Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
blezi

Brak światełka w tylnich dzwiach.

Recommended Posts

Witam Wszystkich. Mam mały kłopot. Wymieniałem okablowanie dzwi przednich i tylnich (całe kable z wersji Full CDX). Okablowanie jest podłączone i działa wszystko w przednich dzwiach (czyli głośniki x3 ,sterowanie szybami , centralny ,boczne poduszki ,elektryczne lusterka i lampka w schowku na dole lewa i prawa strona) Podłaczyłem lampki i odrazu zaświeciły. Natomiast z tyłu w dzwiach działaja głośniki x2 i sterowanie szybami el. ,centarny ale nieświecą te lamki w schowku ani w lewych ani w prawych. Okablowanie jest pełne prosze o pomoc. Co jest nietak? Tyle godzin pracy i lamki niedziałają

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wacko.png" alt=":wacko:">

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czujniki zamkniecia drzwi zmieniles ??

one sa dosc wazna czescia tej instalacji

napiecie dokad dochodzi

sprawdzac po kolei co gdzie jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

wydaje mi się że nie masz podciągniętych kabli do lampek wewnątrz auta

zatem musisz podciągnąć instalacje sam, to tylko 2 kabelki są

Share this post


Link to post
Share on other sites

z wtyczki wlacznika drzwiowego powinny wychodzic 2 przewody - jeden do c.zamka, drugi wlasnie do lampek w drzwiach - o tym mowil Gawlak.

do lampki dochodzi czerwony cienki (+) oraz szary (-z wlacznika drzwiowego)

rozpiska zlaczy z tylnych drzwi -

Please login or register to see this link.

pin 11 - masa z wlacznika drzwiowego - szary

pin 15 - + czerwony

w instalce drzwi mozesz miec kabelki ale czy sa z drugiej strony - kluczyk o tym napisal.

szarego laczysz z szarym przy wlaczniku drzwiowym a czerwony + idzie z F22.

przekaznik zwierno-rozwierny. nie jest oryginalny. ktos cos podlaczal

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A ten przekaznik zwierno-rozwierny to za co moze byc odpowiedzialny?? Bo faktycznie jak by ktos cos podlaczal , kabelki sa tam sztukowane i ogolnie balagan w wiazkach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

No i ten F22 gdzie szukac? bo niemoge zorientowac sie z tych gniazdek gdzie on prowadzi??

Edited by blezi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przekaznik taki wykorzystujesz zeby cos zalaczac i rozlaczac

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

przyjrzyj sie czy czegos nie masz dolozonego??? moze jest to zabezpieczenie na pompie.

zobacz czy kable od przekaznika ida do zielonego zlacza na pin 1 (czerwono-niebieski).

F22 - bezpiecznik nr 22 (20A) w skrzynce bezpiecznikow. masz go zaznaczonego w 1 poscie w kolku.

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ok poszukam ale teraz tak mysle bo zakladalem sobie alarm i kolo mi zakladal za 500 zl to moze cos dokladal jakies zabezpieczenie.

Dzieki za podpowiedz z tym bezpiecznikiem. Przesledze koble z tylnich dzwi czy prowadza do bezpiecznikow moze tam wystarczy spiac kable. Albo moze lepiej podpiac sie pod kabelki ze swiatelek z przedich dzwi? Jak bedzie lepiej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylne swiatla drzwi i przednie sa z jednego bezpiecznika lapane - F22

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

wiazka idzie i rozdziela sie na przod i tyl.

mozliwe ze zrobil tym przekaznikiem odciecie pompy paliwa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> na 99,9% pewny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porobiłem pare fotek dodatkowych. Na jednych jest deska bezpieczników od strony tylnej. Niewiem czy dobrze ze tam wychadza 3 kabelki. Jesli ktos ma swiatelka z tylu prosze sprawdzic czy tam wychadza 3 lub wiecej. Zrobilem rowniez zdjecia tych wlacznikow w dzwiach tam ida po 2 kable. niewiem gdzie mam sie wpiac aby zrobic te swiatelka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:">

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w zlaczach X17 X18 (tylne drzwi lewe i prawe) masz pociagniete kable z wlacznikow drzwiowych (pin 11 kolor szary)

masz rowniez przewod czerwony w obu zlaczach na pinie 15.

zrob tak:

otworz drzwi z tylu,

podlacz miernik, probowke miedzy pin 11 a 15 i sprawdz czy jest 12V lub swieci sie zarowka.

palcem wcisnij wlacznik w drzwiach i sprawdz czy bedzie 0V lub zgasnie zarowka.

jezeli bedzie tak jak napisalem tzn ze + i - dochodza do zlacza.

skladasz zlacze i patrzysz czy na kabelkach od lampki sytuacja jest taka sama...

z dolnego pinu bezpiecznika F22 ida 2 kable:

1 idzie do pinu 16 zlacza OBD2

drugi zasilastalym napiecie dane urzadzenia.

jak chcesz sie wpiac to:

+ dla zarowek wez z grubego przy el. szybach z tylu

- wez z wlacznika drzwiowego (przewod szary)

Please login or register to see this link.

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...