Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Tobek

Ubywa płynu ze zbiorniczka .Pomocy

Recommended Posts

Guest Tobek

Jak w temacie pomóżcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

cos wczesniej widziałem o tym ze ci oleju nie łyka juz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> sprawdz olej , moze woda idzie w olej . moze to poczatek wydmuchanej uszczelki pod głowica

Share this post


Link to post
Share on other sites

opisz sytuację dokładniej

zakładasz trzy nowe tematy z których wszystkie sa omówione na forum i w dogdatku opis zawierasz w jednym zdaniu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tobek

W tamtym roku żarł mi olej ale jeżdziłem bardziej agresywnie gaz w dechę a teraz powoli się przemieszczam-przepisowo.Bardziej na lansie.Od jesieni do dziś żarł mi ok 1,5 litrów oleju ale ostatni raz dolewałem w lutym-jeżdzę prawie codziennie po od 50km do 250km-a od lutego spoglądam a miarka jak ma max dalej się tego trzyma.

Edited by Tobek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ubywa wody to moze byc kilka przyczyn:

- gdzies wycieka, trudno znalezc bo od razu odparowuje, tak ze musisz poogladac weze z kazdej strony

- peknieta nagrzewnica - sprawdz czy dywaniki nie sa mokre od strony konsoli srodkowej,

- przedmuch na uszczelce - sprawdz czy nie puchna weze, jak sie rozgrzeje, czy jakos gorzej nie odpala po dluzszym postoju,

- peknieta glowica lub blok - objawy takie same jak przy uszkodzonej uszczelce.

Zrobienie 2 ostatnich opcji niestety jest najdrozsze, bo trzeba dac do mechanika jak nie jestes w stanie sam sobie tego zrobic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...