Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest STH

kopci- spadek mocy

Recommended Posts

Guest STH

witajcie chlopaki wiem ze podobne tematy juz byly opisywane ale chce sie upewnic co do moich podejrzeń fura jak napisalem zaczela mi kopcic , żłopać olej i samochod stal sie molowaty przy czym dodam ze silnik to 2.0 16 v benzyna a i tam gdzie jest bagnet po wyciagnieciu go widze jak by uciekajace powietrze z silnika lub dym nie wiem dokladnie co to jest powiedzcie co to moze poodowac i czy czeka mnie kapitalka czy lepiej poszukac innego silnika ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

prawdopodobnie pierscionki do wymiany , ja bym remontowal , kupisz drugi silnik i bedzie taki sam albo gorszy a tu wrzucisz troche kasy i bedziesz wiedzial przynajmniej czym jezdzisz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest STH

a mam jeszcze takie pytanko jesli juz brac sie za remont to co zakupic i jakiej firmy -pierscienie Mahle slyszalem ze ok uszczelka pod glowice do tego pod klawiature wymiana oleju ,filtra i na co sie jeszcze szykowac? szlify na wale konieczne ? a i zapomnial bym jescze pewnie planowanie glowicy mnie czeka a wiec kolejne koszta niewiem czy coś pominąłem ale jesli tak to prosze doinformujcie mnie ile moze kosztowac taka naprawa wie ktos z gury dzieki za odp ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Co do szlifu cylindrów to wszystko się okaże jak rozbierzesz, to samo wał. Głowicę będziesz miał bezwzględnie przynajmniej do planowania a czy trzeba coś tam w niej robić więcej to też się okaże jak sprawdzą jej szczelność. Uszczelki Elring, Glaser. Ostatnio robiłem taki remoncik silnika - wyszło 2100 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...