Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
mjaza

vectra

Recommended Posts

Mam zagazowane auto. Jest to silnik bardzo wymagajacy elektronicznie i nie znosi bledow montazu gazu. Ja mam Stag Premium.

Edited by mjaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mógłbyś zapodać foto Twojej instalacji w komorze silnika. Jestem ciekawy jak to jet upakowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy okazji wrzuce.

Edited by mjaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam cie ale ty masz sekwencje?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiscie, ze sekwencje. Nic innego niz sekwencja w tym aucie wogole nie bedzie chodzic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiego koloru masz wtryski gazu kumpel w jeepie miał za słabe wtryski i mu fura się dusiła 4.7 280 koni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam zakladalem.

Edited by mjaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Gaz zakladala ci firma czy sam wszystko robiles. Jak firma to ile zaplaciles??? ile czasu juz masz gaz??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postaram sie

Edited by mjaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To powiedz jak twoje spalanie. Czyli wiecej ci pali gazu o jakis litr niz benzyny. Niby mowia ze na seksencji duzo wiecej nie pali gazu jak benzyny niz na zwyklym gazie 1 generacji. I taki duzy zbiornik gazu masz w kole??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki duzy zbiornik mam w kolo, ale on troche wystaje do gory (bo to jest 680x270 Irene). Wole rzadziej tankowac kosztem troche plytszego bagaznika.

TO tak, przy takiej oszczednej jezdzie nie przekraczajac 90km/h, ale zawsze starajac sie do tych 90-ciu rozpedzic to miasto-trasa wyszlo 12,5l gazu.

Ostatni bak przy takiej juz bardziej normalnej jezdzie, czyli do 120, ale tez pare razy sobie ponad 200 polecialem wyszlo mi 14l gazu. Tak wiec jak widac nie ma co az tak sie szczypac, bo masa tego auta robi swoje.

Jak dla mnie sa to bardzo ladne wyniki jak na ten silnik i mase tego auta. W trasie daloby rade zejsc do okolo 10l gazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To widze ze ladnie spala to moje starocie vectra A 2.0 na gazie 1 generacji jak jezdze delikatnie spali 10l gazu a jak ostro to 13-14 wiec tak samo wychodzi ale tutaj w silniku 3.2 to jak przycisniesz to ciagnie napewno niesamowicie. niestety nie mialem jeszcze okazji jezdzic vectra 3.2 ale sie napalilem na nia. Co w ogole wymieniales w niej co ci sie psulo i jakie koszty ponosiles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak sie poszaleje, to wychleje bardzo duzo.... rekord to w trasie 350km mialem srednie 20litrow gazu.... ale to bylo ciezko osiagnac.

Nic nie wymienialem - to jest silnik nie psujacy sie. Jakies tam gumy stabilizatora - takie pie****y jak w kazdym aucie na naszych drogach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie, ja przyłącze się do tematu ale w innej kwestii, mianowicie czy polecacie jakiegos gazownika w Szczecinie, Gryfinie ?? Instalacje założyłem 2 lata temu w Gaz Techu w Szczecinie (ul. Nehringa) 1 rok było wszystko ok - do regulacji po 10 tyś - zaczęlo sie pier... auto muliło się w pewnym przedziale obrotów itp. Coś tam mieszali,regulowali itp - chyba z 10 razy. Juz mnie kur.... ogarniała. W końcu jakoś to działa- ale nie tak jak powinno. Chciałbym teraz pojechać do innego zakladu na wymianę filterków no i oczywiście regulację. Proszę dajcie namiary na kogoś kto się zna na tym - niech to działa tak jak powinno! Z góry dzięki!

Edited by warmduscher

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wlasnie dlatego taki silnik chcem. A sam przyznasz mi prawde ze dzisiaj przy tej cenie ropy(bo wczesniej chcialem ropniaka)to sie nie oplaca go kupowac tylko benzyniaka i przerobic na gaz. A silniczek napewno jest super i ma kopyto mam nadzieje. Jeszcze nie wiem bo nie mialem okazji sie przejechac takim cudem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do cyklicznych spotów to na Mazowszu odbywają się cyklicznie w każdy pierwszy czwartek miesiąca. Masz o tym info w dziale "złoty i spoty". Zapraszamy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wole pb+lpg od diesla zdecydowanie. Ale sa tez milosnicy diesli, i mozna ich zrozumiec. W trase diesel bardzo wygodny i wtedy specjalnie nie ma dyskomfortu, ze to diesel, ale w miescie pb+lpg wygodniejsze.

