Jeszcze jestem laikiem jeśli chodzi o automaty ale jak mogę sprawdzić poziom oleju w skrzyni AF40 (VC 06 rok)? Od jakiegoś czasu przy zmianie biegów delikatnie niestety szarpnie autkiem. Nieco mniej przy przyspieszaniu i chyba mocniej przy zwalnianiu.

Dodatkowo zauważyłem niewielką nieszczelność przy misce oleju w tej skrzyni - tzn. nic nie kapie ale widać mokrą plamę wokół dolnej części uszczelki.

Ktoś sugerował mi iż padają elektrozawory, ale od razu na wszystkich biegach?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Ktoś mi pomoże?

/emoticons/default_wacko.png" alt=":wacko:">

Sprawdzanie oleju jest opisane w "Sam naprawiam" - strona 39. Książka jest w podpietym w VC pozostałe.