Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest zafir

Błąd 1220, 1345

Recommended Posts

Guest zafir

Witam pojawiły się dwa błędy jak wyżej 1220; 1345, błędy dotyczą pompy, po zapoznaniu się z lekturą forum, uszkodzeniu ulega czujnik położenia wałka pompy wtryskowej, objawy silnik po zagrzaniu gaśnie przerywa, traci moc, chwilę postoi i znowu jedzie. Mam pytanie, czy pomoże sama wymiana czujnika połozenia wału pompy, czy uszkodza, się rónież elektronika pompy, czy ktoś wymienił czujnik i pomogło ??

pozdrawiam

PS Znalezłem czujnik na alegro

Please login or register to see this link.

, ale czy jego wymiana pomoże, czy można jakoś zmierzyć go sprawność.

Edited by zafir

Share this post


Link to post
Share on other sites

1220 - Throttle Position (TP) Sensor 2 Circuit (throttle - dlawic, position - pozycja, sensor - czujnik, circuit - obwod)

1345 - Uszkodzenie pompy wtryskowej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zafir

Please login or register to see this quote.

Dziękuję za odpowiedź, ale to przeczytałem na forum, bardziej zależy mi na odpowiedzi czy wymiana czujnika położenia wałka w pompie rozwiązała komuś problem czy uszkodzeniu uległa eketronika pompy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego myślę że nie uszkodzisz elektroniki największy problem będziesz miał z wlutowaniem tego czujnika jeśli się zdecydujesz wystarczy że odkręcisz sterownik znajdujący się u góry pompy.jedyne co ci mogę podpowiedzieć że przewód jest z elastycznej folii z wtopionymi ścieżkami sam czujnik jest mocowany dwoma śrubkami bodajże na T7 jak dobrze pamiętam i w miejscu lutowania idzie uszczelniacz by się nie przedostawało paliwo do sterownika powodzenia

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie u siebie, ale przerabiałem taki przypadek i wymiana czujnika załatwiła sprawe. Czujnik znajduje sie tak jak kolega wyżej napisał pod sterownikiem pompy. Jak dobrze pamietam trzeba zciągac kolektor dolotowy, ponieważ jedej śruby nie da sie odkrecic, bez jego demontarzu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zafir

Please login or register to see this quote.

Dziekuję koledzy za odpowiedzi, dzisiaj zabiorę się za wymianę, o efektach poinformuję na forum. Myślę że demotaż kolektora dolotowego napewno ułatwi sprawę, a dodatkowo można go wyczyścić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokładnie jezeli jeszcze nie czyściłes to bedziesz miał okazje, tylko niezbyt fajna to robota idzie sie niezle ubrudzić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">. Porada jest gdzies na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...