Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Zgrywusmf

Co się dzieje??!!

Recommended Posts

Guest Zgrywusmf

Witajcie.

Miesiąc temu przy wymianie uszczelki pod glwicą przeprowadzono kontrolę szcelności głowicy (pęknięcia - brak), szlifowano zawory.

Po ty zabiegu silnik chodził głośniej niż zwykle.

Obecnie kopci na wolnych obrotach kopci czarnym delikatnym dymem, po dodaniu gazu białym.

Wciśnięcie gazu do deczy na biegu jałowym skutkuje wydobyciem się czarnego dymu!

Zapach spalin na wolnych obrotach porównać można do dymu z lampy naftowej.

Dodatkowo silnik strasznie klekocze.

Stojąc między autami w korku po dodaniu gazu w celu ruszenia mam wrazęnie jak by w silniku nie było ojeju i każdy metalowy element trze o siebie.

Stan oleju ok.

Olej bierze jak to diesel opla, czyli w normie.

Mocy raczej nie brakuje!

Dodam jeszcze ze mam problemy z odpalaniem po przestoju z pwodu zapowietrzania sie układu paliwa.

obecnie nawet parkowanie przodem w dół nie dokońca ułatwia odpalanie.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacznij od uszczelnienia układu paliwowego. Jesteś pewnie ze wszystko jest poskładane dobrze ?? Jeśli tak to sprawdź może wtryski to możne być przyczyna stoków.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Zgrywusmf

Please login or register to see this quote.

Myślę, że jest złozony poprawnie.

Ludzie nie wracają do tego mechanika :-) ale z uwagi na dobrze wykonana robotę!

Piszesz o wtryskach!

Jak powinieniem dokonać sprawdzenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba je ponownie wymontować i sprawdzić na maszynie ciśnieniowej. Dlaczego nie pojedziesz do tego mechanika co skladal ci ten silnik z tym problemem jak sie zna to będzie wiedział co i jak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...