Ja na 95% bede 10-tego na tym spocie. Sebastian CH tylko jakbys mial nie wpadac, to napisz na pw bo ja duzy kawalek drogi mam do tego m1 niestety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bylem dzisiaj wlasnie u gazownikow i powiedzieli mi ze ten silnik potrzebuje naprawde dobrej instalacji gazowej ze tu nie ma co oszczedzac na kosztach bo potem sa problemy. Mowil zeby zalozyc dobry a napewno bede zadowolony. A jak masz skrzynie automat czy manual???

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedyna sluszna czyli manual;]

Nawet nie tyle, ze sa problemy bo bledy tak latwo sie nie zaswieca... tylko auto nie jedzie tak jak powinno, czyli tak jak na pb.

Jakbys zakladal gaz, to wymien od razu swiece. I tak maja zdjac kolektor do wiercenia, wiec swiece wtedy wymienic to zadna robota. A troche potem z tym jest zachodu, bo trzeba kolektor zdjac aby swiece wyjac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjaza jak jest u Ciebie na komputerze z zasięgiem na baku odnośnie paliwa?? bo mi po zamontowaniu instalki wszystko ładnie śmiga, ale zauważyłem że zasięg na baku benzyny spada, a przecież jadę na gazie... benzyny oczywiście nie ubywa...

Edited by MaciekZGR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czyli polecasz mi manual tak??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koniecznie manual;]

Zasieg spada - tak ma byc. Jak masz w baku dosc duzo paliwa, to on bedzie spadal spadal... w pewnym momencie komp sie skapnie, ze juz powinno byc ponizej pewnego poziomu w zbiorniku a nie jest i przeskoczy nagle na wieksza wartosc zasiegu.... Gorzej jest jak ma sie nie duzo paliwa w baku. Bo wtedy on sie nie skapnie, ze paliwo jeszcze jest i bedzie krzyczal, ze zasieg juz 0km tankuj....

Komp benzynowy caly czas mysli, ze jedzie na benzynie. Wiec odejmuje sobie od zasiegu to co spaliles. Bo pomiar w zbiorniku nie jest na tyle dokladny, aby taki zasieg wyliczac na biezaco - zreszta przyspieszenia, hamowania itp.

MaciekZGR, i jaka konfiguracje zalozyles?

Share this post


Link to post
Share on other sites

założyłem:

Stag300-premium,

reduktor magic jet III,

wtryskiwacze valtek 34,

filtr gazu chyba czaja fl-01

od zbiornika zamiast miedzi pociągnięte przewodami 8mm "compozytowymi", które są elastyczne i nie zaginają się jak miedź,

wlew gazu, pod klapka paliwa,

centralka od gazu pod zapalniczką,

Co do wtryskiwaczy,to miałem założyć(nawet chciałem bardzo) wtryski HANA, ale niestety kupując elektronikę Staga 300-premium, producent dopuszcza "podobno" tylko i wyłącznie wtryski Valtek 34, w przypadku gdybym założył wtryski HANA, i coś mi się zje.... z komputerem to niestety ale gwarancja nie byłaby uznana i parę $ poszło by do kosza. Takie info dostałem od osoby która zamawiała mi Kit LPG. Ogólnie po zamontowaniu muszę powiedzieć, że jestem miło zaskoczony, chłopaki naprawdę odwalili kawał dobrej roboty, samochód jeździ bardzo dobrze jak na razie. Żadnych problemów z odcinaniem gazu przy określonych obrotach, kręci się ładnie. Jak trochę pojeżdżę to muszę podjechać jeszcze do nich na ustawienie czasu wtrysków, bo wydaje mi się że przy gwałtownym wciśnięciu gazu troszeczkę jakby za późno reaguje(dosłownie ułamki-sekund) niż na benzynie.

mjaza a jak tam tuleje bananów??

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> lepiej czy gorzej??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ile placiles za montaz tej instalacji????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...