Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
utiwawa

Jak i co rozebrać aby zlokalizować wyciek z okolic nagrzewnic

Recommended Posts

Witam

Jak i co rozebrać aby zlokalizować wyciek z okolic nagrzewnicy.

Przydała by się mini porada... co i gdzie a najlepiej czym co by w czasie roboty nie szukać troxów czy innych gadżetów :-)

Ostatnio nie padało a auto jak stało to prawie wyschło..

Po majowym mini urlopiku znowu mam bajoro co dziwne ciecz w dywaniku nie smakuje na płyn do chłodnic.

Zbytnio nie chciał bym całości rozmontowywać bo nie mogę sobie pozwolić na uziemienie auta.

Edited by Misiek
zmienino tytuł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No to niezły przeciek masz spróbuj określić ta ciecz! I mam pytanie czy szyby nie miałeś wstawianej z przodu lub czy ci się nie odkleiła bo kiedyś znajomy miał przypadek ze źle mu szybę wstawili i co padało to dywaniki miał mokre i podłogę oraz przewody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy napewno nagrzewnica leje? moze (jak to wielokrotnie na forum bylo) woda sie wlewa do srodka.

"nie smakuje na plyn do chlodnic"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> :o

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szybę miałem wstawianą.

Pojechałem do kolegi lałem na niego z godzinę i nic nie zauważyłem by się pogorszyło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw zajrzyj pod auto + w środku pod nogami i sprawdź czy to nagrzewnica czy magistrala (przewody wokół silnika) bo robota jest od tego uzależniona - ani jedno ani drugie do przyjemnych nie należy więc warto najpierw dokładnie ustalić gdzie cieknie.

Demontaż nagrzewnicy jest gdzieś na forum a moje przygody z magistralą są tu:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak będę miał jak go podnieś to zobaczę...

Koledzy nie powiecie mi że nie rozbieraliście auta tak by zobaczyć czy z nagrzewnicy nie cieknie :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nagrzewnica jak cieknie to zazwyczaj do środka auta (mokre dywaniki)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wiem... ale też może jakiś tam zaworek czy coś w tym stylu...

Ale ciekawy jestem czy muszę odrazu wywalać tunel środkowy i jak zdemontować panel przedni tam co jest radio itd bo to się chyba tam dobiera

Ps. Jaki nr ma nagrzewnica w wersji z klimatronikiem

Edited by utiwawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

to chyba to

Please login or register to see this attachment.

<-- to jednak nie to

Please login or register to see this link.

<-- Manual wymiany nagrzewnicy w wersji z klimatyzacją (ale dla x16xel - ale podobnie chyba bedzie)

Edited by Domlo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Przemo21

No kurcze ale chyba w prosty sposób można sprawdzić czy to jest płyn chłodzący

Ubywa Ci ze zbiorniczka wyrównawczego płyn? Jak często dolewasz?

Jak nie dolewasz to wtedy przyjrzał by się dobrze spodowi autka

Teść w escorcie miał co jakiś czas mokry dywanik na stronie kierowcy

Płynu nieubywał

Wyjęliśmy fotel, podniśliśmy cały filc który jest na podłodze i okazało się że na nadkolu jest dziura od rdzy

i jak było mokro podczas jazdy dostawała się tam woda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to na rysunku to jest od dogrzewacza pomocniczego (tylko niektóre diesle)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

a manual OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

zatem przepraszam - mój błąd...

często podając info z epc zaznaczam, że "dopiero się uczę epc" albo dopisuję "chyba" ....

Edited by Domlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak ta nagrzewnica wygląda po wyjęciu i jaki ma nr katalogowy...

Czy ten manual zadziała u mnie 2.0 99r z climatronikiem.

To znaczy że wystarczy zdemontować tunel środkowy.

W parowniku jest płyn czy czynnik chłodniczy..??

Jak by poszła magistrala to lało by się do środka?

Edited by utiwawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...