Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
jaro87

zmiana reduktora

Recommended Posts

witam koledzy potrzebuję porady w sprawie zmiany reduktora. jakiś rok temu zmieniłem ten oryginalny reduktor wg 392 na tamasetto alaska at 09 no i niby jakos tam jeździłem na nim zadnej różnicy nie odczuwałem w stylu jazdy aż do zimy gdy auto zaczeło szarpać źle palić strzelać w tłumik itp. Gdzieś na tym forum wyczytałem że ten reduktor tomasetto alaska to ma wydajność do około 100 koni i dlatego tak się dzieje. dodam że mam vectre b 2.0 16v czyli niby 136 koni, i takie moje pytanie czy to może być wina jednak nie tego redutora (zczytałem błędy i był tylko jeden: reduktor nie działa) ??? ewentualnie na jaki inny można go wymienić aby na tym silniku viki dobrze śmigała?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

następny tomassetto był dla 140 koni i taki powinieneś zamontować

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mellow.png" alt=":mellow:">

a powiedz dlaczemuż masz dla 100 hp ? ? on może nie wydalać

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie no właśnie ten co mam to ma być niby to do 140 ale wyczytałem na forum że to mija sie z prawdą i wystarcza on tak do 100. dodam że jak ustawie małe ciśnienie to pali niby dobrze ale za to podczas jazdy przerzuca się ciągle na benzyna a jeśli podkręce ciśnienie to jedzie no powiedzmy że normalnie poza tym że przy puszczenu pedału gazu strzela w tłumik no i ten gorszy problem to taki że trzeba sie nakrecić długo rozrusznikiem zanim zapali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam silnik 1.8 16V i mam założony reduktor Alaska ale takich problemów ja nie mam ,a weź podjedź do innego gazownika i opowiedz mu całą historię może ci ten inny pomoże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja przez pierwszy rok aż do zimy też nie miałem a teraz coś jest nie tak i tylko ten jeden błąd jest że parownik nie działa a najgorsze to odpalanie i to raczej wina gazu bo jak powyciągam bezpieczniki od gazu to na samej benzynie pali zawsze dobrze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze dlatego ze dla 2.0 daje wiecej gazu na reduktor a alaskan jest za maly powienien byc ten do 150 koni albo załóz sobie jakis lepszy niz tomasetto. ja mam magic 3 w moje viktori 2.0 16 v i wtryski magic jet i bezproblemowo ... w sumie zrobilem dopiero jakies 3 tys km ale i tak nie moge narzekac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a ten reduktor jest nadciśnieniowy lub podciśnieniowy nie wiem jak to sie właściwie mówi bo mi właśnie tai trzeba żeby miał jeszcze ten wylot na przewód od podciśnienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja mama jeden maly wylot na podcisnienie reduktora w tym magic 3 i idzie to podfcisnienie w kolektor ssocy tak jak opary z benzyny z listwy wtryskiwaczy tezx ida do kolektora dolotowego. ja doradzam magic 3 obsluguje do 250 koni takze napewno wydoli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a kolego masz resztę instalacji kolteca wiesz ten rozdzielacz itp., tylko redutor zmieniony na magic 3 mam rozumieć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

mam tak samo założone jak właściciel wątka

instalka KOLTEC i reduktor ALASKA AT09

chodzi IDEALNIE

jeśli macie pytania dzwonić 888367559 albo pisać może pomogę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no tylko że u mnie na tym reduktorze jest błąd (reduktor nie działa) w ogóle samochód strzela odpala tragicznie itp zmiana cisnienia nic nie daje za małe to przerzuca sie sam na benzyne za duże to już z pół minuty trzeba odpalać go. na początku było ok wszystko aż do tej zimy nie dało się jeździć na gazie bo strasznie przerywał teraz jak cieplej to da sie ale co to za jazda. już nie mam siły do tego samochodu po prostu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

może uszkodzony jest sam reduktor ????

i dlatego masz problemy

u mnie wierz mi po wyregulowaniu ciśnienia chodzi IDEALNIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...